תכנון מדיה הוא תמיד אתגר גדול. השנה החלטנו לפגוש את האתגר הזה דווקא באמצע השנה – לבחון את תמונת המצב של השוק בנקודת הזמן הזו ולראות איך אנשי השיווק יכולים לקרוא את המפה נכון יותר ולשפר כל הזמן.
במסגרת המפגש נסקור את מפת המדיה בישראל – כולל טלוויזיה – נקבל טיפים ממנהלי משרדי תכנון המדיה הגדולים וכמובן, נשמע על החידושים בפלטפורמות השונות ונראה איך אפשר להתאים מדיה לתוצאה הרצויה.
לסיום, נחבר את הכל ונראה איך אפשר להשפיע לטובה על השורה התחתונה.
ייזום וניהול: סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ"ל, איגוד השיווק הישראלי
הקורס יתקיים בבורסה לניירות ערך, רח' אחוזת בית 2, תל אביב
בתאריך 19 ביוני
בשעות 9:00-13:00
לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל או בטלפון 03-5615310
מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי:
₪250 (295 כולל מע"מ)
לאחרים: 350 ₪ (409 כולל מע"מ)