קהילות עסקיות – המרכיב הסודי בצמיחת מותגים

קהילות עסקיות – המרכיב הסודי בצמיחת מותגים

בעידן שבו האמון, האותנטיות והחיבור האישי הם שמכתיבים את ההצלחה, אנו מזמינים אתכם לגלות את הכוח של שיתופי פעולה עם קהילות ובניית קהילת שגרירות ככלים שיווקיים מנצחים.

במהלך הסדנה, תקבלו גישה לשיטות עבודה מתקדמות, טכניקות יצירתיות ותובנות מהשטח – ישירות ממומחים וממנהלי קהילות מצליחים ותוכלו לייצר שיתופי פעולה חכמים עם קהילות וגם לבנות למותג שלכם קהילת שגרירות מהחלומות שתהווה נכס יקר למותג.

מה תלמדו בסדנה?

הדרך להגיע לקהלים מדוייקים למותג על ידי יצירת שיתופי פעולה חכמים עם קהילות 

  • איך לאתר קהילות רלוונטיות שמתאימות למותג שלכם?
  • מה הם הקריטריונים לבחירת קהילה איכותית ואיך לבדוק את הערך שלה?
  • בניית שיתופי פעולה מסחריים שמגדילים את החשיפה והמכירות בקרב קהלי יעד ממוקדים

קהילת שגרירות – הדרך ליצירת שיח על המותג ברשתות החברתיות 

  • מה הופך שגרירות לנכס אסטרטגי?
  • משפיעניות זה לא שגרירות! כל ההבדלים והיתרונות בעבודה מול שגרירות ואיך משלבים עם פעילות משפיעניות
  • איך מגייסים שגרירות שמתאימות לערכי המותג ומחברות את הקהל אליו?
  • שלבים בבניית קהילת שגרירות פעילה: הגדרת מטרות, תהליכי אונבורדינג, יצירת תוכן מותאם וניהול קשרים שוטף.
  • דוגמאות משיתופי פעולה שהביאו תוצאות מדידות, כולל סיפורי הצלחה ממותגים מובילים.

שיתופי פעולה מנצחים – החיבור בין השגרירות לקהילה

  • איך משלבים בין שגרירות לקהילות כדי להעצים את האפקט השיווקי?
  • שיטות ליצירת תוכן שמגרה את הקהל לפעולה וגורם לשגרירות לקחת חלק פעיל ומשמעותי.

case studies מהשטח –

חדשנות בעולם הדיגיטלי – מה צופן העתיד לעולם הקהילות?

מרצה – רז נוימן, יזם ומנהל קהילת ״סבא וסבתא״

  • AI ופרסונות דיגיטליות: איך לשלב טכנולוגיה מתקדמת בשיווק.
  • עליית האווטרים ושינוי כללי המשחק במיתוג ובפרסום.
  • איך להיערך לעולם החדש עם כלים שיקפיצו את האסטרטגיה השיווקית שלכם קדימה.

קהילת שגרירות ושיתופי פעולה עם קהילות בתחום הביוטי

מרצה – רועי בומגרטן, בעלים ומנכ״ל משותף של קבוצת הביוטי רייס (OPI, fifi, Ardell, Nail Studio)

  • הצגת מהלך קהילת השגרירות באחת מקבוצות הביוטי המובילות והוותיקות בישראל.
  • איך רותמים לקוחות ומיקרו משפיעניות בתחום הביוטי ליצירת שיח ברשתות החברתיות?
  • שיתופי פעולה עם קהילות – תובנות מניסיון בשטח על שיתופי פעולה שמייצרים אימפקט מותגי ועסקי.

קהל, קהילה, מובמנט – לבנות מערכת יחסים עם דור ה-z

מרצה – אלכס סקליאר, מנכ"ל teenk

  • איך קהילות המותג הן המנוע השיווקי של הצעירים
  • ⁠מה הארכיטקטורה של קהילת מותג
  • ⁠קהילות צעירים במותגים מסחריים

המפגש יתקיים ב-8 במאי 2025, בשעות 9:30-13:30, ב-ROOMS, המסגר 35, תל אביב

יזום וניהול: מיכל וינדזברג, מנהלת התוכן והמכללה של איגוד השיווק הישראלי
ניהול מקצועי: עו"ד לין שטיינר, יזמת קהילות, מלווה מותגים במהלכים אסטרטגיים להקמת קהילות ושיתופי פעולה אסטרטגיים. מייסדת קהילת ״נשים מדברות נדל״ן״

הסדנה מתאימה למנהלות ומנהלי שיווק, מותגים וכל מי שרוצים לקחת צעד אחד קדימה את החיבור ללקוחות ולהצמיח את המותג באמצעות זירות שיווקיות וחדשניות.

לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות לשנהב שפר במייל 

לוגו רומז rooms

מחיר לחברי.ות איגוד השיווק: ₪450 + מע"מ
לאחרים: ₪550 + מע"מ

קהילות עסקיות – המרכיב הסודי בצמיחת מותגים

    רוצה פרטים נוספים? אנא מלא/י את הטופס

    הנושאים
    • איך להגיע לקהלים מדוייקים על ידי שיתופי פעולה חכמים עם קהילות 
    • קהילת שגרירות – הדרך ליצירת שיח על המותג ברשתות החברתיות 
    • שיתופי פעולה מנצחים – החיבור בין השגרירות לקהילה
    • חדשנות בעולם הדיגיטלי – מה צופן העתיד לעולם הקהילות?
    • קהילת שגרירות ושיתופי פעולה עם קהילות בתחום הביוטי
    • קהל, קהילה, מובמנט - לבנות מערכת יחסים עם דור ה-z
    המרצים.ות
    לין שטיינר, קורס קהילות
    עו"ד לין שטיינר
    יזמת קהילות, מלווה מותגים ומייסדת נשים מדברות נדל״ן
    רועי בומגרטן
    רועי בומגרטן
    בעלים ומנכ״ל משותף קבוצת רייס (OPI, fifi, Ardell, Nail Studio)
    רז נוימן, קהילות עסקיות
    רז נוימן
    יזם ומנהל קהילת ״סבא וסבתא״
    אלכס סקילאר
    אלכס סקליאר
    מנכ"ל teenk
    קורסים נוספים
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות