בני נוער וצעירים הם המנוע של כל ארגון, חברה ומותג שרוצים לשמור על רלוונטיות ולהיתפס כעדכניים וכחדשניים, גם אם השירותים או המוצרים שלהם אינם פונים ישירות לקהל הזה. אחת לשנה נפגשת קהילת השיווק כדי להבין מה מניע נוער ואיך דור ה-Z תופס את המותגים ואת העשייה השיווקית שלנו.
קראנו לכנס "הדור הנכון" מתוך הרבה כבוד לדור הזה, לרצון שלו להשמיע את קולו, להיות מעורב, ליצור ולתת רעיונות ומתוך רצון לתת לו במה, להקשיב לו ולהפוך אותו לשותף.
כל מי שעובד עם ואל מול בני ובנות נוער בעולם השיווקי הפרסומי, החברתי והחינוכי ורואה בהם קהל יעד חשוב ומרכזי למסרים שלו, או בקיצור – כל מי שעוסק בשיווק לצעירים ונוער
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.AcceptRead More
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.