אפי 2017: אפי פלטיניום לשופרסל וגרנד ליוניליוור

יולי 4, 2017

באירוע הגמר של תחרות האפי, שנערך הערב (שלישי) הוכרזו הזוכים בתחרות השיווק האפקטיבי: שופרסל (גיתם ואדלר) זכו באפי פלטיניום – הפרס החשוב ביותר בתחרות, אשר ניתן למפרסם על מהלך לאורך 5 שנים, על החדרת המותג הפרטי. יוניליוור (גרייט) זכו בגרנד אפי על המהלך למותג קליק "כשזה טעים, זה טעים".

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל,  אמר: "שופרסל פועלת מתוך מטרה להיטיב עם ציבור הלקוחות שלה, להציע להם מוצרים איכותיים במחירים הוגנים, בין השאר באמצעות קו מוצרי המותג הפרטי של החברה, תוך קידום חדשנות ויצירתיות מתמדת בתחום הקמעונאי."
משרד הפרסום הבולט בתחרות השנה היה  אדלר-חומסקי, עם 11 מדליות – רבות מהן זהב, על מהלכים שעשה לבזק, הפינקס  ועוד. בנוסף, זכה המשרד ב-2 מדליות פלטיניום ארד, במדליה שהוא חולק עם גיתם (שופרסל) וב-2 מדליות כסף.

קבוצת מקאן זכתה ב-12 מדליות, 3 מהן של מקאן וואלי ו-9 של המשרד התל אביבי, מתוכן מדליית זהב עבור העבודה לטורנדו ו-7 מדליות כסף לעבודות של דומינו'ס, yes, עמותת שורשים, האגי'ס, יוניליוור, לאומי קארד ויקב טפרברג. במדליית ארד זכה המשרד עבור עבודה לחוגלה.

באומן-בר-ריבנאי זכה באפי פלטיניום ארד עבור עבודה לביטוח ישיר, במדליית זהב עבור עבודה לסופר-פארם ובמדליית כסף עבור עבודה לישראכרט.

יהושע TBWA זכה במדליית פלטיניום כסף עבור עבודה למילקו של החברה המרכזית ובשתי מדליות זהב עבור עבודות למכבי ולאסותא.

גיתם זכה בפלטיניום זהב (יחד עם אדלר-חומסקי) עבור עבודה לשופרסל ובנוסף במדליית זהב אחת עבור עבודה לעמותת עלם ובמדליית כסף אחת עבור עבודה לאלדר השקעות.
ראובני-פרידן זכו במדליית זהב עבור עבודה לויסוצקי וב-3 מדליות ארד עבור עבודות להוט ולמזרחי-טפחות.

אפק טריו זכו במדליות כסף וארד. מנצ' זכו במדליית זהב עבור עבודה לסקודה. גרי אינטראקטיב מקבוצת אדלר-חומסקי זכו במדליית זהב עבור מהלך הסייבר וול של בזק. משרד לעומק התודעה זכה במדליית ארד עבור המהלך של וואווי.

סגל השופטים של התחרות מנה יותר מ-60 פעילים מתעשיית השיווק והפרסום הישראלית. כבכל שנה, דירג צוות שיפוט מיוחד המונה מנכ"לים בכירים, בראשותו של יונה פוגל, מנכ"ל פז ויו"ר התחרות, את המהלכים שעלו לגמר בקטגורית ה-Effie Platinum.  ציונם היווה 50% מסך הציון הכולל.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות