למה כדאי להצטרף*

יש לפחות 10 סיבות טובות לכך שכל איש שיווק, בכל  ארגון העוסק בשיווק, ימצא באיגוד השיווק הישראלי כתובת ומענה לצרכיו בעבודתו היומיומית:

יעוץ, ליווי והכוונה: לחברי האיגוד ניתן ליווי, יעוץ והכוונה, על בסיס יומיומי ולפי בקשתם,בנושאים הקשורים לתחומי עיסוקם: איתור נותני שירותים בתחומים מגוונים, התקשרויות חוזיות עם ספקים, ייעוץ שיווקי, נקודות להתייחסות בעת עריכת הסכמים, המלצות על מרצים, יצירת קשר אישי בין חבר איגוד אחר לצורך שת"פ, וכל נושא אחר הקשור בעבודתו השוטפת של איש השיווק.

מפגשים מפגשים מפגשים: כמי שמודעים לחשיבות שרואים אנשי השיווק  ברישות חברתי, בהכרות ובמפגש פנים אל פנים עם אנשי שיווק בענפים אחרים ומקטגרויות שונות – אנו מקפידים להפגיש את חברינו לעיתים קרובות ומזומנות, ותמיד סביב נושא שיווקי רלוונטי ועדכני: במפגשי חברים, סביב שולחן עגול, בהרצאות שיווקיות ובהתכנסויות מקצועיות. גולת הכותרת של מפגשי האיגוד היא כנס השיווק השנתי – האירוע המרכזי של תעשיית השיווק בישראל.

ימי עיון וכנסים סגורים לחברים: האיגוד מקפיד להזמין את חבריו מדי רבעון, ליום עיון או לכנס שיווקי, הסגור לחברי האיגוד בלבד, וללא כל תשלום מצד החברים. בימים אלה בהם כל הוצאה בגין השתתפות בימי עיון ובכנסים נבחנת בקפידה, וארגונים לא מרבים לשלוח אליהם את אנשיהם עקב העלות הגבוהה – מקפיד האיגוד לקיים ימי עיון וכנסים הסגורים לחבריו בלבד,  ולהזמינם להשתתף בהם כאורחי האיגוד. ארגונים רבים שולחים למפגשים אלה מספר רב של משתתפים אשר מתבקשים אף להמליץ על הנושא השיווקי "החם", למפגש הבא. 

חסכון בהוצאות הפרסום: במסגרת שירותי "מיבדק פרסום" נבדקים בדיסקרטיות ובמקצועיות תקציבי המדיה וההפקה של חברי האיגוד,   ונערכת בדיקה השוואתית מדוקדקת בצירוף המלצות לחסכון. מחלקת "מיבדק פרסום" בודקת עבור חברי האיגוד גם את המדיה וגם את כל תקציבי ההפקה ולרשותה עומד מאגר נתונים מצטבר עצום, המאפשר לערוך בדיקה השוואתית, תוך שמירת סודיות מוחלטת. בדיקת המחלקה והמלצותיה חוסכות לחברי האיגוד מיליוני שקלים מדי שנה.

המכללה לשיווק: התמקצעות, העשרות והדרכה - פעילויות האיגוד בתחום ההדרכה וההשתלמות המקצועית, במסגרת "המכללה לשיווק", מקיפות נושאים שונים ומגוונים אשר "נתפרו" במיוחד לאנשי השיווק בישראל על פי צרכיהם ובמקביל לתחומי עיסוקם היומיומי.  המכללה מקפידה על קורסי פרמיום חדשניים בכל תחומי השיווק, ובעיקר בנושאים חדשים או מתחדשים. הההרצאות בקורסים  ובסדנאות ניתנות על ידי בכירי השיווק ומובילי המשק והכלכלה.

סדנאות פנים ארגוניות "על פי מידה": המכללה לשיווק היא שותף טבעי למנהלי השיווק ולמנהלי ההדרכה בארגונים, בכל הקשור לבניית תוכניות הדרכה אפקטיביות ומותאמות לחברה, לעובדיה, לספקיה ולאורחיה. ההדרכות הפנים ארגוניות "על פי מידה" כוללות עשרות נושאים מגוונים, לפי קהל היעד, והפכו כבר לשם דבר בחברות רבות.

ייצוג חברי האיגוד בנושאי שיווק פרסום ומדיה: איגוד השיווק הישראלי הוא הגוף המקצועי היחיד המדבר בקול אחד בשמם של אנשי השיווק והמפרסמים במשק ועבורם. האיגוד מייצג את חבריו בנושאים רבים ומגוונים מול הרשויות, ועדות הכנסת, ערוצי המדיה השונים, משרדי הפרסום וגופים כלכליים מקבילים.

הנחות והטבות בשירותי ובאירועי שיווק:. חברי האיגוד נהנים מהנחות מפליגות ותנאים מיוחדים בשירותי שיווק מגוונים (כדוגמת מגוון דוחות יפעת בקרת פרסום), כמו גם בכנסים ובאירועים רלונטיים, כגון כנסי שיווק, אירועי טלוויזיה, מפגשי מנהלים, תחרויות שיווק ופרסום, וכיוצ"ב.

מעורבות ועשייה: האיגוד מפעיל מספר וועדות ופורומים מקצועיים בהם מקדמים חברי האיגוד נושאים שונים שעל הפרק ואף מציינים לשבח מצויינות שיווקית, כגון: ועדת השיווק הבוחרת את איש השיווק של החודש, ועדת ההדרכה הדנה בפעילויות "המכללה לשיווק", פורום יצוג ורגולציה המגבש את עמדות האיגוד בתחומים שונים , ועדת החדשנות  הבוחרת את ההשקה המנצחת, ועדת כספים ועוד. חברי האיגוד מוזמנים ליטול חלק בוועדה או בפורום אשר עניינם קרוב לליבו.

סקרים, שיפוט ותחרויות:  חברי האיגוד מוזמנים להשתתף בסקרי שיווק וצרכנות, לשמש כשופטים בתחרויות שיווק כדוגמת תחרות ה -  EFFIE לאפקטיביות בשיווק, או בבחירת איש השיווק של השנה. כמו כן מוזמנים חברי האיגוד להמליץ על איש השיווק של החודש, להצביע על ההשקה המנצחת, ולהציע תחרויות שיווקיות בנושאים רלוונטים אחרים.

לפרטים נוספים אנא פנו לניצה דולב: 035615310, nitza@igud.org.il

*החברות באיגוד כרוכה בתשלום דמי חבר