מפגש שלישי במסגרת המפגשים החינמיים שלנו לחברי וחברות האיגוד, לסיוע עם ההתמודדות שלכם עם מצב של מלחמה מתמשכת.
הפעם נדבר על הקרב על התודעה, נציע תובנות להתנהלות מותגים בתקופת מלחמה ונעסוק בתקשורת הפנים ארגונית בתקופת מלחמה.
המפגש יתקיים ביום שלישי, 14 בנובמבר, בשעות 12:00-13:30 בזום
תוכנית:
12:00-12:10 אנשי ונשות השיווק של המחר, סיגלית הורן גלפרין, מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי
12:10-12:30 הקרב על רגש הקהל, ״שיווק״ מלחמות בעידן הרשתות החברתיות, נעם מנלה, חוקר מחאות, טרור ומלחמות תודעה. מרצה באוניברסיטת רייכמן
12:30-12:50 משבר הוא לא הזדמנות. 5 תובנות להתנהלות מותגים בעת מלחמה, אסף שמואלי, מומחה לטיפול במשברים
12:50-13:20 מיתוג מעסיק ותקשורת פנים תחת אש, אימי עירון, מנכ״לית Likearainbow
המפגש חינם לחברי וחברות האיגוד, בהרשמה מראש בטופס למטה.