ניהול חוויית הלקוח הוא יותר מאשר רק לשרת את הלקוחות שלך, לדעת היכן הם קונים מוצרים או איזה סוג של מותגים הם אוהבים. מדובר בהבנת הלקוחות שלך באופן כה מוחלט, שהארגון שלך יכול לספק חוויות פרסונאליות ואופטימליות, המעלות את מעורבות הלקוחות ונאמנותם. אז איך אנחנו יכולים להפיק את המירב מכל לקוח? כדי לקבל את התשובה על השאלה הזו, יהיה עלינו לחלץ נתונים מנקודות מגע וערוצים ברחבי הארגון כולו ולשנות את שיטת החשיבה שלנו כך שנהיה Customer Obsessed.
במפגש זה נדון במפת מסעות הלקוח, שהיא כלי רב עוצמה המאפשר ציון ושיפור נקודות מגע, נדבר על מה הארגון שלך צריך בכדי לצאת למסע ארכיטקטורת חוויית לקוח, נלמד על עקרונות בעיצוב שאתם בטוח עושים וחייבים להפסיק ונציג את שיטת Design Thinking ככלי לשרטוט מסעות לקוח.
המפגש ייערך ב- 14.3
בין השעות 9:00 ל-14:45
במכללה לשיווק, איגוד השיווק הישראלי, בית שמאי 10, תל אביב
ייזום וניהול: סיגלית הורן גלפרין, סמנכ"ל שיווק, איגוד השיווק הישראלי
מנהלת מקצועית: יעל קנדר, Data Driven Customer Optimization, שותפה !2DO
לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל [email protected] או בטלפון 03-5615310
מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי: ₪390 (456 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪490 (573 כולל מע"מ)