קורס מיתוג מעסיק

קורס מיתוג מעסיק

איך הופכים את הארגון למותג נחשק? איך משתמשים בכלי מדיה הדיגיטלית (פנים וחוץ) והקהילות כדי לייצר אימפקט? איך רותמים את העובדים להיות Co Storytellers?

הקרב המחריף על הטאלנטים, השקיפות של הסושיאל מדיה (אם אתה לא מספר את הסיפור שלך מישהו אחר מספר אותו במקומך) וההשפעה ההולכת וגדלה של התדמית הארגונית על מוטיבציות הקנייה של הצרכנים – העבירו את המיתוג הארגוני ומיתוג המעסיק לראש סדר היום של חברות רבות.

ההבנה כי יש לנהל את הביקוש של המותג הארגוני, בדיוק כפי שמותגים מנהלים ביקושים בעולם המסחרי, הולכת ותופסת מקום. ועמה התפישה כי ישנה משמעות הולכת וגדלה בעיני עובדים, מועמדים, לקוחות ומגוון מחזיקי העניין של הארגון – למהות, לייעוד, למיתולוגיה, לתרבות ולרוח הארגונית.

הקורס יתמקד בכלי חשיבה ויישום לסיפור הארגוני, בעידן דיגיטלי וטכנולוגי מבוסס storytelling.

ייזום וניהול: סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ"ל איגוד השיווק הישראלי
מנהלת מקצועית: אימי עירון, מנכ"לית Likearainbow וליאו ברנט
עורכת ראשית: שלי ניידיץ, סמנכ"לית לקוחות, Likearainbow

 מועד חדש יפורסם בהקדם!     בשעות 9:30-12:30 בבצפר (נמל תל אביב)

לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל

לוגו like a rainbow

 

 

 

 

 

 

לחברי איגוד השיווק הישראלי: ₪1,200 (1,404 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪1,400 (1,638 כולל מע"מ) (הרשמה באשראי)

קורס מיתוג מעסיק

    רוצה פרטים נוספים? אנא מלא/י את הטופס

    שאלות נפוצות

    כדי למשוך עובדים לארגונים, וכדי לגרום לעובדים להישאר בהם, חברות עברו למתג את עצמן כמו שהן עושות עם מוצר. בתהליך המיתוג הן שמות דגש על מהות הארגון, הייעוד שלו והרוח הארגונית

    מלבד העליה בנחשקות של הארגון בעיני עובדים פוטנציאליים וקיימים, תהליך מיתוג המעסיק עשוי להוביל לתהליכי חשיבה מקיפים בחברה, המובילים ליצירת ערך לא רק לארגון עצמו ולעובדים אלא גם לקהילה הסובבת אותם.

    אחד הגורמים העיקריים לעיסוק במיתוג מעסיק בשנים האחרונות הוא הפופולריות של הרשתות החברתיות. הרשתות החברות הפכו למעשה כל עובד בחברה ל"שגריר" שלה – לטוב או לרע. עובד או עובדת שתפישתם את הארגון היא חיובית' תורמים לתפישה של הארגון בצורה האותנטית ביותר ועשויים לסייע להביא אליה עובדים נוספים.

    הנושאים
    • מפגש ראשון: מה הסיפור שלכם?
    • מיתוג מעסיק – איך מתחילים?
    • מאסטרטגיה לפרקטיקה Not if but How
    • מפגש שני: הכל עניין של השקפה
    • פלטפורמות Thought Leadership בארגונים
    • איך לספר סיפור של ארגון בתהליך טרנספורמציה?
    • בין דימוי למציאות
    • מפגש שלישי: איך עושים את זה בסושיאל?
    • פוסט פוסט מודרני: מיתוג מעסיק בסושיאל
    • לא בלינקדין - לא קרה: חובת נוכחות ברשת החברתית
    • מפגש רביעי: אתגרים במיתוג מעסיק
    • הכח במותג - First Be a Brand
    • מיתוג מעסיק את כולם
    • שטראוס מים בלי פילטרים: איך להפוך ל-Employer of Choice
    המרצים.ות
    אימי עירון, מנכ
    אימי עירון
    מנכ"לית Likearainbow וליאו ברנט
    רז מצנע מיתוג מעסיק צילום גבע תלמור
    רז מצנע
    יועץ אסטרטגי למיתוג מעסיק
    רון בר-אל Founder of Turba, Brand Storytelling Expert
    רון בר אל
    מייסד ומנכ״ל Turba, מומחה לנרטיב ארגוני וסיפורי עובדים כמנוע צמיחה
    שלי ניידיץ
    סמנכ"לית לקוחות, likearainbow
    לימור שאקו מרצה למיתוג מעסיק צילום: מיכה לובטון
    לימור שאקו
    סמנכ"ל משאבי אנוש, ישראכרט
    טלי גורן, קשת צילום: רוני כנעני
    טלי גורן
    סמנכ"לית רגולציה ותקשורת,ֶ קבוצת קשת.
    אמיר ברקול
    מנהל סושיאל מדיה, מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח
    דניאל כהן קליסקי
    מנהלת מיתוג מעסיק, AppsFlyer
    מאיה גרינפלד צילום: מיכל אסולין
    מאיה גרינפלד
    סמנכ"לית שיווק ותקשורת גלובלי, ICL Group
    רינת כהנא
    מנהלת מיתוג מעסיק, אלביט מערכות
    ליטל שחטר, מיתוג מעסיק
    ליטל שחטר
    סמנכ"ל משאבי אנוש, שטראוס מים
    קורסים נוספים
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות