האם רעיון אחד גדול מספיק? האם יש כזה דבר USP אחד? האם תם עידן ה-30 שניות? האם כל קריאייטיב צריך להיות מותאם לכל פלטפורמה בנפרד? איך עושים את זה? איזה קריאייטיב מתאים לאיזו פלטפורמה? אילו כישורים צריכים להיות לאנשי הקריאייטיב ומה הכלים באמצעותם משווקים יכולים לשפוט מהו קריאייטיב טוב.
השינויים בהרגלי צריכת המדיה של הצרכנים והשינויים הבלתי פוסקים בפלטפורמות המדיה, מאתגרים אותנו, אנשי השיווק, לשנות את שיטת ההפעלה שהיינו רגילים אליה עד כה בעולמות הקריאייטיב. האתגרים בעולמות החדשנות והטכנולוגיה ומגוון כלי הפרסום מחייבים חשיבה מחודשת על תחום הקריאייטיב.
מוזמנים לבוקר שכולו קריאייטיב!
ניהול וייזום: סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ״ל, איגוד השיווק הישראלי
המפגש יתקיים ב-14 ביוני 2018 בשעות 9:00-14:00
במכללה לשיווק של איגוד השיווק הישראלי, רח' בית שמאי 10, תל אביב.
לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל או בטלפון 03-5615310
מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי:
₪390 (456 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪490 (573 כולל מע"מ)