מיהו האיגוד

מיהו האיגוד

איגוד השיווק הישראלי מאגד את החברות המשווקות והמפרסמות במשק בכל התעשיות, השירותים והענפים (כ-200 חברות). האיגוד הוא הבית המקצועי של כל העוסקים בשיווק בארגון: המנכ"לים, סמנכ"לי השיווק, אנשי התקשורת השיווקית, מנהלי המותגים, מנהלי הפרסום וכל אנשי אגף השיווק בחברה, הרואים באיגוד השיווק את הכתובת הראשונה והמיידית בעבודתם היומיומית בכל תחומי השיווק.

איגוד השיווק הישראלי הוקם כ"איגוד המפרסמים בישראל" בשנת 1961, בידי 15 חברות שבקשו להקים גוף שידאג לצרכים המקצועיים של החברות המפרסמות במשק, ישמיע את קולן, ויסייע לחבריו לשווק ולפרסם ביעילות ובהגינות. החברות אשר יסדו את האיגוד הן: אל על, אסם, בנק הפועלים, בנק לאומי, דובק, דלק, יצהר, סיבים כימיים, עלית, עסיס, צים, רבלון, שמן, תלמה ותנובה.

מאז הקמתו פעל האיגוד לייצוג חבריו בעיקר בכובעם כמפרסמים, ללוות אותם מול נותני שירות וספקים, להפגיש ביניהם שוב ושוב לצורך שיתוף ידע וניסיון, ולהיות להם מרכז יעוץ ותמיכה בעבודתם היומיומית.

באפריל 2008 החליט האיגוד להעמיד במרכז פעילותו את עולם השיווק המודרני על כל מרכיביו: אסטרטגיה שיווקית, מיתוג, מחקרי שוק, פרסום, קד"מ, הפקות, מדיה, אינטרנט, דיוור ישיר, יעוץ אסטרטגי, שיווק דיגיטלי ועוד ועוד. בעקבות החלטה זו שונה גם שמו של האיגוד מ"איגוד המפרסמים בישראל" ל"איגוד השיווק הישראלי".

מטרות האיגוד הן להוביל ולקדם את מקצוע השיווק כמקצוע מוביל בעולם העסקים הישראלי לשרת את צרכי חברי האיגוד בעולם ניהול השיווק ולייצג אותם בפני בעלי העניין השונים. בנוסף מייצר האיגוד לחבריו ערך מוסף אמיתי בעיקר ע"י התמקצעות שיווקית במגוון קורסים, תמיכה וליווי יומיומי בעשייה השיווקית, מפגשי חברים, ימי עיון וכנסים, תחרויות וסקרים מקצועיים, חסכון בהוצאות הפרסום, ויצירת סביבה משתפת לחלוקת ידע, תובנות וניסיון שיווקי. המותגים המזוהים ביותר עם איגוד השיווק הישראלי הם איש השיווק של החודש וכנס השיווק השנתי.

האיגוד מייצג את חבריו ומשמיע את קולם בכל נושא רלוונטי ומעל כל במה: בוועדות הכנסת השונות ובעיקר בוועדת הכלכלה, בעיתונות, ברשתות החברתיות, בפורומים שיווקיים ובהתכנסויות מקצועיות. האיגוד חתום על מהלכים והישגים רבים בעולם השיווק והפרסום בישראל, והוא חבר בפדרציה העולמית של המפרסמים (World Federation Of Advertisers) בה חברים איגודים מקבילים מ-55 מדינות בעולם.

בשנת 2004 ניסח האיגוד בשמו דאז, איגוד המפרסמים, את האמנה לאחריות ולהגינות בפרסום, המהווה מסמך יסוד בהתקשרות הפרסומית-שיווקית בישראל. כמו כן השתתף האיגוד בפרוש כללי האתיקה ובגיבוש מדריך האתיקה לפרסומות אשר אומץ בידי מרבית החברות בארץ והעניק להן את התו האתי.

האיגוד מקפיד על העלאת המצוינות השיווקית על נס, על ידי מתן הוקרה חודשית לאיש/אשת השיווק המצטיינים של החודש ושל השנה כולה, על ידי מתן פרס החדשנות ועל ידי הענקת פרסי ה-effie לאפקטיביות שיווקית.

בראש האיגוד ומעל הצוות הניהולי של האיגוד, עומד יו"ר האיגוד והנהלה ציבורית הנבחרת אחת לארבע שנים בידי חברי האיגוד ובכפוף לתקנון האיגוד.

ליצירת קשר עם האיגוד: מוטה גור 7, פתח תקוה, ת.ד 3050
טל: 03-5615310 מייל: [email protected]

שינוי גודל גופנים
ניגודיות