
עולם העבודה עובר טרנספורמציה מהירה ומתמדת. השינויים התרבותיים, הטכנולוגיים והתקשורתיים בעידן הנוכחי, יוצרים מציאות תעסוקתית שונה מרגע לרגע. מיתוג מעסיק הוא אומנות דינמית הדורשת גמישות, יצירתיות, תגובתיות, הבנה עמוקה של המגמות המשתנות ובעיקר למידה מתמדת.
למה חשוב להיות כל הזמן עם היד על הדופק?
- הטכנולוגיה משנה כללים: פלטפורמות תקשורת חדשות מתפתחות חדשות לבקרים, כלי AI למיון עובדים וטכנולוגיות גיוס מתקדמות שמשנות את דרך החשיבה על משיכת טאלנטים.
- לדור Z ול-Millennials – תרבות עבודה אחרת: הדורות הצעירים מחפשים חוויית עבודה שונה לחלוטין. הם רוצים משמעות, התפתחות אישית ומקצועית, גמישות וערכים ארגוניים אותנטיים.
- גלובליזציה ותחרות עולמית: בעולם מחובר וטכנולוגי, החברה שלכם מתחרה על טאלנטים לא רק מול חברות בסביבתך אלא מול ארגונים מכל העולם.
- מדיה חברתית – מהירות ואותנטיות: ערוצי המדיה משתנים במהירות, ומצריכים אסטרטגיות תוכן ותקשורת רעננות ואותנטיות.
- משבר טאלנטים עולמי: חוסר התאמה בין כישורים נדרשים לכישורים קיימים יוצר תחרות עזה על עובדים מצוינים.
הקורס הקרוב יעסוק בכל אלה ועוד, ויועבר על ידי מיטב המרצים.ות מהארגונים המובילים בישראל.
לתוכנית המלאה
ייזום וניהול: מיכל וינדזברג, מנהלת התוכן והמכללה לשיווק של איגוד השיווק הישראלי
מנהלת מקצועית: אימי עירון, מנכ"לית Likearainbow
עורכת ראשית: שלי ניידיץ, סמנכ"לית לקוחות, Likearainbow
הקורס יתקיים ב–20 ו-27 בפברואר ו-6 ו-10 במארס 2025 שעות 9:00-12:30
ב-Playtika, החושלים 8, הרצליה
מפגש ראשון | יום חמישי, 20.2.25
- פתיחה: הקשר בין שיווק למיתוג מעסיק
סיגלית הורן גלפרין, מנכ"לית איגוד השיווק
- רבע שעה של השראה – מגמות מיתוג מעסיק ל-2025
שלי ניידיץ, סמנכ"לית לקוחות Likearainbow
- מפת הדרכים למיתוג מעסיק
אימי עירון, מנכ"לית Likearainbow
- מאסטרטגיה לפרקטיקה: Not IF but HOW
רז מצנע, יועץ אסטרטגי למיתוג מעסיק
- Case Study: מיתוג מעסיק במציאות משתנה: מימי הבועה למלחמה
ג'ודי חזן, מנהלת מחלקת התקשורת והמותג הגלובלי, Playtika
מפגש שני | יום חמישי, 27.2.25
- הקול מתחיל מבפנים: תקשורת פנים ארגונית
מיכל ורדי-קורנגוט, סמנכ"לית לקוחות Likearainbow
- מיתוג מעסיק בלינקדין: איך נכנסנו לדירוג העולמי?
אלה קונקיס – דוברת, אור שליט – מנהל מח' דיגיטל
איתי וקסלר – מנהל בחטיבת העסקים וכותב בנבחרת השגרירים, ישראכרט
- סדנה: לא שם, לא קיים – איך עושים את זה נכון בלינקדין?
אליסה צימרמן, Enterprise Account Executive, לינקדין ישראל
שי טיברג, אחד מ-30 מומחי הלינקדין העולמיים ל-2023
- Case Study: איך מגייסים עובדי "צווארון כחול"?
נעמה גיל, מנהלת פיתוח ארגוני, למידה, גיוס ומיתוג מעסיק, קבוצת פז
אסא שפירא, מנהל אסטרטגיית מיתוג מעסיק Likearainbow וראש מסלול שיווק ופרסום, אונ' תל אביב
מפגש שלישי | יום חמישי, 6.3.25
- סדנה: חדשנות במיתוג מעסיק באמצעות AI
אריאלה דניאלי, יועצת ומרצה לחדשנות
- אין דבר העומד בפני החזון: תהליך הטמעת חזון וערכים בארגון
עופר הירש, מנהל תקשורת ארגונית ומיתוג מעסיק, רכבת ישראל
- Case Study: ה-Z פקטור של נבחרת ה-StorytellerZ
קשת ערגון, מובילת תחום מיתוג מעסיק גלובלי, צים ספנות
מפגש רביעי | יום שני, 10.3.25
- פוסט מודרני: מיתוג מעסיק בסושיאל
אמיר ברקול, מנהל הסושיאל, מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח
- It takes 2 to Tango – ברנד, מיתוג מעסיק ומה שביניהם
ענת קנטרביץ, מנהלת המותג הגלובלי ועדי בן עיון, מנהלת מיתוג מעסיק, Playtika
- איך בונים קמפיין גיוס?
אבי דנטס, מנהל מערך גיוס וקריירה, IAI
- פאנל KPI’S – איך מודדים אימפקט של מיתוג מעסיק?
בהשתתפות: יונתן פייטרה, מייסד Great place to work
מני אברהמי, מנכ"ל יפעת MI
מור סנדובסקי, מנהלת השיווק הגיוסי, אינטל ישראל
מנחה: שלי ניידיץ, סמנכ"לית לקוחות Likearainbow
לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות לשנהב במייל
לחברי איגוד השיווק הישראלי: ₪1,200 +מע"מ
לאחרים: ₪1,400 + מע"מ