משה שמיר מ-PassportCard הוא איש השיווק של יולי 2017 | איגוד השיווק באינטרנט

משה שמיר מ-PassportCard הוא איש השיווק של יולי 2017

Facebook icon
7/8/2017
|מאת: 
איגוד השיווק הישראלי
בזכות המהפך בתפיסת ביטוח הנסיעות לחו"ל שהוביל להפיכת החברה לשחקן השני בגודלו בשוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה במשה שמיר, סמנכ"ל השיווק של סוכנות הביטוח PassportCard ישראל, לאיש השיווק של חודש יולי 2017, בזכות המהלך השיווקי של החברה ששינה את מאזן הכוחות בשוק ביטוח הנסיעות לחו"ל והפך את החברה לשחקן מס' 2 בגודלו בשוק.

שוק ביטוחי הנסיעות הוא שוק ותיק ומסורתי, המאופיין בהרגלים קבועים ובריכוזיות. בשנת 2015 הוערך שוויו ב-130 מיליון דולר. עם זאת, בשנים האחרונות זיהו חלק מהמתחרים את התחום כבעל פוטנציאל לשימור לקוחות וחשיפה ללקוחות חדשים.

חברת PassportCard מציעה פוליסת ביטוח לנסיעות לחו"ל המחדשת בכך שהתשלום עבור אירוע ביטוחי משולם במקום באמצעות כרטיס מגנטי המייתר את הצורך באיסוף קבלות ובתביעת החזרים עם תום הנסיעה.

PassportCard ביקשה להעלות את החשיפה למותג תוך הצגת הצעת הערך שהמותג מעניק לצרכנים, וכן להגדיל את נתח השוק תוך העצמת מקומם של סוכני הביטוח כגורם מקצועי חיוני מול הלקוח. בשוק בו מרבית המתחרים מדברים בשפה ובמסרים דומים, הצליחו אנשי החברה, ושמיר בראשם, לגרום ללקוחות להתחבר לסיפור שלהם, תוך כדי שהם מעניקים ללקוח ביטחון, ותחושת שליטה.

עוד לפני עליית הקמפיין, פעלה החברה ליצירת תדמית אוהדת בפני שני לקוחותיה המרכזיים – צרכני הביטוחים וסוכני הביטוח. החברה יצרה פעילות ברשתות החברתיות בה הוצגו סיפורי לקוחות מרגשים, שהובילו להזדהות של גולשים. במקביל קיימה החברה כנס ל-700 סוכניה.

לאחר פעילות מקדמית זו, השיקה החברה קמפיין מקיף, שכלל שלטי חוצות בפריסה ארצית עם מסרים משלימים ופעילות בדיגיטל, וייצרה העדפה למותג בקרב הלקוחות. המהלך שינה את מאזן הכוחות בשוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל, כשהחברה הופכת לשחקן השני בגודלו בשוק, מגדילה את היקף המכירות וההכנסות, ומביאה לשינוי בהתנהגות הצרכנית.  

שיקולי ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי מציין לשבח את הפעילות של משה שמיר ואנשי החברה, שהצליחו לייצר בידול בשוק מסורתי ומרוכז. החברה הצליחה לפרוץ את חסמי השוק ובמספר צעדים שיווקיים יצרה יתרון על פני המתחרות וגדלה להיות השחקן השני בגודלו בשוק".

הגשת מועמדות לאיש השיווק של החודש

Facebook iconGoogle iconTwitter iconLinkedIn icon
Facebook icon