הגשת מועמדות לפרס החדשנות

הגשת מועמדות לפרס החדשנות

מוענק ע"י: ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי

מושגי יסוד

  1. השקה: החדרת מוצר חדש, מותג חדש, שירות חדש או חברה חדשה לשוק.
  2. משך ההשקה לצורך קבלת הפרס: לפחות חודשיים מיום תחילת ההשקה המסחרית. רצוי 3 חודשים.
  3. תקופת הזכאות להגשת מועמדות: השקות שהחלו ברבעון הרלוונטי.
    התואר מתייחס למהלך ההשקה ומודד אותו בלבד.

קריטריונים

הבחירה במהלך ההשקה המנצח תיעשה על סמך הקריטריונים הבאים או חלקם:

  1. מהלך שמידת החדשנות בו ברורה ובולטת.
  2. מהלך שמתייחס למוצר או לשירות משמעותי בקטגוריה ואינו משום שינוי שולי .
  3. המהלך תרם לשינוי הקטגוריה או לפיתוחה.
  4. המהלך זכה לתשומת לב צרכנית וחשיפה במדיה או בדרכים אחרות.
  5. המהלך נעשה בהיקף כמותי משמעותי ביחס לחברה המשיקה.

עלויות

לחברי איגוד השיווק הישראלי – 1,250 ש"ח, למי שאינו חבר באיגוד – 1,750 ש"ח

 

הגשת מועמדות







    מהלך ההשקה



    3. תיאור מהלך ההשקה:





    4. תוצאות מהלך ההשקה:




    שותפים למהלך ההשקה:

    יש לציין לפחות 3 שמות, רצוי שבהם יהיה סמנכ"ל השיווק


    פרטי איש/אשת הקשר בארגון:




    פרטי מגיש/ת ההשקה:





     

     

    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות