מדריכי השיווק

מדריך אסטרטגיה שיווקית
לאחר שהבנו מהן מטרות הארגון, האסטרטגיה השיווקית תגדיר כיצד נפעל למימוש מטרותינו - יצירת ביקוש למוצר או לשירות של הארגון בקרב לקוחות פוטנציאליים וקיימים
תפן
מדריך הפקות פרינט
הלקוחות נחשפים למגוון מסרים אינסופי ואריזת המוצר ונקודת המכירה הופכים לחשובים יותר ולמורכבים יותר בתמהיל השיווק. התוצר הסופי ייצג את המשווק בעיני קהל הצרכנים ובעלי העניין
אלנבוגן הפקות
מדריך הפרסום
תחום הפרסום בונה מותגים בתהליכים אסטרטגיים וקריאטיביים הבאים לידי ביטוי באמצעי המדיה ובנקודות המגע עם הצרכן הסופי. המטרה היא להעלות את מכירות המוצר והעלאת תדמית המוצר
איגוד חברות הפרסום
מדריך יחסי הציבור
אמצעי להשפעה על קהלי יעד באופן לא ישיר, באמצעות אמצעי תקשורת שונים ומובילי דעה אשר יכולים לעצב עמדות, הבנות ואמינות בתקשורת
יפה אפרתי
מדריך מדיה
מכלול של החלטות שמטרתן היא תקשור הקמפיין באמצעי המדיה, תוך הגעה למקסימום נחשפים בצורה ממוקדת, בזמן הנכון, במקום הנכון ובעלות הנמוכה ביותר
BAKARA
מדריך מחקרי שוק א'
הכל על מחקרים סינדיקטיביים, מחקרים מתמשכים ומחקרים סנסוריים. איך לתכנן מחקר - החל משלב בניית השאלון, עבור בשלב איסוף הנתונים וכלה בשלב הניתוח
TNS
מדריך מחקרי שוק ב'
מקשר את הצרכן, הקונה והציבור למשווק באמצעות מידע, המשמש לזיהוי והגדרה של הזדמנויות ובעיות שיווקיות ולשיפור ההבנה של השיווק כתהליך
נילסן ישראל
מדריך פרסום באינטרנט
שימוש ברשת על מנת להעביר מסרים פרסומיים, לייצר חשיפה למותגים ולגרום לגולשים לבצע פעולות המגבירות את ההסתברות לרכישה
איתמר בר, Great Interactive

עמודים