אלו ימים מורכבים של חוסר וודאות ושאלות לגבי החודשים הקרובים, אבל דבר אחד ברור –
מותגים ועסקים בכל גודל הם המנוע של הכלכלה הישראלית, וקריטי שימשיכו לפעול בתקופה הזו.
אז מה הדרך הנכונה לדבר עם לקוחות? מה להגיד ומה ממש לא – ואיך לא להיתפס כציניים?
איך ליישם את אופי המותג ולכתוב בשפה טבעית ואנושית, כולל מיקרו-קופי מניע לפעולה, בזמן מלחמה?
בסדנה נציג עקרונות חשובים לכתיבה רותמת בזמן שגרת חירום, כולל:
למי מתאימה הסדנה?
מנהלי שיווק, מנהלי דיגיטל, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי שירות דיגיטלי, מנהלי תוכן וסושיאל, וכל מי שכותב טקסטים למוצרים דיגיטליים.
ניהול מקצועי: לירון פלס, יועצת בכירה לשיווק דיגיטלי, Saban Digital Marketing
מרצה אורחת: מיכל גנץ, קופירייטרית, כותבת UX ומאפיינת שפה. מרצה ומעבירה סדנאות כתיבה ובעלת סטודיו למילים טובות
הסדנה תתקיים ביום חמישי, 7 בדצמבר 2023
בשעות 9:30-11:30 בזום
לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל
מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי:
₪200 (234 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪300 (351 כולל מע"מ)
מיקרו קופי הם טקסטים קצרים בממשקים דיגיטליים – אתרים, אפליקציות, דיוורים ועוד. מיקרו קופי עוזר למשתמשות ולמשתמשים בכל פעולה שהם עושים במרחבים הדיגיטליים.
מיקרו קופי מלווה את היוזרים בזמן השימוש במוצר או בשירות ומבהיר מה צריך לעשות בכל רגע. בחירה במילים הנכונות תגרום למשתמשים לצלוח את החוויה הדיגיטלית, להשלים פעולות ולצמצם חששות שעלולים לצוץ בתהליך. למיקרו קופי השפעה אדירה על חוויית הלקוח. מיקרו קופי נכון עוזר להגביר המרות, להרגיע חששות, למנוע נטישות.
לכל מי שכותב טקסטים למוצרים דיגיטליים: מנהלי דיגיטל, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי שירות דיגיטלי, מנהלי תוכן וסושיאל, ומנהלי שיווק.