הגשת מועמדות לפרס ה-BOOSTER

הגשת מועמדות לפרס ה-BOOSTER

מוענק בידי:
ועדת הדיגיטל של איגוד השיווק הישראלי

הנחיות:
הגשת המועמדות כרוכה בתשלום סמלי:
לחברי האיגוד – ₪450
למי שאינם חברים – ₪650

תחרות ה BOOSTER – הבהרת מושגי יסוד

  1. "מהלך דיגיטלי": תהליך שיווקי ופרסומי אשר במרכזו רעיונות עסקיים וקריאטיביים מבוססי טכנולוגיה ו/או דאטה ו/או תוכן דיגיטלי ו/או AI, והמתבסס על פלטפורמות דיגיטליות וטכנולוגיות.
  2. משך המהלך: קצר טווח או ארוך טווח.
  3. תקופת הזכאות להגשת מועמדות: החל ממלאת חודש למהלך ועד מלאת לו שנה.

הבחירה במהלך ה BOOSTER תיעשה ע"ס הקריטריונים הבאים – כולם או חלקם:

  1. המהלך מבוסס דיגיטל ו/או טכנולוגיה ו/או דאטה ו/או תוכן ו/או AI
  2. המהלך מציג יכולות ייחודית בתחום (שלא ניתן היה לבצע ללא דיגיטל ו/או טכנולוגיה ו/או דאטה ו/או תוכן ו/או AI).
  3. המהלך הציג מוצר או שירות או רעיון דיגיטלי חדש או תרם לשינוי הקטגוריה (יתרון למהלך שבנה נכס או שירות דיגיטלי לטווח ארוך)
  4. המהלך השפיע על המדדים הבאים – כולם או חלקם:
    – עלייה בטרפיק
    – כמות הורדות
    – זמן שהייה בפלטפורמה
    – צפיות (וידאו)
    – גיוס לידים
    – שיתופים, תגובות, שיח ברשת
    – CTR
    – תהודה תקשורתית
  5. המהלך רשם שימוש ייחודי במדיה (וידאו, מובייל, אימייל, סושיאל, תוכן, AI) ו/או שילוב בין מדיות.
  6. המהלך תרם עסקית לארגון – עליה בהכנסות, שיפור הרווחיות וכו'
  7. המהלך זכה לתשומת לב צרכנית
  8. על מהלכי AI להיות כאלה שעושים שימוש מתקדם בטכנולוגיות בינה מלאכותית באופן המשפר משמעותית את האפקטיביות העיסקית. הערכת המהלך תתבסס על:
    א. יישום חדשני של טכנולוגיות AI
    ב. מידת ההשפעה של ה-AI על פרסונליזציה של חוויית המשתמש או התאמת המסרים השיווקיים
    ג. שיפור בתהליכי קבלת החלטות שיווקיות מבוססי נתונים באמצעות AI
    ד. יצירת ערך ייחודי או יתרון תחרותי שלא היה מתאפשר ללא השימוש ב-AI
    ה. יכולת מדידה והוכחת תרומת רכיב ה-AI לתוצאות העסקיות ולמדדים השיווקיים

    פרטי הארגון/חברה:




    המהלך הדיגיטלי:



    * נא לציין באחוזים ולתמוך בדוחות מתאימים



    שותפים למהלך הדיגיטלי



    פרטי איש הקשר בארגון:




    בהצלחה!

    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות