פרסום | איגוד השיווק באינטרנט

פרסום

מותגים גדולים יכולים לשווק את עצמם באמצעות שימוש במילים שהפכו מזוהות עימם וללא איזכור שמם. סיפור מרגש ללא אזכור שם המותג אך משובץ במלים המזוהות עם המותג נתפס כאמין יותר. אבל מה יעשו מותגים קטנים ולא מוכרים?
11/6/2017
|מאת:
שמחה סיגן
או: למה תקציב הדיגיטל של חברות מבוזבז בעיקר בפעילויות לזמן קצר? | דעה
4/6/2017
|מאת:
אסף דותן
2016 היתה שנה בה הפוליטיקלי קורקט מת והמותגים הקלאסיים התקשו להשאיר את הראש מעל המים. לעומתם, המותגים הבועטים, האקטיביסטים, שוברי הפרדיגמות פרצו קדימה עם מהלכי שיווק חדשניים ומרגשים. מה הם היו? קבלו
27/12/2016
|מאת:
נעם מנלה ונועה כהן
טכנולוגיית הצילום ב-360 מעלות עומדת להפוך מגימיק לאחד האמצעים השיווקיים החזקים ביותר. זהירות – זה מסביבך וזה לא ייעלם בקרוב
7/11/2016
|מאת:
עופר אלוני
פרסומות עם הטיות מגדריות (שלא לומר סקסיסטיות) היו תמיד חלק מהסביבה הפרסומית. מעניין שהחברות המשווקות וחברות הפרסום עוד לא התרגלו לעידן בו הפרסומות שלהן חשופות לביקורת, לא רק של עיתונאים אלא של כל לקוח פוטנציאלי. איך לפרסם מיגדרית בלי להיות סקסיסט? קיראו
30/10/2016
|מאת:
ערן רותם
המשחקים האולימפיים הם מותג בעל שווי מיצובי ופרמיה עצומים וזוהי הסיבה שמדינות משקיעות משאבים אדירים כדי לארח אותם. אבל יש מדינות שנכשלו במיצוי הפוטנציאל הזה וההבדל בין הצלחה לכישלון טמון במיתוג. כך עושים זאת נכון
8/8/2016
|מאת:
ערן רותם
איך אפשר להתעלם מכוח קנייה של שני מיליארד שקל? זו שאלה שנותרת ללא מענה במגזר הערבי בישראל. הערבים, שכוח הקנייה שלהם עומד על 12-14%, מוציאים את הסכום הזה במספר פיקים שנתיים, בעיקר ברשתות. ומהי ההוצאה לפרסום למגזר? 3% בלבד
2/8/2016
|מאת:
מוסא חסדיה
ה"שידור החי" של פייסבוק אולי נשמע כמו עוד פיצ'ר לנערות מתבגרות, אבל אל תטעו! מדובר בכלי שיווקי אדיר. בעוד חברות מסחריות טובלות לאיטן את האצבעות במים, אשה אחת מטקסס שברה את המסכים עם יותר מ-150 מיליון צפיות
13/6/2016
|מאת:
עופר אלוני
כישלונות? קורה לכולם. טעויות איומות? ברוכים הבאים למועדון - בעולם הפרסום כל אחד יכול ליפול. אם כבר הגעתם לנקודה שבה אתם יכולים לקבור את הראש בחול מרוב בושה - או להפוך את הכישלון להצלחה מטורפת – נסו את השני. יש אנשים שכבר עשו את זה - ובגדול
11/1/2016
|מאת:
עופר אלוני
"הצרכן החדש" תובע מחברות עסקיות לא רק מוצר ומחיר הוגנים אלא גם התנהגות חברתית ראויה. במהלך 2015 נתנו חברות שונות פירושים שונים ל"רוח התקופה" – החל בפתיחת כל הקלפים, עבור בשיח על שיפוטיות וכלה באמירה חברתית נוקבת. המהלכים השיווקיים ששיקפו את רוח התקופה
31/12/2015
|מאת:
נעם מנלה ונועה כהן
ייצוג יתר לבהירי עור, הגחכת מזרחיים, התייחסות לשחורים כאל פושעים, שוביניזם - את כל אלה תוכלו למצוא ברבים ממסעי הפרסום בארץ ובעולם. בעידן של רשתות חברתיות גם אם "לא התכוונת" עלולים מסרים של המותג שלך להתפרש כגזעניים. אז מה עושים ואיך נאבקים בגזענות?
19/11/2015
|מאת:
רמי יולזרי
לובי של חברת תקשורת. אני סוקר את הסביבה בה אני נמצא. מביט למעלה ופוגש תקרה גבוהה. מאוד גבוהה. תקרת זכוכית. אני מתבלבל לרגע, האם נקלעתי בטעות לקתדרלה?
16/9/2015
|מאת:
נעם מנלה
אל תדאגו, זו לא עוד מחלה שתשבית אתכם בסוף השבוע היחיד שבו באמת תרצו ללכת לים. זו היצירתיות המתפרצת, שעושה את העבודה גם בחום יולי-אוגוסט הישראלי. מתברר שים, שמש וביקיני הם הרכיבים למתכון המושלם לפרסומות מתפשטות
26/8/2015
|מאת:
עופר אלוני
מאות מילים נשפכו על הקמפיין הפרובוקטיבי של אגאדיר. אבל אנחנו לא פה לנתח את הקמפיין אלא לדבר על יציאת המחרימים אל העולם שמחוץ לפייסבוק ועל פגיעה רחבה במוניטין שעסקים עלולים להתקשות לשקם
17/8/2015
|מאת:
יוש פורת
מותג ההלבשה והקמפינג פטגוניה ממשיך לקרוא ללקוחותיו לא לקנות בגדים חדשים, אלא לתקן את הישנים האהובים. המסע של קרוואן התיקונים שלו מחוף לחוף הניב מאות סיפורים מרגשים, עשרות אלפי עוקבים והנכחה חיה של ערכי המותג
18/6/2015
|מאת:
שירלי קנטור
עולם הסושיאל יצר מציאות בה ערך התוכן עולה על ערך המדיה. במציאות הזו מה שמנצח הוא לא בהכרח קמפיין עתיר תקציב אלא רעיון מחודד שיודע למנף את עצמו ברשת. תוסיפו לזה את המידע הרב שיש לחברות על כל אחד – ותקבלו כלי ליצירת קמפניי גרילה ממוקדים ואפקטיביים
2/6/2015
|מאת:
אבי קסוטו רוזנברג
המעבר של הרדיו לאינטרנט הפך אותו לנגיש וזמין – הוא קיים בכל כיס ולא מוגבל באזורי קליטה ושידור. אבל תחנות הרדיו המסורתיות חוששות – לא בטוח שבצדק. לצד האיומים מהשחקנים החדשים וריבוי התכנים יש גם הזדמנות אדירה - הכל תלוי באסטרטגיית התוכן והתאמתה לדיגיטל
26/5/2015
|מאת:
דרור גנות
אחרי יותר מ-120 שנה עומד הרדיו בפני שינוי אדיר. מקלטי הרדיו נעלמים ואיתם התדרים, בעוד השידורים עוברים לדיגיטל. המעבר אינו טכני בלבד – מדובר על שינוי עמוק בתפיסת השידור, חוויית ההאזנה וכמובן – הפרסום. אז מהם השינויים שעוברים על הרדיו, ומה צופן בחובו העתיד?
18/5/2015
|מאת:
דרור גנות
אוכל הוא צורך? בטח. אנחנו חייבים לאכול כדי לחיות? ברור. אז למה כל כך הרבה פרסומות מנסות לשכנע אותנו לאכול? כי אוכל הוא גם אופנה, תרבות וסמל סטטוס. כי לאכול זה כיף. ועוד יותר כיף לפגוש פרסומות יצירתיות שבא לאכול אותן. תתכוננו: עוד 500 מילה תהיו רעבים
5/5/2015
|מאת:
עופר אלוני

עמודים