מיקרו משפיענים, מקסימום תוצאות

מיקרו משפיענים, מקסימום תוצאות

סדנת שיווק משפיענים

מותגים רבים כבר התנסו בשנים האחרונות בעבודה עם משפיענים, אבל הם לא תמיד עושים זאת עם קמפיין שבנוי נכון. בסדנה נלמד איך להפוך את ההשקעה בערוץ השיווקי הזה לרווחית ומתגמלת – כזו שיודעת לייצר ROI צפוי ומוגדר.

נלמד איך לבנות אסטרטגיית משפיענים ארוכת טווח שמתעלה על טרנדים חולפים, נכיר ניואנסים קריטיים שיש לקחת בחשבון בעבודה עם יוצרי תוכן, כדי להבטיח שיתוף פעולה אפקטיבי. ונענה על שאלות חשובות כמו:

  • האם ניתן לעבוד עם משפיענים גם בסכומים צנועים יחסית?
  • איך מודדים תוצאות ואפקט מעבר למכירות ישירות?
  • מה הדרך למנף נכסים לא קונבנציונליים של היוצרים כדי לקבל עוד קשב ולמקסם תוצאות?

בסדנה תקבלו כלים מעשיים כדי להפוך שיווק משפיענים לחלק בלתי נפרד מהתוכנית השיווקית שלכם. בין אם תרצו להוציא אותה לפועל בעצמם, או להיות בבקרה על הספק שאחראי על התחום.

בחלק השני של המפגש נקיים פאנל עם משפיעני ננו-מיקרו, שיפריכו את התפיסה כי שיווק משפיענים מחייב אך ורק עבודה בסכומי עתק עם יוצרי A-list. הם יחשפו סיפורים על מהלכים יצירתיים ופורצי דרך שביצעו עם מותגים, שהובילו להצלחה ולתוצאות מכר מרשימות.

עם מה תצאו מהסדנה:

  • מיפוי של ההזדמנויות בעבודה עם משפיענים
  • הבנה של סוגי יוצרים, סוגי קמפיינים וההבדל ממדיומים מסורתיים
  • ידע בנושאי ליהוק, סינון, בחירה ורתימה של משפיענים לקמפיין
  • היכרות עם UGC, משפיעני ננו-מיקרו
  • מידע על תמחור, תהליכי עבודה, מדידה וניהול
  • הבנה בניהול וניטור משפיענים ואיך למקסם ROAS

יזום וניהול: מיכל וינדזברג, מנהלת התוכן והמכללה של איגוד השיווק הישראלי
ניהול מקצועי: ניצן לנדמן, אשת שיווק ופרסום של העולם החדש. מנחת הפודקאסט ׳הפלייבוק למשפיענית׳ ומחברת יוצרי תוכן למפרסמים.

הקורס יתקיים ביום שני, 13 בינואר, בשעות 9:30-13:30 בבצפר, נמל תל אביב

 

מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי:
350 ₪ (410 ₪ כולל מע"מ)

לאחרים: 450
(526 כולל מע"מ)

מיקרו משפיענים, מקסימום תוצאות

    רוצה פרטים נוספים? אנא מלא/י את הטופס

    הנושאים
    • מיפוי הזדמנויות העבודה עם משפיענים
    • סוגי יוצרים, סוגי קמפיינים וההבדל ממדיומים מסורתיים
    • ליהוק, סינון, בחירה ורתימה של משפיענים לקמפיין
    • UGC, משפיעני ננו-מיקרו
    • תמחור, תהליכי עבודה, מדידה וניהול
    • איך לנטר משפיענים ולמקסם ROAS
    • פאנל מיקרו משפיעניות
    המרצים.ות
    ניצן לנדמן, שיווק משפיענים
    ניצן לנדמן
    מומחית לשיווק משפיענים. מנחת הפודקאסט "הפלייבוק למשפענית"
    אנה לוקצקי מנטורית ומשפיענית
    אנה לוקצקי
    מנטורית ומרצה לדימוי גוף וסטיילינג מגדרי, בעלת הפודקאסט ״מתחת לבגדים״
    יארין שני, בלוגרית ומשפיענית
    יארין שני
    בלוגרית אופנה, סטייליסטית ויוצרת תוכן
    רוניי רמז, שיווק משפיענים
    רוני רמז
    יוצרת תוכן בתחום דימוי גוף חיובי ואופנה
    שחר לוי שיווק משפיענים
    שחר לוי
    יוצר תוכן - הנדימן
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות