הכשרות פנים ארגוניות

הכשרות פנים ארגוניות

דצמבר 24, 2017

האיגוד רואה בהתמקצעות אנשי השיווק, בהעשרת הידע שלהם וביצירת זירה משותפת להפצת ידע, תובנות וניסיון שיווקיים, משימות עיקריות ומרכזיות של פעילותו.

כדי להציע לאנשי השיווק מגוון רחב, מגוון ומתעדכן של קורסים, ימי עיון וסדנאות הוקמה בשנת 2005 "המכללה לשיווק" של האיגוד. ייחודה של המכללה הוא איתור הנושאים "החמים" בענף השיווק והתעמקות בהם, כמו גם קשר רצוף והדוק עם טובי המרצים והמנטורים בשוק, תוך הכרה מדוייקת של תחומי המומחיות שלהם וחוזקותיהם היחסיות. הקורסים ומפגשי ההעשרה של המכללה  מיועדים למנהלים ולאנשי מקצוע בתחום השיווק, לאנשי מכירות, שירות, מיתוג ותקשורת השיווקית.

כל אלה הופכים את המכללה לשותף הטבעי והמיידי של אנשי השיווק ושל מנהלי ההדרכה בארגונים גם בכל הקשור להדרכות פנים ארגוניות ובניית תוכנית העשרה והתמקצעות על פי מידה . מדובר בתכניות שנבנות על פי צרכי החברה ודרישותיה היחודיות בשיתוף פעולה מלא של נציג האיגוד ונציג החברה. יחד נתפרת ההדרכה הפנימית : הן מבחינת הנושא, המיקום, המרצים, מספר המפגשים, ועוד ועוד.

הנושאים רבים ומגוונים ויכולים להתפרש על פני כמה מפגשים או להתמקד במפגש בן יום אחד. נושאים כגון : שיווק דיגיטלי, שיווק פנימה בתוך החברה, אסטרטגיה, מיתוג, מכירות, התנהגות צרכנים, תכנון מדיה, דיני מכרזים, ניהול השיווק, ניהול זמן, פרזנטציה מוצלחת ועוד ועוד . כאשר החברה מבקשת לקיים הדרכה פנים ארגונית לספקיה או לאורחיה – מגוון ההצעות שלנו חורג מתחומי השיווק גם לתחומים רבים נוספים.

עשרות חברות קיימו יחד אתנו הדרכות פנים ארגוניות וביניהן: פז, רשות הטבע והגנים, מפעל הפיס, מכון ויצמן למדע, שירותי בריאות כללית ועוד.

האחראית מטעם האיגוד להדרכות פנים ארגוניות: סמנכ"ל השיווק סיגלית הורן- גלפרין.

טלפון 03-5615310
מייל: [email protected]

שינוי גודל גופנים
ניגודיות