ההשקות המנצחות של 2014 – Fly card של אל על וסלקום TV

מאי 3, 2015 מאת: איגוד השיווק הישראלי

איגוד השיווק הישראלי הכריז על ההשקה המנצחת של 2014. השנה חולקים את המקום הראשון שני זוכים: אל על עם השקת Fly card וסלקום תקשורת עם סלקום TV. במקום השני: YES עם מהלך ההשקה של YES GO.

ההשקות הזוכות נבחרו בידי ועדת החדשנות של איגוד השיווק, המורכבת מ-16 מנהלים בכירים מענפים רבים במשק, בראשה עומד רן גוראון המשנה למנכ"ל בזק וחבר הנהלת איגוד השיווק ישראלי.

מקום ראשון: Fly Card – אל על

בספטמבר 2014 השיקה אל על את Fly Card – כרטיס האשראי הראשון של מועדון הנוסע המתמיד. ייחודו של הכרטיס גלום באפשרות למימוש נקודות המועדון גם מחוץ לעולם התעופה. מהלך ההשקה הכפיל את היעד הראשוני למצטרפים עם 50 אלף מצטרפים בתוך חודשיים.

מקום ראשון: סלקום TV – סלקום תקשורת

בדצמבר 2014 השיקה חברת התקשורת סלקום את סלקום tv, שירות שמציע חווית צפייה חדשה המאשרת לכל צופה אפשרות לבחור את התכנים שמעניינים אותו, בזמן שמתאים לו, בכל מקום, על גבי כל מסך, וכל זה במחיר קבוע ומבלי לוותר על הצפייה בערוצי הברודקאסט.

מקום שני: YES – yesGO

במארס 2014 השיקה Yes שירות מתקדם וחדשני של צפייה מותאמת אישית. yesGO מאפשר לצרכן ליהנות מהתכנים האהובים עליו בכל מקום, בכל שעה, ומכל מכשיר טאבלט, סמארטפון ו-PC. השירות נולד מתוך ההבנה כי לצד מדורת השבט מתקיימת צריכת תוכן פרסונאלית והחוויה האישית מרכזית מאוד בחיי הצרכן. מדובר במוצר ראשון מסוגו בארץ, שמאז השקתו זכה להצלחה בקרב הצרכנים ועורר עניין רב.

ההשקה המנצחת הוכרזה בכנס החדשנות 2015, שהתמקד בחדשנות שיווקית וניהולית.
בין הנואמים בכנס:
• גדי לסין, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס
• איציק בנבנשתי, משנה למנכ"ל קבוצת פרטנר
• ד"ר קירה רדינסקי, Co-founder & CTO SalesPredict
• לירן דן, ראש מערך ההסברה הלאומי

שינוי גודל גופנים
ניגודיות