קרן אפל, מנהלת השיווק של תה ויסוצקי, היא אשת השיווק של פברואר 2017

מרץ 6, 2017 מאת: איגוד השיווק הישראלי

שוק התה בישראל תחרותי, אך המלחמה האמיתית והקשה יותר היא מול הקפה. ויסוצקי התמקדה בשינוי קטן – החלפת כוס קפה אחת ביום בתה ירוק. לפי נתוני סטורנקס, מתחילת הקמפיין, קטגוריית התה הירוק צמחה ב-11% ברמה הכספית ביחס לתקופה מקבילה אשתקד

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בקרן אפל, מנהלת השיווק של תה ויסוצקי, לאשת השיווק של חודש פברואר 2017, על הובלת המהלך השיווקי  Change של ויסוצקי שהצליח לשנות את הרגלי הצריכה של ישראלים רבים, אשר החליפו את שתיית הקפה בבוקר בתה של ויסוצקי.

שוק התה בישראל תחרותי, אך כאשר מדובר בתחרות על הגרון של הצרכן, המלחמה האמיתית והקשה יותר היא מול הקפה. הישראלי המצוי שותה 2-3 כוסות קפה בממוצע ביממה, לעומת 1.5 כוסות תה. שתיית הקפה הפכה להרגל מושרש וקשה לשינוי. מחקרים הראו כי רוב הישראלים היו מעוניינים להפחית את צריכת הקפה שלהם, אך מתקשים לעשות שינוי. מטרת המהלך הייתה לעודד אנשים לעשות שינוי ולהחליף כוס קפה אחת ביום, בויסוצקי ירוק.

הקמפיין התמקד בפעולה הפשוטה הנדרשת – שינוי קטן בהרגלי הצריכה. הקמפיין שם דגש על העובדה שאימוץ אורח חיים בריא לא חייב להתחיל במהפכה, זה יכול להתחיל בשינוי קטן ובר אימוץ, של להחליף כוס קפה אחת ביממה בויסוצקי ירוק. לפי נתוני סטורנקס, מתחילת הקמפיין, קטגוריית התה הירוק צמחה ב-11% ברמה הכספית ביחס לתקופה מקבילה אשתקד. בנוסף הציגה ויסוצקי ירוק בנובמבר גידול של 17.5% במכר סל אאוט כספי, אל מול התקופה המקבילה אשתקד.

שיקולי ועדת השיווק אשר בחרה בקרן אפל: "במהלך Change של ויסוצקי ירוק יש את כל המרכיבים למהלך שיווקי מנצח: תמהיל נכון של מסר חד וברור, פרזנטורית מדויקת (אניה בוקשטיין) ושפה פרסומית בולטת ומקורית. ויסוצקי לקחה על עצמה לחנך שוק לשתיה יומיומית של תה ירוק, ולייצר שינוי מעורר עניין בהרגלי הצריכה של הישראלים".

אפל היא בוגרת תואר ראשון ושני במנהל עסקים מהמכללה למנהל, עם יותר מ-10 שנות ניסיון בענף הפרסום ובענף המזון.

לכל אנשי השיווק של החודש

שינוי גודל גופנים
ניגודיות