מחקר | איגוד השיווק באינטרנט

מחקר

מוסדות הלימוד האקדמים מתחילים להבין שלשבת באולם מול מרצה שמדקלם את המחקר האחרון שלו זה כל כך 1990. העידן המקוון חודר אל כיתות הלימוד לאט אך בהתמדה ויעידו על כך 15 מיליון התלמידים של קורסרה
16/11/2016
|מאת:
שמחה סיגן
חוקרים טוענים שדור ה-Y מנוכר ואגואיסטי. אך מאפיינים אלו אינם מתיישבים עם הנהירה של צעירים ישראלים ל"שנת שירות" למשל. האמת היא שמאפייני דור המילניום הם פונקציה גיאוגרפית ומשקפים את הסביבה התרבותית, המצב הכלכלי והאמון בשלטון. אז מה מאפיין את דור ה-Y הישראלי
24/8/2016
|מאת:
שמחה סיגן
כל מותג שואף ללקוחות מרוצים וחשוב יותר - נאמנים. אך ממחקר חדש עולה כי אין כל קשר בין שביעות רצון הלקוחות מהמוצר או השירות לנאמנותם. מה שקובע: האם מקיימים את הבטחות השירות הבסיסיות ביותר
26/7/2015
|מאת:
ד"ר ישראל בוקסר
שירות הוא נדבך בלתי נפרד משרשרת הערך של ארגון, ובתנאי תחרות גלובלית מהווה לעתים את החוליה החשובה ביותר בשרשרת זו. להבדיל ממוצר, שירות אינו ניתן להפרדה מהארגון ואינו ניתן לחיקוי. בשנים האחרונות ארגונים מתחילים להכיר בו כגורם משמעותי ביצירת נאמנות לקוחות
9/6/2015
|מאת:
ד"ר איריס גרטנר מור יוסף וד"ר קרן מזוז
למרות המהפכה הממוחשבת, "ישראל עולה כיתה" ו"הצלצול הוא בשבילנו", חינוך הוא אחד התחומים השמרניים ביותר. האם החדשנות, המתרחשת בקצוות, תצליח להגיע למרכז?
15/5/2014
|מאת:
יעל ביבר אביעד
איך חברות משתמשות בביג דאטה, כדי להכין מוצרים ללקוחות לפני שהזמינו אותם, לגייס עובדים ולהציע לכם לקנות מתנה שתתאים בדיוק לחבר?
12/5/2014
|מאת:
שאול זהר
המושג "עבודה" כפי שהכרנו אותו משתנה. מועמדים מחפשים משרות פנויות באמצעות מכשירי מובייל, מגייסים בודקים את הדירוג שלהם ברשתות החברתיות ויותר ויותר אנשים עובדים מהבית. איזה טרנדים צפויים לנו במקום העבודה בשנה הקרובה?
10/2/2014
|מאת:
יצחקי קורן
מאמרים רבים עוסקים בסוגיות כמו – איך לגרום ללקוחות לקנות יותר, איך להשאירם זמן רב יותר בחנות או לגרום להם לקנות מוצרים יקרים יותר. לעתים התשובה עשוייה להיות פשוטה וזולה ממה שאתם מעלים בדעתכם – מוסיקה. חוקרים טוענים כי המוסיקה המתאימה תוביל לתוצאות במהירות
9/9/2013
|מאת:
יעקב לייב
האם הלקוחות הנאמנים ביותר הם גם הלקוחות הטובים ביותר? ממחקר חדש עולה שהמשוואה השיווקית הפשוטה "נאמנות = רווחיות" לא תמיד עובדת
12/8/2013
|מאת:
ישראל בוקסר
כשהייצור באירופה ובארה"ב היה יקר מדי, חברות העבירו את המפעלים שלהן למזרח הרחוק. עכשיו יש להן פועלים זולים עוד יותר והם גם אינם דורשים זכויות סוציאליות - הרובוטים תופסים את מקום הפועלים והמפעלים חוזרים "הביתה". איך זה ישפיע על שוק העבודה ועל העולם
24/6/2013
|מאת:
שמחה סיגן
איך אפשר להאמין לסקרים כשסקר מייצג בדק את היתכנות בחירתם של לונדון וקירשנבאום לכנסת בבחירות הקרובות וניבא להם לא פחות מ-4 מנדטים בטוחים?
12/11/2012
|מאת:
פרופ' אורן קפלן
הגורם האמיתי להתנהגותם של אנשים אינו גלוי לעין באורח מיידי. בלי לשאול אנשים מדוע הם מתנהגים כפי שהם מתנהגים אתה תלוי לחלוטין ביכולת הפרשנות של החוקר. אולי מה שנחוץ הוא שילוב של big data עם little data?
5/11/2012
|מאת:
נייג'ל הוליס
אחרי שהקמפיין הצליח לשכנע את הציבור ביתרונותיה הבריאותיים של ההנקה, יש לשכנע את האמהות שהנקה מתאימה להן אישית ומשתלבת עם תחושת המסוגלות העצמית שלהן, דימוין העצמי הפיזי והפסיכולוגי, ועם סגנון חייהן
19/9/2012
|מאת:
פרופ' אורן קפלן
האם הפצה ויראלית היא תרומה או גניבה? תלוי באיזה עידן אתם נמצאים ובאיזה שלב בהצלחה העסקית נמצא המוצר שלכם. אורן קפלן במאמר שכל רכיביו מושאלים
6/9/2012
|מאת:
פרופ' אורן קפלן
ברמה הלאומית אוטוסטרדת האינטרנט חשובה כיום מאוטוסטרדת כבישים מסועפת. יהיה צורך בגורם בעל כוח כשפים עוצמתי לא פחות מזה של האווטאר כדי להשכין שלום בעולם התקשורת המסוכסך, לטובת השחקנים בענף התקשורת, הצרכנים, ולא פחות חשוב - לטובת קיימות הסביבה והחברה
27/8/2012
|מאת:
פרופ' אורן קפלן
ברמה הלאומית אוטוסטרדת האינטרנט חשובה כיום מאוטוסטרדת כבישים מסועפת. יהיה צורך בגורם בעל כוח כשפים עוצמתי לא פחות מזה של האווטאר כדי להשכין שלום בעולם התקשורת המסוכסך, לטובת השחקנים בענף התקשורת, הצרכנים, ולא פחות חשוב - לטובת קיימות הסביבה והחברה
15/8/2012
|מאת:
פרופ' אורן קפלן
ההתמכרות לדואר אלקטרוני, לפייסבוק ולטוויטר דומה להתמכרות לממתקים. ה"סמארטפון" מתוחכם כמו סוס טרויאני שחודר לתוך שגרת היום-יום שלנו, ומחסל בעקביות שאריות של אפקטיביות בעבודה, בפנאי, בחברה ובמשפחה
5/7/2012
|מאת:
פרופ' אורן קפלן
כמו במערכת החינוך, שבה הלימודים כבר לא חשובים בפני עצמם אלא רק כדרך להשגת ציונים, כך גם במערכות שיווקיות רבות, ליבת הסחורה של המותג נעלמת ובמקומה מופיעה תחרות חברתית על "הישגים". הבעיה - מהר למדי נוצר שעמום
20/6/2012
|מאת:
פרופ' אורן קפלן
התקשורת מרבה לבקר את האסטרטגיה הכוחנית, של רשת וול-מארט אשר מנצלת או אף דורסת את ספקיה כדי להגיע לרמות מחירים נמוכות. ואולם ממחקר חדש עולה כי הספקים שסחרו עם וול-מארט דווקא נהנו מעלייה ברווחים, ללא פגיעה בהזמנותיהם לרשתות קמעונאיות אחרות
24/5/2012
|מאת:
פרופ' אורן קפלן
חשבונות הטלפון הסלולרי של רובנו ביטאו רווח עודף של מאות או אלפי אחוזים אל מול המחיר הריאלי. חברות התקשורת מודעות לכך שאם הן חפצות חיים הן חייבות למצוא להן ייעוד אחר
16/5/2012
|מאת:
פרופ' אורן קפלן

עמודים