מפגש קריאייטיב – חשיבה מחודשת

מפגש קריאייטיב – חשיבה מחודשת

ההרשמה הסתיימה

האם רעיון אחד גדול מספיק? האם יש כזה דבר USP אחד? האם תם עידן ה-30 שניות? האם כל קריאייטיב צריך להיות מותאם לכל פלטפורמה בנפרד? איך עושים את זה? איזה קריאייטיב מתאים לאיזו פלטפורמה? אילו כישורים צריכים להיות לאנשי הקריאייטיב ומה הכלים באמצעותם משווקים יכולים לשפוט מהו קריאייטיב טוב.

השינויים בהרגלי צריכת המדיה של הצרכנים והשינויים הבלתי פוסקים בפלטפורמות המדיה, מאתגרים אותנו, אנשי השיווק, לשנות את שיטת ההפעלה שהיינו רגילים אליה עד כה בעולמות הקריאייטיב. האתגרים בעולמות החדשנות והטכנולוגיה ומגוון כלי הפרסום מחייבים חשיבה מחודשת על תחום הקריאייטיב.

מוזמנים לבוקר שכולו קריאייטיב!

ניהול וייזום: סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ״ל, איגוד השיווק הישראלי

המפגש יתקיים ב-14 ביוני 2018 בשעות 9:00-14:00

במכללה לשיווק של איגוד השיווק הישראלי, רח' בית שמאי 10, תל אביב.

לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל או בטלפון 03-5615310

מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי:
₪390 (456 כולל מע"מ)

לאחרים: ₪490 (573 כולל מע"מ)

מפגש קריאייטיב – חשיבה מחודשת

    רוצה פרטים נוספים? אנא מלא/י את הטופס

    הנושאים
    • Creative – new Attitudes
    • קריאייטיב מאז ועד היום - השינויים בעקבות כניסת העולמות הדיגיטליים
    • קריאייטיב ווידאו בכלי גוגל
    • קריאייטיב ווידאו בכלי פייסבוק
    • חדשנות בקריאייטיב
    • משקית חוויה - Digital Products & Brand Experience
    המרצים.ות
    קורס שיווק
    יניב סבן
    שותף ומייסד Saban Digital Marketing
    גיל רוזן
    CMO Amdocs
    איתי גלאון, איש קריאייטיב
    איתי גלאון
    איש קריאייטיב
    שהר לוינשטיין
    שותפה ומנהלת קריאייטיב ראשית, Hooligans
    אמיר אריאלי
    Head of Creative ,Google Israel
    מרקו מיקיאלי
    ראש תחום משרדי פרסום, פייסבוק ישראל
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות