מוענק בידי:
ועדת הדיגיטל של איגוד השיווק הישראלי
הנחיות:
הגשת המועמדות כרוכה בתשלום סמלי:
לחברי האיגוד – ₪450
למי שאינם חברים – ₪650
תחרות ה BOOSTER – הבהרת מושגי יסוד
- "מהלך דיגיטלי": תהליך שיווקי ופרסומי אשר במרכזו רעיונות עסקיים וקריאטיביים מבוססי טכנולוגיה ו/או דאטה ו/או תוכן דיגיטלי ו/או AI, והמתבסס על פלטפורמות דיגיטליות וטכנולוגיות.
- משך המהלך: קצר טווח או ארוך טווח.
- תקופת הזכאות להגשת מועמדות: החל ממלאת חודש למהלך ועד מלאת לו שנה.
הבחירה במהלך ה BOOSTER תיעשה ע"ס הקריטריונים הבאים – כולם או חלקם:
- המהלך מבוסס דיגיטל ו/או טכנולוגיה ו/או דאטה ו/או תוכן ו/או AI
- המהלך מציג יכולות ייחודית בתחום (שלא ניתן היה לבצע ללא דיגיטל ו/או טכנולוגיה ו/או דאטה ו/או תוכן ו/או AI).
- המהלך הציג מוצר או שירות או רעיון דיגיטלי חדש או תרם לשינוי הקטגוריה (יתרון למהלך שבנה נכס או שירות דיגיטלי לטווח ארוך)
- המהלך השפיע על המדדים הבאים – כולם או חלקם:
– עלייה בטרפיק
– כמות הורדות
– זמן שהייה בפלטפורמה
– צפיות (וידאו)
– גיוס לידים
– שיתופים, תגובות, שיח ברשת
– CTR
– תהודה תקשורתית
- המהלך רשם שימוש ייחודי במדיה (וידאו, מובייל, אימייל, סושיאל, תוכן, AI) ו/או שילוב בין מדיות.
- המהלך תרם עסקית לארגון – עליה בהכנסות, שיפור הרווחיות וכו'
- המהלך זכה לתשומת לב צרכנית
- על מהלכי AI להיות כאלה שעושים שימוש מתקדם בטכנולוגיות בינה מלאכותית באופן המשפר משמעותית את האפקטיביות העיסקית. הערכת המהלך תתבסס על:
א. יישום חדשני של טכנולוגיות AI
ב. מידת ההשפעה של ה-AI על פרסונליזציה של חוויית המשתמש או התאמת המסרים השיווקיים
ג. שיפור בתהליכי קבלת החלטות שיווקיות מבוססי נתונים באמצעות AI
ד. יצירת ערך ייחודי או יתרון תחרותי שלא היה מתאפשר ללא השימוש ב-AI
ה. יכולת מדידה והוכחת תרומת רכיב ה-AI לתוצאות העסקיות ולמדדים השיווקיים