קורס חד יומי – How to Win in the Data Avalanche

קורס חד יומי – How to Win in the Data Avalanche

ההרשמה הסתיימה

עולם הדיגיטל הציף את החברות בדאטה. אנשי השיווק נאלצים להבין מונחים חדשים ולדעת לבחור בפתרונות המתאימים להם.

Machine Learning ויישומים מבוססי Artificial Intelligence הם רק חלק מזה.

הגיע הזמן לעשות סדר! להבין לעומק את המושגים, לדעת לבחון את האתגרים ולמצוא להם את הפתרונות הטובים ביותר ובעיקר להבין מה נכון לנו לאמץ ומה עוד מוקדם ליישם.

מה צריך לעשות כדי להיות אפקטיבי ולנצח במרוץ הדאטה?
איך להינצל ממפולת השלגים?
על  שאלות אלה יענו מיטב המומחים בקורס חד יומי. הם יעשו סדר ויבהירו את ההבדלים בין שיטות אנליזה וניתוח דאטה מסורתיות לכלים חדשים כולל ML/AI. נלמד ונכיר פתרונות מקומיים מובילים ונפיק לקחים ממקרי בוחן של חברות מובילות. בנוסף, נלמד איך להתמודד עם אתגר ה-GDPR שמרחף מעל עולם הדאטה ומעלה שאלות וחששות.

הקורס מיועד לכל מי שעוסק בדאטה בחברות, לכל מי שרוצה להפיק מהדאטה שלו יותר ולהכיר לעומק את הצרכים והפתרונות המתקדמים ביותר הקיימים בשוק.

המפגש ייערך ב-  8.7  בין השעות 9:00 ל-13:30

במכללה לשיווק של איגוד השיווק הישראלי, בית שמאי 10 תל אביב

ייזום וניהול: סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ"ל, איגוד השיווק הישראלי
ניהול מקצועי: איל בירן ודנה פרידמן, Data Tapas

לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל או בטלפון 03-5615310

מחיר לחברי איגוד השיווק: ₪390 (456 כולל מע"מ)
מחיר לאחרים: ₪490 (573 כולל מע"מ)

קורס חד יומי – How to Win in the Data Avalanche


    רוצה פרטים נוספים? אנא מלא/י את הטופס

    הנושאים
    • מסע בעולם של דאטה - מ-BI דרך ML עד AI
    • כיצד משתמשות החברות המובילות בעולם באלגוריתם חכם על מנת לשפר את התוצאות העסקיות ולהתרחק מהתחרות
    • פאנל: עולם הפיננסים פוגש את עולם הדאטה - טיפים להתמודדות עם הבאזז שמסביב לעולם הדאטה
    • Democratizing AI: From Buzzword to Current & Future Best Practice
    • ביג דאטה - איסוף, חיזוי ומדידה - מה אפשרי ואיך זה עובד
    • The future of AI on AWS
    • ׁׁׁׂ(AI for Marketing Leaders, Where We Are (Buzz Freeׁׁ
    • פרטיות לאחר ה-GDPR. האם השיווק צריך להמציא את עצמו מחדש?
    המרצים
    איל בירן
    בעלים משותף, Data Tapas
    דנה פרידמן
    בעלים משותף, Data Tapas
    אדיר רון
    Open Source Lead at Microsoft
    עומר מילויצקי
    CDO מיטב דש
    קרן ברנע
    סמנכ"ל שיווק, פסגות
    גלעד ירון
    מנהל תחום פרטיות ואבטחת ענן, BDO
    איליה אלון
    Director of BD & Product Owner, Razor Lab
    איתן ויצמן
    סמנכ"ל שיווק הפניקס
    רועי לבנה
    מנכ"ל CURVE
    צחי לוי
    סמנכ"ל מכירות, cooladata
    בועז זינימן
    Amazon Web Services Evangelist
    תומר רובינשטיין
    סמנכ"ל חדשנות ושיווק חברת מגדל
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות