מיתוג מעסיק – עדיין צריך את זה? בהחלט. תהליכי מיתוג מעסיק חייבים להיות חלק אינטגרלי מכל ארגון, בשגרה ובחירום. יותר ויותר ארגונים הבינו בשנים האחרונות שלא רק המותג המסחרי זקוק לניהול, אלא גם המותג הארגוני, הפונה לעובדים.ות ולמועמדים.ות ומשפיע לא פחות על שורת הרווח.
בתקופות שגרה, ועל אחת כמה וכמה בעיתות משבר, מיתוג מעסיק הוא תהליך קריטי לארגון או לעסק. הוא מבטיח שימור עובדים.ות, מפחית עלויות גיוס, מחזק את מחוברות העובדים.ות ואת גאוות היחידה שלהם.ן לטווח ארוך ויש לו השפעה רחבה על מגוון מחזיקי העניין.
אז איך עושים את זה נכון? מה חשוב לדעת לפני שמתחילים? את מי צריך לרתום לתהליך? איזה יישומים קיימים בתחום? (רמז: לא רק שיווק הגיוס) ואיזה התאמות צריך לעשות בשעת חירום?
הקורס הקרוב יעסוק בכל אלה ועוד, ויועבר על ידי מיטב המרצים.ות מהארגונים המובילים בישראל.
ייזום וניהול: מיכל וינדזברג, מנהלת התוכן והמכללה לשיווק של איגוד השיווק הישראלי
מנהלת מקצועית: אימי עירון, מנכ"לית Like a rainbow וליאו ברנט
עורכת ראשית: שלי ניידיץ, סמנכ"לית לקוחות, Like a rainbow
21 ו-28 בפברואר ו-6 ו-13 במארס
בשעות 9:30-12:30 בבצפר, נמל תל אביב
לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל
לחברי איגוד השיווק הישראלי: ₪1,200 (1,404 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪1,400 (1,638 כולל מע"מ) (הרשמה באשראי)
כדי למשוך עובדים לארגונים, וכדי לגרום לעובדים להישאר בהם, חברות עברו למתג את עצמן כמו שהן עושות עם מוצר. בתהליך המיתוג הן שמות דגש על מהות הארגון, הייעוד שלו והרוח הארגונית
מלבד העליה בנחשקות של הארגון בעיני עובדים פוטנציאליים וקיימים, תהליך מיתוג המעסיק עשוי להוביל לתהליכי חשיבה מקיפים בחברה, המובילים ליצירת ערך לא רק לארגון עצמו ולעובדים אלא גם לקהילה הסובבת אותם.
אחד הגורמים העיקריים לעיסוק במיתוג מעסיק בשנים האחרונות הוא הפופולריות של הרשתות החברתיות. הרשתות החברות הפכו למעשה כל עובד בחברה ל"שגריר" שלה – לטוב או לרע. עובד או עובדת שתפישתם את הארגון היא חיובית' תורמים לתפישה של הארגון בצורה האותנטית ביותר ועשויים לסייע להביא אליה עובדים נוספים.