האם בעידן של שירות דיגיטלי עדיין אפשר לייצר חוויית לקוח? האם בוטים יכולים להחליף את אנשי השירות? האם כל מפגש עם המותג שלך מייצר חוויית לקוח? איך מייצרים חוויית לקוח במרחב הדיגיטלי עמוס הריגושים ומאילו טעויות חשוב מאוד להימנע?
על שאלות אלו ועוד רבות אחרות נענה בקורס חד יומי שיוקדש לחוויית לקוח דיגיטלית. נשמע את המומחים המובילים ונלמד מחברות שהתמודדו עם המעבר לשירות דיגיטלי וייצרו חוויית לקוח ייחודית.
ייזום וניהול: סיגלית הורן גלפרין, סמנכ"ל שיווק, איגוד השיווק הישראלי
מיקום: במשרדי אורקל, רחוב אהרון ברט 18, קרית אריה, פתח תקווה
25 בדצמבר 2017 9:00 עד 14:00
מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי: ₪310 + מע"מ
לאחרים: ₪390 + מע"מ