מוענק ע"י: ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי
מושגי יסוד
- השקה: החדרת מוצר חדש, מותג חדש, שירות חדש או חברה חדשה לשוק.
- משך ההשקה לצורך קבלת הפרס: לפחות חודשיים מיום תחילת ההשקה המסחרית. רצוי 3 חודשים.
- תקופת הזכאות להגשת מועמדות: השקות שהחלו ברבעון הרלוונטי.
התואר מתייחס למהלך ההשקה ומודד אותו בלבד.
קריטריונים
הבחירה במהלך ההשקה המנצח תיעשה על סמך הקריטריונים הבאים או חלקם:
- מהלך שמידת החדשנות בו ברורה ובולטת.
- מהלך שמתייחס למוצר או לשירות משמעותי בקטגוריה ואינו משום שינוי שולי .
- המהלך תרם לשינוי הקטגוריה או לפיתוחה.
- המהלך זכה לתשומת לב צרכנית וחשיפה במדיה או בדרכים אחרות.
- המהלך נעשה בהיקף כמותי משמעותי ביחס לחברה המשיקה.
עלויות
לחברי איגוד השיווק הישראלי – 1,250 ש"ח, למי שאינו חבר באיגוד – 1,750 ש"ח
הגשת מועמדות