שיר זכאי מנירלט היא אשת השיווק של אוגוסט 2016

אוגוסט 16, 2016 מאת: איגוד השיווק הישראלי

בזכות חלקה המרכזי ביצירת שפת ה"נירלוט" והעלייה בנתוני המכירות של נירלט

צילום: גליה חרמוןאיגוד השיווק הישראלי בחר בשיר זכאי, סמנכ"ל השיווק של נירלט לאשת השיווק של אוגוסט 2016. זכאי נבחרה בזכות המהלך השיווקי "למה סתם לצבוע כשאפשר לנרלט?" וחלקה המרכזי ביצירת שפה מבודלת וחדשה – שפת ה"נירלוט". את פירות המהלך שהחל בשנה שעברה והובילה זכאי, ניתן לראות בבידול לו זכתה החברה ובתוצאות המכירות שמצביעות על עלייה מרשימה.

בשנה שעברה השיקה נירלט מהלך שיווקי, בהובלת טל פרידמן, שבמרכזו עומדת שפה תקשורתית חדשה שביקשה ליצור בידול באמצעות שימוש בשורש שם המותג והקבלתו למילה צביעה, במטרה להדגיש את השוני בין החברות: יש צבע ויש נירלט. המהלך החדש ייצר שפה שמנוכסת אך ורק לחברה, ללא אפשרות חיקוי, וייצר שיח חדש שייוחס רק לנירלט ולא לקטגוריה. השימוש בפרזנטור איפשר לנירלט לייצר בולטות גבוהה על המסכים, יחד עם חיבור רגשי חזק לסיפור ולשפת המותג, שהביאו להשגת האימפקט התקשורתי, במהירות ובצורה בולטת.

נתוני המהלך שביצעה נירלט בהובלת זכאי, מצביעים על שינוי מאזן הכוחות בקטגוריה ומהפכה תדמיתית ומכירתית לחברה. נירלט הפך למותג שווה ערך למותג המוביל בקטגוריה ויצר אהדה גבוהה למותג, לקמפיין ולשפה הפרסומית. בבדיקות שנערכו מוצאים הלקוחות את נירלט כמובילים בתחום בחדשנות. מעבר לזאת, נתוני המכירות של נירלט ושל המוצרים השונים של החברה עלו משמעותית בתקופה האחרונה, ומצביעים על הצלחת המהלך והשימוש בשפה התקשורתית החדשה של החברה.

שיקולי ועדת השיווק: "שיר זכאי הובילה בשנה האחרונה מהלך שיווקי-תקשורתי יוצא דופן, שיצר שפה תקשורתית חדשה למותג שמתמודד בקטגוריה שמרנית. החברה הצליחה לחזק את מעמדה בקטגוריה ובחלק מהפרמטרים אף לכבוש את ההובלה, ובעיקר רשמה תוצאות מוצלחות בשורת המכירות. הבחירה בזכאי נולדה בזכות התוצאות המרשימות של מהלך "למה סתם לצבוע כשאפשר לנרלט?" והאסטרטגיה העקבית שהפכה את נירלט למובילה בתחום".

נתוני המהלך שביצעה נירלט בהובלת שיר זכאי, מצביעים על שינוי מאזן הכוחות בקטגוריה ומהפכה תדמיתית ומכירתית לחברה. נירלט הפך למותג שווה ערך למותג המוביל בקטגוריה ויצר אהדה גבוהה למותג, לקמפיין ולשפה הפרסומית, המונח "לנרלט" נכנס ללשונם של רבים שעשו בו שימוש; כולל מובילי דעה ובתוכניות טלוויזיה ורדיו מובילות. בבדיקות שנערכו מוצאים הלקוחות את נירלט כמובילים בתחום בחדשנות. בשורה התחתונה, נתוני המכירות של נירלט ושל המוצרים השונים של החברה עלו משמעותית בתקופה האחרונה, ומצביעים על הצלחת המהלך והשימוש בשפה התקשורתית החדשה של החברה.

לכל אנשי השיווק של החודש

שינוי גודל גופנים
ניגודיות