ori איש השיווק של החודש | איגוד השיווק באינטרנט

איש השיווק של החודש

בזכות המהלך האסטרטגי שהכפיל את מכירות החברה והביא את היקב להיות מס' 3 בישראל
12/6/2017
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות המהפכה שביצעה בתחום המעדנים והיוגורטים שהצליחה להפוך את מגמת הצניחה לצמיחה בזכות זיהוי נכון ומדויק של דרישות הצרכנים ומתן מענה לצרכים החדשים
16/5/2017
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות השינוי המרשים שהובילה HOT בשנה החולפת בנושא השירות, התוכן והטכנולוגיה
29/3/2017
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
שוק התה בישראל תחרותי, אך המלחמה האמיתית והקשה יותר היא מול הקפה. ויסוצקי התמקדה בשינוי קטן – החלפת כוס קפה אחת ביום בתה ירוק. לפי נתוני סטורנקס, מתחילת הקמפיין, קטגוריית התה הירוק צמחה ב-11% ברמה הכספית ביחס לתקופה מקבילה אשתקד
6/3/2017
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות הובלת שורת מהלכים פורצי דרך בתחום התוכן לבני נוער והבלטת בני הנוער בעולם השיווק
7/2/2017
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
הובילה תהליך עמוק וארוך של מיתוג ומיצוב הקבוצה כבעלת ערכים מעבר לערכים ספורטיביים, תוך תהליך ארוך של קידום נוער, תרומה לקהילה ומניעת אלימות. האווירה במשחקי הכדורגל בבאר שבע השתנתה, וכיום הם נתפסים כחוויה לכל המשפחה
16/1/2017
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות השקת מרכז המומחים של אסותא ששינה את הרגלי החיפוש של רופאים מומחים והוליד כ-100 אלף פניות בשנה
27/12/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות השקת סלקום TV, שהציבה אלטרנטיבה לדואופול בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית והשיגה כ-100,000 מנויים בתוך שנתיים
29/11/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות תהליך עמוק וארוך של מיתוג הקבוצה ומיצובה, את פירותיו רואים בקבוצה ובעיר כולה
15/11/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות המהלך של "אפי, מורה הנהיגה האפקטיבי בישראל" ושינוי תרבות הנהיגה בישראל בעזרת תמריץ כספי אפקטיבי
27/9/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות חלקה המרכזי ביצירת שפת ה"נירלוט" והעלייה בנתוני המכירות של נירלט
16/8/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
זיהה את הצורך בחללי עבודה ייעודיים ליזמים והביא בשורה של שיתופיות לישראל
27/7/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
הובילו מהלך דיגיטלי פורץ דרך וראשון מסוגו, שכלל תהליך מיתוג מחדש והשקת אתר ואפליקציה, שהביא לעליה בנתוני ההאזנה ולשימוש גבוה בפלטפורמות הדיגיטליות, הרבה מעבר ליעדי ההשקה הראשוניים
5/7/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
באמצעות רצף השקות חדשניות של מוצרים ושירותים דיגיטליים בעלי ערך ללקוח, הצליח לאומי לשמור על הפער מול המתחרים בקטגוריה ואף להגדיל אותו. שירן הראל הובילה את לאומי לשלב הבא במסעו לכיבוש הזירה הדיגיטלית בבנקאות הישראלית
31/5/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות מהלך מהפכת ה-content discovery בישראל וברחבי העולם
20/4/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
החדיר את המותג לשוק הישראלי והפך אותו בתוך כשנה לאחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הבינלאומיות המובילות בארץ
2/3/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
הגדירה מחדש את את הזהות והערכים של הרשות, שהיתה נטול זהות ברורה וייחודיות. והובילה לשיפור משמעותי בתפיסת החשיבות של הרשות בעיני הציבור, להזדהות עם המטרות שלה ולעלייה ברמת האהדה של הציבור לפועלה
1/2/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
העמיד את המותג הפרטי של הרשת בפוקוס מסחרי ושיווקי והוביל מהלך השקה של מאות מוצרים תחת מותג שופרסל ואסטרטגיה שיווקית הכוללת תקשור מאסיבי מתמשך של מוצרי המותג
19/1/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות מהלך שיווקי ארוך טווח שהציב את פנגו+ כשחקן מוביל בשוק החניה הסלולרית
26/11/2015
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות הצלחתה להוביל, בתמיכת אגף השיווק של כללית, מהלך שיווקי שהציב את בית החולים בילינסון כשחקן מוביל ומשמעותי בעולם היולדות
27/10/2015
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי

עמודים