מעיין ארזי מלינרסקי, מנכ"לית עמותת שוות, היא אשת השיווק של מארס 2022

אפריל 5, 2022 מאת: איגוד השיווק הישראלי

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה במעיין ארזי מלינרסקי, מנכ"לית עמותת שוות, לאשת השיווק של מארס 2022, בזכות פעילות העמותה בשבוע הנערה הישראלית.

מעיין ארזי מלינרסקי צילום טל רחמני

מעיין ארזי מלינרסקי צילום טל רחמני

קידום נשים וצמצום פערי מגדר הם נושאים שתופסים מקום יותר ויותר מרכזי בשיח הציבורי. עם זאת, עיקר העשייה מוקדשת לקידום שוויון מגדרי בדגש על נשים בוגרות – החל מתוכניות העצמה שונות, תמיכה ועזרה בקידום תעסוקה, מיגור אלימות פיזית וכלכלית ואפילו מהלכי חקיקה. קידום נערות זוכה לפחות תשומת לב ונראה כי השיח החינוכי והציבורי מחמיץ את ההיבטים הרגשיים ואת הקשר הלינארי שבין האופן שבו נערה מתבגרת לבין האישה שהיא הופכת להיות. מחקרים מצביעים על כך שבגיל ההתבגרות בטחון עצמי של נערות צונח ב-30%, הן חוששות מאתגרים חדשים ומכישלון באופן כללי ודפוסי הימנעות מתחילים להתפתח בגיל זה. בגילים אלו, נערה נוטה לוותר על לקיחת משימות מאתגרות ובכך מונעת מעצמה את מימוש הפוטנציאל שלה.

המהלך השיווקי ותוצאותיו:

עמותת שוות השיקה בדצמבר האחרון את "שבוע הנערה הישראלית", במרכזו – חשיפה של נערות ונערים למודלים נשיים מעוררי השראה, במטרה לעודד נערות ישראליות להכיר בערך עצמן ולהגשים את שאיפותיהן. המהלך לווה בקמפיין תקשורתי, שיצא לפועל על ידי משרד הפרסום מנצ', תחת הסיסמה "תראי אותך!". המהלך רתם נשים בכירות ומובילות במשק ונחנך בטקס השקה בבית הנשיא במעמד רעיית הנשיא הגב' מיכל הרצוג. "שוות" הצליחה לרתום כ-1,500 מתנדבות מכלל ענפי המשק הישראלי, הן קיימו מפגשים עם כ-50,000 נערות ונערים מכל הארץ ולקחו בעצמן חלק בקמפיין ויראלי ברשת. המהלך השיג תוצאות חסרות תקדים עם למעלה מ-3 מיליון חשיפות לקמפיין אונליין ,חשיפה אורגנית יוצאת דופן בבולטות ובהיקפים שלה ו-18 אייטמים שונים בתקשורת במהלך שבוע אחד.

מנימוקי ועדת השיווק:

הודות לפעילותה של מעיין ארזי מלינרסקי, לקמפיין ולשפה התקשורתית החדשה של המותג, "שוות" מיצבה עצמה כעמותה מובילה בתחומה והתקבלו בעמותה פניות רבות בבקשה להתנדבות, תמיכה בפעילותה מחברות עסקיות כמו גם מספר תרומות משמעותיות. עבור מעיין ועמותת "שוות" זוהי רק יריית הפתיחה. כולנו תקווה כי "כל עוד שוויון מגדרי אינו מובן מאליו תמשיך עמותת 'שוות' למנף את המומנטום הטוב שיצרה, להעצים נערות ונשים לחזק את הבטחון העצמי שלהן ולעודד אותן להאמין בעצמן״.

ארזי מלינרסקי החלה את הקריירה שלה במשרדי פרסום כסופרווייזרית, בהמשך עשתה תפקידי יעוץ אסטרטגי בעמותות וברשויות מקומיות מתוך רצון לתרום ולפתח את המקום החברתי והקהילתי. לפני התפקיד בעמותת "שוות" מילאה תפקיד של סמנכ"לית שיווק בעמותה חינוכית גדולה, שם למדה לנהל ארגון חברתי ולהטמיע חשיבה עסקית ומודלים ניהוליים לצד אתגרים מקצועיים.

 

להגשת מועמדות לאיש/אשת השיווק של החודש

לכל אנשי השיווק של החודש

שינוי גודל גופנים
ניגודיות