תחרות האפי לשנת 2017 יוצאת לדרך עם קטגוריה חדשה: מהלכים אפקטיביים מבוססי BIG DATA

פברואר 1, 2017

תחרות האפי לשנת 2017 יוצאת לדרך: הבוקר הודיעו איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום,  והמרכז הישראלי לניהול (המי"ל) כי החל שלב הגשת העבודות לאפי 2017.

כבכל שנה, יוכלו כל החברות המשתתפות להגיש מהלכים המציגים פעילות שיווקית ופרסומית ואת תוצאותיהם במסגרת 18 קטגוריות שונות ביניהן: מוצרי מזון, משקאות, תקשורת ומדיה, פיננסים, קמעונאות, רכב ותחבורה, Media Innovation, חברות ומוצרים דיגיטליים ועוד, לצד קטגוריית האפי פלטינום אשר בוחנת הישגים לאורך זמן (מהלכים מתמשכים בין 3 – 5 שנים).

השנה, בעקבות פניית מארגני התחרות בישראל לתחרות העולמית, מתוספת לתחרות הישראלית קטגוריה חדשה: מהלכים מבוססי BIG DATA. הקטגוריה מתייחסת למהלכים אפקטיביים שהתבססו על שימוש בדאטה ובטכנולוגיה לצורך זיהוי ואיפיון קהל היעד, והתאמת המדיה והמסר השיווקי לקהל זה.

תהליך הגשת המועמדויות יסתיים ב-20 באפריל. הגשת עבודות מוקדמת, עד 23 במארס תזכה ב-15% הנחה מעלות הרישום.

הליך השיפוט כולל שני סבבים: קריאת חומר כתוב (המציג את הרעיון והמהלכים האסטרטגיים שנעשו במסגרת הפעילות השיווקית) וצפייה באלמנטים הקריאטיביים שליוו את המהלכים. בתום שני סבבי השיפוט ייקבעו הזוכים בכל קטגוריה, הזוכה בפרס ה-Grand Effie (מהלך השיווק והפרסום של השנה) והזוכה בפרס ה-Effie Platinum (הישגים לאורך זמן).

סגל השופטים כולל למעלה מ- 60 שופטים מתעשיית השיווק והפרסום הרחבה.
כבכל שנה, ידרג צוות שיפוט מיוחד המונה מנכ"לים בכירים במשק בלבד, בראשותו של יונה פוגל, מנכ"ל פז ויו"ר התחרות, את המהלכים שעלו לגמר בקטגורית ה- Effie Platinum.  ציונם יהווה 50% מסך הציון הכולל. הזוכים יוכרזו  באירוע חגיגי אשר ייערך בתחילת חודש יולי.

ממנהלי התחרות נמסר: "אנו שמחים לשוב ולפתוח, זו השנה ה- 16, את תחרות ה- Effie awards, תחרות השיווק האפקטיבי החשובה ביותר בעולם, כמו גם בישראל. גם השנה נעניק את פרסי ה-Effie למצטייני השיווק והפרסום המאתגרים כל שנה מחדש את גבולות העשייה השיווקית ומהווים לכולנו מקור להשראה ולימוד."

תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי, Effie Awards, הנה תחרות בינלאומית שמתנהלת בכ-40 מדינות. התחרות בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר. התחרות אשר נערכת בישראל זו השנה השבע-עשרה, הפכה עם השנים למותג יוקרתי בקרב העוסקים בעשייה השיווקית.

לאתר האפי

שינוי גודל גופנים
ניגודיות