מסעות לקוח – Next Generation

מסעות לקוח – Next Generation

בעולם בו הלקוחות שלנו חשופים לאלפי מסרים ביום, יצירת מערכת יחסים אפקטיבית בין הלקוחות למותג היא אתגר יומיומי. אם ארגונים בעבר עבדו ב-one to many, היום עברנו לגישת one on one. כבר לא מדובר במונולוג חד כיווני אלא בשיחה אחד על אחד ועל אחת וזהו תהליך שנמשך ונבנה לאורך זמן. הוא מתחיל בלשאול את השאלות העסקיות הנכונות, עובר בהבנת פערי הדאטה בארגון ומסתיים במימוש היעדים והמטרות העסקיות.

אם אתם.ן כבר עובדים.ות ב-Marketing Automation, ברור לכם.ן שפרסונליזציה הכרחית כדי לייצר תקשורת אפקטיבית עם הלקוחות. אז אם אתם.ן מחפשים.ות להתקדם ולקבל השראה מה עוד אפשר לעשות – הסדנה הזו בדיוק בשבילכם.ן!

במפגש ניגע בכלים חדשים ומתקדמים שמסייעים בשיפור התקשורת עם הלקוחות, ובדרכים להיות יותר פרסונליים ואפילו היפר פרסונליים, ולבלוט בין אלפי המסרים שמתחרים על תשומת הלב של הלקוחות. נעמיק בערוץ הוואטצאפ שתופס תאוצה ונבין מתי ואיך נכון להשתמש בו.

הקורס מיועד למי שעוסק.ת בעולם התיקשורים הרב ערוציים ורוצה לשפר ביצועים וללמוד יותר על התחום.

הקורס ייערך ביום שלישי, 17 בספטמבר, בשעות 9:00-13:30 בבצפר, נמל תל אביב

ייזום וניהול: מיכל וינדזברג, מנהלת התוכן והמכללה של איגוד השיווק הישראלי
ניהול מקצועי: מרב מורג, יועצת בכירה ומומחית לחוויית לקוח, Saban Digital Marketing

ניגע בנושאים הבאים:

  • פרסונליזציה הדור הבא – היפר פרסונליזציה ושימוש נכון בדאטה
  • חדשנות בעולם מסעות הלקוח – כלים מתקדמים לשיפור תוצאות ב- Marketing Automation
  • שילוב וואטצאפ שיווקי במסע הלקוח – למה מתי ואיך?
  • יצירת מסע לקוח חוויתי

מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי: ₪450 (526 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪550 (643 כולל מע"מ)

מסעות לקוח – Next Generation

    רוצה פרטים נוספים? אנא מלא/י את הטופס

    הנושאים
    • מסעות לקוח – Next Generation
    • לפצח את הוי הכחול: הודעות שיווקיות בוואטצאפ
    • איך יוצרים מסע "חבר מביא חבר" חווייתי
    • מתחם חו"ל בmax – נקודת המראה של מסעות וחווית לקוח מוצלחת
    המרצים.ות
    יועצת בכירה, מומחית לחוויית לקוח
    מרב מורג
    יועצת בכירה, מומחית לחוויית לקוח, Saban Digital Marketing
    אמילי אזולאי
    אמילי אזולאי
    מומחית לחוויית לקוח, Marketing Digital Saban
    אילנה ברק
    אילנה ברק
    מנהלת מחלקת מוצרים דיגיטליים וחוויית לקוח, מפעל הפיס
    עליזה גברא, מסעות לקוח
    עליזה גברא
    מנהלת דיגיטל וחוויית לקוח, max
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות