הזוכה בתחרות ה-Booster של איגוד השיווק הישראלי: פסגות פרו

מאי 15, 2018

פסגות פרו – ניהול תיקי השקעות להמונים – זכה בפרס הבוסטר של איגוד השיווק הישראלי. זהו מהלך חדשני המאפשר לראשונה בישראל פתיחת תיק השקעות ברף של 50,000 שקל בלבד באופן דיגיטלי, ללא פגישה עם מנהל תיקי השקעות.

פרס ה-Booster של איגוד השיווק הישראלי הוא פרס ראשון בעולם השיווק הישראלי שמוענק עבור מהלכים מבוססי דיגיטל, טכנולוגיה, דאטה או תוכן המיועדים מראש לדיגיטל, מציגים יכולות ייחודיות בתחום ומשפיעים על מדדים ברורים כמו עלייה בטראפיק, הורדות, זמן שהיה, מספר צפיות, גיוס לידים וכו’.

מנכ”ל האיגוד, תלמה בירו: "איגוד השיווק הוא הגוף המוביל את השיווק בישראל בכלל, ואת השיווק הדיגיטלי בפרט, ואך טבעי הוא שנהיה גם הראשונים לציין לשבח עבודה דיגיטלית משובחת. תחרות ה-Booster, אותה השקנו לפני כ-4 חודשים היא מותג חדש שמתקבל בחום ובהתלהבות על ידי אנשי השיווק והדיגיטל המובילים בישראל”.

להענקת פרסי ה -Booster מתכנס מדי חודשיים צוות שופטים שכולל בכירים בתחום השיווק בדיגיטל  הבוחר את המהלך הדיגיטלי המצטיין, על פי שבעה קריטריונים אותם קבעה הנהלת האיגוד. היו”רים המשותפים של התחרות הם איתן זינגר שותף בחברת Spacing ועמית שגיא מחברת זאפ.

מנימוקי ועדת הפרס:

מהלך "פסגות פרו" היה מהלך של חינוך שוק, תוך שבירת המיתוס שעולם ההשקעות הוא לעשירים בלבד. בפסגות החליטו לנצל מספר הקלות רגולטוריות עכשוויות ולהציע לעשות אלפי החוסכים הפוטנציאלים לפתוח תיק השקעות באמצעות פלטפורמה דיגיטלית ידידותית, הזמינה מכל מכשיר.

תהליך ההצטרפות מהיר, וכולל שאלון אפיון צרכים ממוקד לפי קטגוריות כמו: צרכי לקוח, ידע בהשקעות, טווח השקעה, תפיסת סיכון ויכולת להתמודד עם שינויים בתיק ההשקעות. בתום האפיון, המערכת מרכיבה תיק השקעות דיגיטלי מותאם אישית שמנוהל על ידי מומחי ההשקעות של פסגות. המהלך כלל קמפיין טלוויזיה שהורכב מסרטון המציג טייפ קאסטים שונים מהקהל הרלוונטי – זוג צעיר אחרי חתונה, הייטקיסטית, מתווך, עו"ד עצמאי, שפית ומורה בסגנון "טסטמוניאלס", קמפיין חוצות וקמפיין דיגיטל.

קמפיין הדיגיטל כלל סרטונים קצרים של כל אחת מהדמויות והופץ באתרי החדשות והאתרים הכלכליים, ברשתות החברתיות וביוטיוב. הסרטונים הופצו בכלים חכמים המאפשרים דיוק והתאמה של כל סרט לצופה הרלוונטי, עם המסר המדויק עבורו. הקמפיין נבנה בהתאם למסעות הגולשים, על מנת לקדם אותם לאורך שלבי ה-Funnel עד לשלב ההצטרפות, כאשר לכל סגמנט נבנה Funnel ייעודי. שימוש במערכות הגשה מתקדמות איפשר לנהל את מסעות הגולשים בצורה חכמה.

התוצאות: פתיחת מאות תיקי השקעות דיגיטליים, כאשר הסכום הממוצע לתיק עומד על 70,000 שקל. מאות לקוחות העדיפו לבצע פגישה פרונטלית עם מנהל תיקים – במסגרת זו נקבעו יותר מ-200 פגישות בשווי של כ-120 מיליון שקל – גידול משמעותי בבסיס הלקוחות הקיים.

להגשת מועמדות

שינוי גודל גופנים
ניגודיות