ההשקה המנצחת

ינואר 10, 2016 מאת: איגוד השיווק הישראלי

ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי (הוקמה בינואר 2013) מציינת לשבח, מדי רבעון, את ההשקות המוצלחות במשק, על פי קריטריונים שנקבעו, ומעניקה לחברה הזוכה את "פרס ההשקה המנצחת".

כאנשי שיווק, כולנו יודעים עד כמה רבה חשיבותה של ההשקה החדשנית וכמה מאמצים ומשאבים מושקעים בה. איגוד השיווק מצא לנכון להעלות על נס את ההשקות המוצלחות במשק ולציין לשבח אותן ואת החברה שמאחורי ההשקה.

כשאנו אומרים "השקה" אנו מתכוונים להחדרת מוצר חדש, שירות חדש, מותג חדש או חברה חדשה לשוק . משך ההשקה לצורך קבלת הפרס הוא לפחות חודשיים מיום ההשקה המסחרית ועד 6 חודשים מיום שהתחיל מהלך ההשקה.

הבחירה בהשקה המנצחת תיעשה על סמך בחינת הקריטריונים הבאים, חלקם או רובם או כולם:
1.      מהלך שמידת החדשנות בו ברורה ובולטת.

2.      מהלך ההשקה  מתייחס למוצר או שירות משמעותי בקטגוריה (ואינו משום שינוי שולי).

3.      המהלך תרם לשינוי הקטגוריה או לפיתוחה.

4.      המהלך זכה לתשומת לב צרכנית  וחשיפה במדיה או בדרכים אחרות.

5.      המהלך נעשה בהיקף כמותי משמעותי ביחס לחברה המשיקה.

בתחתית העמוד תוכלו להיכנס לשאלון מועמדות אשר ימולא ע"י החברה המשיקה. השאלון יוגש לחברי הוועדה, שידונו בהשקה המפורטת. הבחירה בהשקה המנצחת  תתבסס על הקריטריונים המפורטים, ונימוקי הועדה יפורסמו בפומבי.

לזוכה יוענק אות "ההשקה המנצחת" והוא יהיה רשאי לעשות שימוש באות זה ולהטביעו ע"ג מוצריו למשך שנה מיום קבלתו.

לוועדת החדשנות יש שיקול דעת בכל הקשור למספר פרסי "ההשקה המנצחת"  שיוענקו בכל רבעון.

הגשת המועמדות כרוכה בתשלום סימלי: לחברי איגוד השיווק הישראלי – 1,250 שקל ולמי שאינו חבר באיגוד – 1,750 שקל. את המועמדות יש להגיש לכתובת המייל של ניצה דולב, עוזרת המנכ"ל באיגוד השיווק: [email protected], במסמך שאורכו לא יעלה על 5 עמודים.

ועדת החדשנות מורכבת ממנהלים בכירים מענפים רבים במשק. החברים בוועדה הם: אורלי אטלס, מנהלת ענני תקשורת; תלמה בירו, מנכ”ל, איגוד השיווק הישראלי; אורית גזית, סמנכ”ל שיווק ומכירות, כצט;  יבין גיל מור, מנכ”ל Yad2; מיכל הלרעדי הנגבי, מנהלת שיווק אל על; אבי זיתן, בעלים ומנכ”ל זיתן יעוץ ואסטרטגיה; אריאל כהןתרי ישכיל, סמנכ”ל שיווק פרטנר; מירי לוין, סמנכ”ל שיווק ולקוחות פרטיים, HOT; ישי מנדיל, מנהל שיווק ופרסום יוניליוור; אילן סיגלאתי פינקלשטייןטל צורף, מנהלת השיווק, כלמוביל; מיטל שירן-הראל, ראש אגף שיווק, לאומי.

להורדת טופס הגשת מועמדות

שינוי גודל גופנים
ניגודיות