הגשת מועמדות לפרס ה-BOOSTER

הגשת מועמדות לפרס ה-BOOSTER

מוענק בידי:
ועדת הדיגיטל של איגוד השיווק הישראלי

הנחיות:
הגשת המועמדות כרוכה בתשלום סמלי:
לחברי האיגוד – ₪450
למי שאינם חברים – ₪650

תחרות ה BOOSTER – הבהרת מושגי יסוד

  1. "מהלך דיגיטלי": תהליך שיווקי ופרסומי אשר במרכזו רעיונות עסקיים וקריאטיביים מבוססי טכנולוגיה ו/או דאטה ו/או תוכן דיגיטלי, והמתבסס על פלטפורמות דיגיטליות וטכנולוגיות.
  2. משך המהלך: קצר טווח או ארוך טווח.
  3. תקופת הזכאות להגשת מועמדות: החל ממלאת חודש למהלך ועד מלאת לו שנה.

הבחירה במהלך ה BOOSTER תיעשה ע"ס הקריטריונים הבאים – כולם או חלקם:

  1. המהלך מבוסס דיגיטל ו/או טכנולוגיה ו/או דאטה ו/או תוכן
  2. המהלך מציג יכולות ייחודית בתחום (שלא ניתן היה לבצע ללא דיגיטל ו/או טכנולוגיה ו/או דאטה ו/או תוכן).
  3. המהלך הציג מוצר או שירות או רעיון דיגיטלי חדש או תרם לשינוי הקטגוריה (יתרון למהלך שבנה נכס או שירות דיגיטלי לטווח ארוך)
  4. המהלך השפיע על המדדים הבאים – כולם או חלקם:
    – עלייה בטרפיק
    – כמות הורדות
    – זמן שהייה בפלטפורמה
    – צפיות (וידאו)
    – גיוס לידים
    – שיתופים, תגובות, שיח ברשת
    – CTR
    – תהודה תקשורתית
  5. המהלך רשם שימוש ייחודי במדיה (וידאו, מובייל, אימייל, סושיאל, תוכן) ו/או שילוב בין מדיות.
  6. המהלך תרם עסקית לארגון – עליה בהכנסות, שיפור הרווחיות וכו'
  7. המהלך זכה לתשומת לב צרכנית

    פרטי הארגון/חברה:




    המהלך הדיגיטלי:



    * נא לציין באחוזים ולתמוך בדוחות מתאימים



    שותפים למהלך הדיגיטלי



    פרטי איש הקשר בארגון:




    בהצלחה!

    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות