סדנת שיווק משפיענים
מותגים רבים כבר התנסו בשנים האחרונות בעבודה עם משפיענים, אבל הם לא תמיד עושים זאת עם קמפיין שבנוי נכון. בסדנה נלמד איך להפוך את ההשקעה בערוץ השיווקי הזה לרווחית ומתגמלת – כזו שיודעת לייצר ROI צפוי ומוגדר.
נלמד איך לבנות אסטרטגיית משפיענים ארוכת טווח שמתעלה על טרנדים חולפים, נכיר ניואנסים קריטיים שיש לקחת בחשבון בעבודה עם יוצרי תוכן, כדי להבטיח שיתוף פעולה אפקטיבי. ונענה על שאלות חשובות כמו:
בסדנה תקבלו כלים מעשיים כדי להפוך שיווק משפיענים לחלק בלתי נפרד מהתוכנית השיווקית שלכם. בין אם תרצו להוציא אותה לפועל בעצמם, או להיות בבקרה על הספק שאחראי על התחום.
בחלק השני של המפגש נקיים פאנל עם משפיעני ננו-מיקרו, שיפריכו את התפיסה כי שיווק משפיענים מחייב אך ורק עבודה בסכומי עתק עם יוצרי A-list. הם יחשפו סיפורים על מהלכים יצירתיים ופורצי דרך שביצעו עם מותגים, שהובילו להצלחה ולתוצאות מכר מרשימות.
עם מה תצאו מהסדנה:
יזום וניהול: מיכל וינדזברג, מנהלת התוכן והמכללה של איגוד השיווק הישראלי
ניהול מקצועי: ניצן לנדמן, אשת שיווק ופרסום של העולם החדש. מנחת הפודקאסט ׳הפלייבוק למשפיענית׳ ומחברת יוצרי תוכן למפרסמים.
הקורס יתקיים ביום שני, 13 בינואר, בשעות 9:30-13:30 בבצפר, נמל תל אביב
מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי:
350 ₪ (410 ₪ כולל מע"מ)
לאחרים: 450 ₪ (526 ₪ כולל מע"מ)