ניהול חוויית לקוח

ניהול חוויית לקוח

ההרשמה הסתיימה

ניהול חוויית הלקוח הוא יותר מאשר רק לשרת את הלקוחות שלך, לדעת היכן הם קונים מוצרים או איזה סוג של מותגים הם אוהבים. מדובר בהבנת הלקוחות שלך באופן כה מוחלט, שהארגון שלך יכול לספק חוויות פרסונאליות ואופטימליות, המעלות את מעורבות הלקוחות ונאמנותם. אז איך אנחנו יכולים להפיק את המירב מכל לקוח? כדי לקבל את התשובה על השאלה הזו, יהיה עלינו לחלץ נתונים מנקודות מגע וערוצים ברחבי הארגון כולו ולשנות את שיטת החשיבה שלנו כך שנהיה Customer Obsessed.

במפגש זה נדון במפת מסעות הלקוח, שהיא כלי רב עוצמה המאפשר ציון ושיפור נקודות מגע, נדבר על מה הארגון שלך צריך בכדי לצאת למסע ארכיטקטורת חוויית לקוח, נלמד על עקרונות בעיצוב שאתם בטוח עושים וחייבים להפסיק ונציג את שיטת Design Thinking ככלי לשרטוט מסעות לקוח.

המפגש ייערך ב-  14.3  בין השעות 9:00 ל-14:45

במכללה לשיווק, איגוד השיווק הישראלי, בית שמאי 10, תל אביב

ייזום וניהול: סיגלית הורן גלפרין, סמנכ"ל שיווק, איגוד השיווק הישראלי
מנהלת מקצועית: יעל קנדר, Data Driven Customer Optimization, שותפה !2DO

לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל [email protected] או בטלפון 03-5615310

מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי: ₪390 (456 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪490 (573 כולל מע"מ)

ניהול חוויית לקוח

    רוצה פרטים נוספים? אנא מלא/י את הטופס

    הנושאים
    • Making the Most Out of Any Customer
    • סודות חוויית המשתמש לפיצוח המרכיבים הדיגיטליים במסע הלקוח
    • The Journey to Customer Journeys
    • Design Thinking - כלים למיפוי מסע לקוח
    • Gett - All the Way
    המרצים.ות
    יעל קנדר
    מנהלת חטיבת BDO Digital
    טל פלורנטין
    מנכ"ל UXVision, מחבר הספר "חוויית המשתמש", זוכה פרס ה-UX Awards ומקים Summurai
    עינת שמעוני
    EVP ואנליסטית בכירה בחברת המחקר STKI
    שרה אוסלנדר
    מומחית עיצוב, צוות החדשנות עיריית תל אביב
    גלי טאוב שריג
    Head of Marketing Gett IL
    קורסים נוספים
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות