סדנת גוגל אנליטיקס בת שני מפגשים, המיועדת למנהלי שיווק ומנהלי מותג, תתחיל בהיכרות מעמיקה עם הדוחות ותמשיך עם ניתוחם ובעיקר עם התובנות המופקות ותרגומן לפרקטיקה ולקידום השיווק בחברה.
ייזום וניהול: סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ"ל איגוד השיווק הישראלי
מנהל מקצועי: יניב סבן Saban Digital Marketing
הסדנה תתקיים במכללה לשיווק של איגוד השיווק הישראלי, רחוב בית שמאי 10, תל אביב
בתאריכים 10 ו-17 ביולי 2018 בין השעות 9:00-12:30
מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי: ₪550 (643 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪700 (819 כולל מע"מ)