מוענק בידי:
ועדת הדיגיטל של איגוד השיווק הישראלי
הנחיות:
הגשת המועמדות כרוכה בתשלום סמלי:
לחברי האיגוד – ₪450
למי שאינם חברים – ₪650
תחרות ה BOOSTER – הבהרת מושגי יסוד
- "מהלך דיגיטלי": תהליך שיווקי ופרסומי אשר במרכזו רעיונות עסקיים וקריאטיביים מבוססי טכנולוגיה ו/או דאטה ו/או תוכן דיגיטלי, והמתבסס על פלטפורמות דיגיטליות וטכנולוגיות.
- משך המהלך: קצר טווח או ארוך טווח.
- תקופת הזכאות להגשת מועמדות: החל ממלאת חודש למהלך ועד מלאת לו שנה.
הבחירה במהלך ה BOOSTER תיעשה ע"ס הקריטריונים הבאים – כולם או חלקם:
- המהלך מבוסס דיגיטל ו/או טכנולוגיה ו/או דאטה ו/או תוכן
- המהלך מציג יכולות ייחודית בתחום (שלא ניתן היה לבצע ללא דיגיטל ו/או טכנולוגיה ו/או דאטה ו/או תוכן).
- המהלך הציג מוצר או שירות או רעיון דיגיטלי חדש או תרם לשינוי הקטגוריה (יתרון למהלך שבנה נכס או שירות דיגיטלי לטווח ארוך)
- המהלך השפיע על המדדים הבאים – כולם או חלקם:
– עלייה בטרפיק
– כמות הורדות
– זמן שהייה בפלטפורמה
– צפיות (וידאו)
– גיוס לידים
– שיתופים, תגובות, שיח ברשת
– CTR
– תהודה תקשורתית
- המהלך רשם שימוש ייחודי במדיה (וידאו, מובייל, אימייל, סושיאל, תוכן) ו/או שילוב בין מדיות.
- המהלך תרם עסקית לארגון – עליה בהכנסות, שיפור הרווחיות וכו'
- המהלך זכה לתשומת לב צרכנית