קורס מיתוג מעסיק

קורס מיתוג מעסיק

מיתוג מעסיק בשגרה ובחירום

מיתוג מעסיק – עדיין צריך את זה? בהחלט. תהליכי מיתוג מעסיק חייבים להיות חלק אינטגרלי מכל ארגון, בשגרה ובחירום. יותר ויותר ארגונים הבינו בשנים האחרונות שלא רק המותג המסחרי זקוק לניהול, אלא גם המותג הארגוני, הפונה לעובדים.ות ולמועמדים.ות ומשפיע לא פחות על שורת הרווח.

בתקופות שגרה, ועל אחת כמה וכמה בעיתות משבר, מיתוג מעסיק הוא תהליך קריטי לארגון או לעסק. הוא מבטיח שימור עובדים.ות, מפחית עלויות גיוס, מחזק את מחוברות העובדים.ות ואת גאוות היחידה שלהם.ן לטווח ארוך ויש לו השפעה רחבה על מגוון מחזיקי העניין.

אז איך עושים את זה נכון? מה חשוב לדעת לפני שמתחילים? את מי צריך לרתום לתהליך? איזה יישומים קיימים בתחום? (רמז: לא רק שיווק הגיוס) ואיזה התאמות צריך לעשות בשעת חירום?

הקורס הקרוב יעסוק בכל אלה ועוד, ויועבר על ידי מיטב המרצים.ות מהארגונים המובילים בישראל.

ייזום וניהול: מיכל וינדזברג, מנהלת התוכן והמכללה לשיווק של איגוד השיווק הישראלי
מנהלת מקצועית: אימי עירון, מנכ"לית Like a rainbow וליאו ברנט
עורכת ראשית: שלי ניידיץ, סמנכ"לית לקוחות, Like a rainbow

 21 ו-28 בפברואר ו-6 ו-13 במארס     בשעות 9:30-12:30 בבצפר, נמל תל אביב

לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל

לוגו like a rainbow

 

 

 

לחברי איגוד השיווק הישראלי: ₪1,200 (1,404 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪1,400 (1,638 כולל מע"מ) (הרשמה באשראי)

קורס מיתוג מעסיק

    רוצה פרטים נוספים? אנא מלא/י את הטופס

    שאלות נפוצות

    כדי למשוך עובדים לארגונים, וכדי לגרום לעובדים להישאר בהם, חברות עברו למתג את עצמן כמו שהן עושות עם מוצר. בתהליך המיתוג הן שמות דגש על מהות הארגון, הייעוד שלו והרוח הארגונית

    מלבד העליה בנחשקות של הארגון בעיני עובדים פוטנציאליים וקיימים, תהליך מיתוג המעסיק עשוי להוביל לתהליכי חשיבה מקיפים בחברה, המובילים ליצירת ערך לא רק לארגון עצמו ולעובדים אלא גם לקהילה הסובבת אותם.

    אחד הגורמים העיקריים לעיסוק במיתוג מעסיק בשנים האחרונות הוא הפופולריות של הרשתות החברתיות. הרשתות החברות הפכו למעשה כל עובד בחברה ל"שגריר" שלה – לטוב או לרע. עובד או עובדת שתפישתם את הארגון היא חיובית' תורמים לתפישה של הארגון בצורה האותנטית ביותר ועשויים לסייע להביא אליה עובדים נוספים.

    הנושאים
    • מפגש ראשון: מה הסיפור שלכם?
    • מפת הדרכים למיתוג מעסיק
    • מאסטרטגיה לפרקטיקה: Not “if” but “how”
    • אז איך בעצם מספרים סיפור ארגוני ולמה זה חשוב כל כך?
    • מפגש שני: רשתות חברתיות - נוכחות חובה
    • פרויקט Thought Leadership בארגון ותוכן בכירים
    • פוסט מודרני: מיתוג מעסיק ברשתות חברתיות
    • לא בלינקדין - לא קרה: מיתוג מעסיק ברשת הכי רלוונטית
    • זמן עובד בטיקטוק: איך הופכים את טיקטוק לכלי גיוס רב עוצמה?
    • מפגש שלישי: אתגרים במיתוג מעסיק
    • הקול מתחיל מבפנים: תקשורת פנים ארגונית
    • 5 יבשות, 7 אזורי זמן: איך עושים מיתוג מעסיק בחברה גלובלית?
    • מיתוג מעסיק 360 או 365?
    • מפגש רביעי: מחוץ לקופסת היומיום
    • פאנל מלחמה: מיתוג מעסיק ותפ"א תחת אש
    • שטראוס מים בלי פילטרים: איך להפוך ל-Employer of Choice
    • מחוברים: היכרות עם אפליקציה פנים ארגונית
    המרצים.ות
    סיגלית הורן גלפרין
    סיגלית הורן גלפרין
    מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי
    אימי עירון, מנכ
    אימי עירון
    מנכ"לית Likearainbow וליאו ברנט
    רז מצנע מיתוג מעסיק צילום גבע תלמור
    רז מצנע
    יועץ אסטרטגי למיתוג מעסיק
    רון בראל
    רון בר אל
    מייסד ומנכ״ל Turba, מומחה לנרטיב ארגוני וסיפורי עובדים כמנוע צמיחה
    שלי ניידיץ
    סמנכ"לית לקוחות, likearainbow
    אמיר ברקול
    מנהל סושיאל מדיה, מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח
    שי טיברג
    שי טיברג
    אחד מ-30 מומחי לינקדין העולמיים ומייסד "מאיה דיגיטל"
    איתמר אביב , מומחה טיקטוק ומנכ
    איתמר אביב
    מומחה טיקטוק ומנכ"ל משרד הפרסום toks
    מיכל ורדי מיתוג מעסיק
    מיכל ורדי קורנגוט
    סמנכ"לית לקוחות Like A Rainbow
    יפעת גינצברג
    יפעת גינצברג
    CMO וראש מערך תקשורת התאגיד, צים
    קרן איברגימוב
    קרן איברגימוב
    מנהלת יחידת גיוס וניוד גלובלי, צים
    נילי גור
    נילי גור
    דירקטורית בכירה למיתוג מעסיק וחוויית העובד, Salesforce
    גלעד שלמור
    גלעד שלמור
    עיתונאי חדשות 12
    אלה קוניס, צילום: סיון פרג'
    אלה קונקיס
    דוברת ישראכרט
    עדי הנגבי
    עדי הנגבי
    מנהלת השיווק של קבוצת פז
    רוויטל טוויטו
    רויטל טוויטו
    מנהלת מיתוג מעסיק ותקשורת פנים ארגונית, תעשיה אווירית
    ליטל שחטר, מיתוג מעסיק
    ליטל שחטר
    סמנכ"ל משאבי אנוש, שטראוס מים
    אלון רפאל
    אלון רפאל
    מנהל פעילות ישראל - connecteam
    שרית תחכמוני
    שרית חכמון
    סמנכ"לית פיתוח עסקי Wendi
    קורסים נוספים
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות