תוכן רפואי הוא אחד מהמוצרים המבוקשים ביותר היום. בניגוד לכל תוכן שיווקי אחר, תוכן רפואי שחברות פארמה וגופי בריאות מספקים עשוי להשפיע על הבריאות של מי שקורא אותו ועל החלטות טיפוליות. מנהלי השיווק בחברות הפארמה נאלצים לנווט בין טיפות הרגולציה ולצרכני תוכן רפואי ב-2021 יש ציפיות גבוהות מאי פעם.
בתעשייה שבה הדברים התקדמו תמיד לאט, אנו רואים היום אימוץ פתאומי ומהיר מאוד של מה שפעם היה בגדר שטח מסוכן. בשנת 2020 רבים נהרו לרשתות החברתיות כדי לקבל מידע על הקורונה, עלתה כמות העוקבים אחר אתרים רפואיים והתגבר השימוש ברשתות חברתיות של מוסדות רפואיים וחברות פארמה. לצד זאת, המוניטין של הפארמה השתפר ברחבי העולם – לא בגלל שהן צעקו חזק, אלא בגלל שהן משקיעות יותר בתוכן שאנשים מקבלים.
במפגש המיוחד לעולם הפארמה, נראה איך אפשר לשפר את התוכן הדיגיטלי בעולם הפארמה, עם דוגמאות מהארץ והעולם.
הקורס מיועד למנהלי ומנהלות מוצר, תחום ודיגיטל בחברות פארמה ובמוסדות רפואיים.
ייזום וניהול: סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ"ל, איגוד השיווק הישראלי
מנהלת מקצועית: הראלה הלוי, יועצת ומרצה בתחום תקשורת רפואית, כותבת תוכן רפואי. יש לה ניסיון של 20 שנה בתחום המדיה ותקשורת רפואית בארץ ובאירופה. הראלה עבדה עם חברות הפארמה המובילות בעולם כגון פייזר, מרק, רוש, יאנסן, טבע ועוד, ופיתחה קמפיינים להעלאת מודעות מחלה, הסברה והעשרה רפואית במספר רב של תחומי טיפול.
מרצה אורח: יגאל אביב, Digital Services Manager, פייזר ישראל. יגאל הוא מומחה שיווק בעולם הפארמה, שיזם מספר קמפיינים חלוציים בארץ ובאירופה, ושינה את האופן שבו חברות מתקשרות עם מטופלים ועם רופאים בישראל
המפגש יתקיים בתאריך 4 במאי 2021
בשעות 9:30-11:30 ב-ZOOM
לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל
מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי: ₪150 (175 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪200 (234 כולל מע"מ)