סלולר, שיווק בסלולר

פרסום פרסונלי – זוהי גישת הפרסום המודרנית. אבל איך עושים זאת? באמצעות דאטה, הרבה דאטה, שמאפשר להגדיר מסר פרסונלי ולהנגיש אותו לצרכן הנכון, במסך הנכון, בזמן הנכון ובמדיה הנכונה. קחו דוגמה מאחד מגופי השיווק החדשניים בעולם – חברת O2 הבריטית
28/6/2016
|מאת:
עמית שגיא
יחס ההמרה של 1%-2% אינו נדיר באתרי סחר אלקטרוני. מכל 100 גולשים שהצלחנו להביא לאתר - רק אחד או שניים יקנו. בחנות אוף ליין חווית הקנייה היא רב מימדית וכוללת עיצוב, ריח, מוזיקה שירות ועוד. בחנות מקוונת החוויה שטוחה יותר, ולכן חשוב לשכלל ולתחכם אותה
21/3/2016
|מאת:
רויטל בן עמי
שיווק בזמן אמת, פרסונליזציה ואינטראקציה, הדגמות ותמיכה, ניהול משברים - אלו רק חלק מהכלים שמציעה אפליקציית פריסקופ לחברות. עם רכישתה בידי טוויטר הפכה אפליקצית הלייב וידאו סטרימינג משחקנית נישה לאחד הנושאים המדוברים בעולם השיווק הדיגיטלי. רוצים להבין למה?
6/8/2015
|מאת:
חמוטל שיבר
גוגל מוסיפה את הפרמטר Mobile Friendliness לאלגוריתם שלה - ותגרום בכך לכל האתרים לשאוף להתעדכן ולהתאים את עצמם לאופן הגלישה התופס תאוצה
21/4/2015
|מאת:
און יבין
פייסבוק יכולה לאסוף כמעט כל נתון שעולה בדעתה על המשתמשים שלה. וכעת, לראשונה, היא סוף סוף השכילה לעשות עם זה משהו, והיא מציעה לבעלי עמודים עסקיים לבנות קמפיין פרסומי שמכוון לקהל יעד המבוסס על מאגר הלקוחות הקיים שלו
27/5/2014
|מאת:
עופר אלוני
הטכנולוגיה כבר כאן, אז למה היא עוד לא ממש משנה את חיינו? בכנס GSMA בברצלונה הבין שי אלמוג מה חסר – החיבור בין המערכות – והעובדה שהוא דורש שיתופי פעולה בין חברות העוסקות בתחומים שונים. אז מה בכל זאת ישנה את חיינו בשנים הבאות?
1/4/2014
|מאת:
שי אלמוג
למרות הנתונים שמראים שהמעבר לסלולר מתרחש כאן ועכשיו, חברות רבות עדיין מתעלמות מהמכשיר השיווקי החזק ביותר שעומד לרשותן, או עושות בו שימוש שגוי. כך תגייסו את הסלולר לשיווק חכם ולא יקר
17/3/2014
|מאת:
תומר חן וסיגל גפני דלל
כבר עשיתם קמפיין או שניים במובייל. אולי גם העליתם אפליקציה, שעד היום לא ברור לכם למה לא התברגה לה איפשהו בין פייסבוק ל- Candy Crush. לקראת 2014, כל הדברים שחשוב לדעת כדי לתכנן אסטרטגיית מובייל שהכי מתאימה למותג שלכם
5/11/2013
|מאת:
שחר רז
הישראלים מככבים במקום השני בעולם בשיעור השימוש בסמארטפונים ובמקום הראשון בעולם בשימוש באפליקציות. אנחנו מבלים זמן רב יותר מול המובייל מאשר מול המחשב, וזו הסיבה שהפרסום הולך ועובר לאוריינטציית "מובייל תחילה". למה גם לכם כדאי להיות שם?
23/9/2013
|מאת:
מאור חן
החיבור בין רשתות חברתיות וטלפונים חכמים הוא מפלצת שמשנה את חוקי השיווק. 24/7 ובכל מקום - המותג שלכם בידיים של הלקוח. עכשיו אתם רק צריכים ליצור איתו מערכת יחסים
1/7/2013
|מאת:
עופר אלוני
שקט, לחץ, אידאולוגיה, התנתקות, אנושיות, כנות, משתמש - מה המילה שתהיה המשמעותית ביותר בשנת 2013? למומחי השיווק שלנו יש תשובות
7/1/2013
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
אפל ונייקי "תפסו בעלות" על התחום הרחב בו הן עוסקות כדי לקדם את המותג. נייקי, למשל, כלל לא מעודדת לקנות את נעלי הספורט שלה, אלא לעסוק בספורט. זהו הזמן למותג לייפסטייל שישים את הלקוח במרכז ויתפוס בעלות על הזירה בה הוא פועל
24/12/2012
|מאת:
חמוטל שיבר
החשש כי אי אפשר להרוויח מפרסום בסלולר מתפוגג והולך: ענקיות הפרסום העולמיות הצליחו לפצח את האתגר, כל אחת בדרכה. ישראל נמצאת עדיין הרחק מאחור, ורק 40-50 מיליון שקל זרמו השנה לאפיק חדשני זה , אך התחזיות הן שיצמח במהירות בשנים הקרובות
1/11/2012
|מאת:
מיה אפשטיין
והפעם במדור: על נסיעות דמיוניות בקדילאק שאין לנו, על אפליקציית קניות חדשה ומפתיעה, על התחרות שקמה לקודי ה-QR ועל בננות עם סיפור
28/10/2012
|מאת:
עמרי ארגמן
מסכי המחשב והמובייל הם כבר מזמן יותר מ"עוד מסכים" לראות בהם טלוויזיה. הם פלטפורמות חדשות שהפוטנציאל הייחודי שלהן לספר סיפור רק מתחיל את מימושו. סדרות אינטרנט נותנות מענה למגבלות וליכולות המדיום וזוכות להצלחה מסביב לעולם. 10 הסדרות שיעשו לכם את השנה החדשה
11/9/2012
|מאת:
דניאל רבנר
והפעם במדור: מציאות רבודה למתגעגעים לריח אבק השריפה, שאזם כובשת את האולימפיאדה, טסקו ממחזרת רעיון ענק ופרוקטר תומכים בהורים הלחוצים
2/9/2012
|מאת:
עמרי ארגמן
ברמה הלאומית אוטוסטרדת האינטרנט חשובה כיום מאוטוסטרדת כבישים מסועפת. יהיה צורך בגורם בעל כוח כשפים עוצמתי לא פחות מזה של האווטאר כדי להשכין שלום בעולם התקשורת המסוכסך, לטובת השחקנים בענף התקשורת, הצרכנים, ולא פחות חשוב - לטובת קיימות הסביבה והחברה
27/8/2012
|מאת:
פרופ' אורן קפלן
ברמה הלאומית אוטוסטרדת האינטרנט חשובה כיום מאוטוסטרדת כבישים מסועפת. יהיה צורך בגורם בעל כוח כשפים עוצמתי לא פחות מזה של האווטאר כדי להשכין שלום בעולם התקשורת המסוכסך, לטובת השחקנים בענף התקשורת, הצרכנים, ולא פחות חשוב - לטובת קיימות הסביבה והחברה
15/8/2012
|מאת:
פרופ' אורן קפלן
הפעם במדור: איך משלבים תרומה חברתית ואמנות ממקרוני, איך יוצאים לטיול מהסמארטפון ואיך אפשר להרוויח משופינג
8/8/2012
|מאת:
עמרי ארגמן
ההודעה על כניסה של שחקן נוסף לתחום הטלוויזיה הרב ערוצית יצרה את התחושה שהתחום עומד לפני שינוי רציני. אבל כבר היום HOT ו-yes אינן הפלטפורמות המשמעותיות היחידות במגרש
29/7/2012
|מאת:
דניאל רבנר

עמודים