בעולם בו הלקוחות שלנו חשופים לאלפי מסרים ביום, יצירת מערכת יחסים אפקטיבית בין הלקוחות למותג היא אתגר יומיומי. אם ארגונים בעבר עבדו ב-one to many, היום עברנו לגישת one on one. כבר לא מדובר במונולוג חד כיווני אלא בשיחה אחד על אחד ועל אחת וזהו תהליך שנמשך ונבנה לאורך זמן. הוא מתחיל בלשאול את השאלות העסקיות הנכונות, עובר בהבנת פערי הדאטה בארגון ומסתיים במימוש היעדים והמטרות העסקיות.
אם אתם.ן כבר עובדים.ות ב-Marketing Automation, ברור לכם.ן שפרסונליזציה הכרחית כדי לייצר תקשורת אפקטיבית עם הלקוחות. אז אם אתם.ן מחפשים.ות להתקדם ולקבל השראה מה עוד אפשר לעשות – הסדנה הזו בדיוק בשבילכם.ן!
במפגש ניגע בכלים חדשים ומתקדמים שמסייעים בשיפור התקשורת עם הלקוחות, ובדרכים להיות יותר פרסונליים ואפילו היפר פרסונליים, ולבלוט בין אלפי המסרים שמתחרים על תשומת הלב של הלקוחות. נעמיק בערוץ הוואטצאפ שתופס תאוצה ונבין מתי ואיך נכון להשתמש בו.
הקורס מיועד למי שעוסק.ת בעולם התיקשורים הרב ערוציים ורוצה לשפר ביצועים וללמוד יותר על התחום.
הקורס ייערך ביום שלישי, 17 בספטמבר, בשעות 9:00-13:30 בבצפר, נמל תל אביב
ייזום וניהול: מיכל וינדזברג, מנהלת התוכן והמכללה של איגוד השיווק הישראלי
ניהול מקצועי: מרב מורג, יועצת בכירה ומומחית לחוויית לקוח, Saban Digital Marketing
ניגע בנושאים הבאים:
מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי: ₪450 (526 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪550 (643 כולל מע"מ)