איש השיווק של החודש

בזכות היותם כוכבי מהלכי השיווק החדשים והמשפיעים של בני הנוער
10/12/2017
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות המהלך של "שווה להיות בפלאפון", שהבליט ייחוד וערך מוסף ללקוחות החברה
1/11/2017
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בעקבות הקמפיין הבינלאומי של החברה והשקת Fiverr Pro, הממוקדת בשירותים מקצועיים ויוקרתיים בזירת המסחר הגלובלית
2/10/2017
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות מהלך השקת מתחם השכר של האתר – "כמה אתם שווים", בו לקחו חלק יותר מ-130,000 איש
4/9/2017
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות המהפך בתפיסת ביטוח הנסיעות לחו"ל שהוביל להפיכת החברה לשחקן השני בגודלו בשוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל
7/8/2017
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות המהפכה באסטרטגיה השיווקית של המשרד שהובילה לעלייה דרמטית בהיקף התיירות הנכנסת לישראל
17/7/2017
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות המהלך האסטרטגי שהכפיל את מכירות החברה והביא את היקב להיות מס' 3 בישראל
12/6/2017
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות המהפכה שביצעה בתחום המעדנים והיוגורטים שהצליחה להפוך את מגמת הצניחה לצמיחה בזכות זיהוי נכון ומדויק של דרישות הצרכנים ומתן מענה לצרכים החדשים
16/5/2017
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות השינוי המרשים שהובילה HOT בשנה החולפת בנושא השירות, התוכן והטכנולוגיה
29/3/2017
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
שוק התה בישראל תחרותי, אך המלחמה האמיתית והקשה יותר היא מול הקפה. ויסוצקי התמקדה בשינוי קטן – החלפת כוס קפה אחת ביום בתה ירוק. לפי נתוני סטורנקס, מתחילת הקמפיין, קטגוריית התה הירוק צמחה ב-11% ברמה הכספית ביחס לתקופה מקבילה אשתקד
6/3/2017
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות הובלת שורת מהלכים פורצי דרך בתחום התוכן לבני נוער והבלטת בני הנוער בעולם השיווק
7/2/2017
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
הובילה תהליך עמוק וארוך של מיתוג ומיצוב הקבוצה כבעלת ערכים מעבר לערכים ספורטיביים, תוך תהליך ארוך של קידום נוער, תרומה לקהילה ומניעת אלימות. האווירה במשחקי הכדורגל בבאר שבע השתנתה, וכיום הם נתפסים כחוויה לכל המשפחה
16/1/2017
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות השקת מרכז המומחים של אסותא ששינה את הרגלי החיפוש של רופאים מומחים והוליד כ-100 אלף פניות בשנה
27/12/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות השקת סלקום TV, שהציבה אלטרנטיבה לדואופול בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית והשיגה כ-100,000 מנויים בתוך שנתיים
29/11/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות תהליך עמוק וארוך של מיתוג הקבוצה ומיצובה, את פירותיו רואים בקבוצה ובעיר כולה
15/11/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות המהלך של "אפי, מורה הנהיגה האפקטיבי בישראל" ושינוי תרבות הנהיגה בישראל בעזרת תמריץ כספי אפקטיבי
27/9/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
בזכות חלקה המרכזי ביצירת שפת ה"נירלוט" והעלייה בנתוני המכירות של נירלט
16/8/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
זיהה את הצורך בחללי עבודה ייעודיים ליזמים והביא בשורה של שיתופיות לישראל
27/7/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
הובילו מהלך דיגיטלי פורץ דרך וראשון מסוגו, שכלל תהליך מיתוג מחדש והשקת אתר ואפליקציה, שהביא לעליה בנתוני ההאזנה ולשימוש גבוה בפלטפורמות הדיגיטליות, הרבה מעבר ליעדי ההשקה הראשוניים
5/7/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
באמצעות רצף השקות חדשניות של מוצרים ושירותים דיגיטליים בעלי ערך ללקוח, הצליח לאומי לשמור על הפער מול המתחרים בקטגוריה ואף להגדיל אותו. שירן הראל הובילה את לאומי לשלב הבא במסעו לכיבוש הזירה הדיגיטלית בבנקאות הישראלית
31/5/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי

עמודים