Case Studies | איגוד השיווק באינטרנט

Case Studies

איך עושה עוגייה?
להכין עוגייה בצורת פרה נשמע אולי פשוט, אבל כשמציצים אל מאחורי הקלעים של תהליך הפיתוח של עוגיות מילקה מגלים, שמאחורי כל פרה בה אתם נוגסים מסתתרת עבודת פיתוח מפרכת
8/11/2012 |מאת: ערן יסעור
עד כמה הכביסה מלוכלכת וכמה אבקה צריך? תשאלו את מכונת הכביסה
למרות שנכשלה לפני כ-20 שנה בניסיון לייצר מכונת כביסה ששולטת אוטומטית בהוספת חומרי הניקוי, לא נרתעה סימנס מלנסות שוב, ופיתחה מכונה בעלת מיכלי איחסון לאבקה ולמרכך, עם חיישנים שקובעים את הכמות האידאלית להוספה על פי רמת הלכלוך וסוג הבד
8/8/2012 |מאת: ערן יסעור
מיתוג בעולם העסקי: אתגרים והזדמנויות
גם תאגידי ענק, שקהל היעד העיקרי שלהם הוא חברות וארגונים גדולים מחפשים אחר מיתוג חדשני, פורץ דרך ושונה בנוף העסקי. בשנים האחרונות השכילו חברות גדולות להבין כי הפנייה השיווקית חייבת להתייחס גם לאדם הבודד, כי הרי בסופו של יום ארגונים גדולים וחברות ענק מורכבים מאנשים
1/8/2012 |מאת: אלון שן
את מי מעניין סטטוס על פיקת הברך החדשה שלי?
בחינת שורשיו של סיפור הצלחה במבצע לעידוד ניתוחי ברכיים, מגלה כי לא מספיק לפתוח עמוד פייסבוק ולהעמיסו בתכנים. לפעמים צריך גם לבנות קהילת אוהדים מאפס, וזה כבר דורש היערכות בכלל לא וירטואלית
30/7/2012 |מאת: נחום דוניצה
להמציא את הלבן מחדש
בטמבור החליטו לראות לא רק מה צבע יכול לעשות, אלא מה הצרכנים מצפים למצוא בפחית הצבע שהם קונים. התוצאה הייתה חודשים ארוכים של עבודה במעבדה כדי להגיע לנוסחה חדש של צבע לבן יותר, מכסה יותר – אבל שלא עולה יותר
17/7/2012 |מאת: ערן יסעור
חוכמת ההמונים וכוחו של חוש הריח
הנקל סוד ביקשה להחדיר ניחוחות חדשים של מרככי כביסה לשוק הישראלי. מכאן נולד מיתוג מחדש שכלל חזרה לסיסמת מותג ותיקה ומוצר חדשני שנולד כתוצאה מאימוץ של התנהגות צרכנית
12/6/2012 |מאת: פדי מרגי
המבורגר בגישה מינימליסטית
הבידול העיקרי של מוזס בא לידי ביטוי בין השאר באסטרטגיית הפרסום שהעבירה מסר פשוט, ממוקד ומזוקק - "מטבח אמריקאי עדכני". המסר הועבר בדרכים יצירתיות שכללו שימוש בלוגו הייחודי של הרשת
22/2/2012 |מאת: אבי זיתן
קלינקס מתחברת למצוננים בפייסבוק
חברת קלינקס, חיפשה דרכים יצירתיות לגעת בצרכן בפלטפורמות "בועטות" ורלוונטיות וגיבשה מהלך שיווקי מעניין כשגילתה שאנשים רבים מעדכנים את חבריהם על מצבם הבריאותי בפייסבוק. המצוננים קיבלו חבילה אישית של טישו ושוקולד הביתה - ויצרו באזז
29/12/2011 |מאת: אבי זיתן

עמודים