שיווק עם השפעה חברתית – Impact Marketing

שיווק עם השפעה חברתית – Impact Marketing

כבר 19 שנה שמותג Dove של יוניליוור מקדם שיח חברתי לניפוץ אידיאל היופי הנשי. השיווק החברתי היצירתי של דאב זוכה בפרסים, יוצר אימפקט חברתי וגם מביא תועלת עסקית. דאב לא לבד. מותגים רבים הולכים בשנים האחרונות בדרכי השיווק החברתי, כשהם מנסים לקדם אג'נדות שרלוונטיות לקהלי היעד שלהם.

גם אתם יכולים!

אנשי ונשות השיווק שיכירו את שיח האחריות התאגידית, הקַיָּימוּת והאימפקט יוכלו לנווט בבטחה בתוך המציאות החדשה, ולהוביל מהלכים מרגשים ורלוונטיים, שיצרו ערך גם למותג וגם לקהילה.

מה תקבלו בקורס?

  • הבנה של המגמות החדשות בממשק בין עולם השיווק לבין תחומי הקיימות, אחריות תאגידית ואימפקט, וכן כלים ליישום אסטרטגיה וטקטיקות.
  • פרקטיקה – איך לגבש אג'דה חברתית למותג, איך ליצור שיווק ופרסום מגוונים ואינקלוסיביים, איך לשלב שיקולים סביבתיים בהיבטים השונים של השיווק, ואיך להימנע מציניות ומגרינוושינג.

התוכן יכלול רקע תיאורטי, כלים ליישום וקייס סטאדיז של קמפיינים מהעולם ומישראל. בקורס יתארחו מנהלי ומנהלות שיווק ממגוון חברות מובילות, שמיישמים את התפיסה הלכה למעשה, ושישתפו בתהליכים ובתובנות.

מנהלת מקצועית: שירלי קנטור, יועצת אסטרטגית לחברות בנושאי אחריות תאגידית, שיווק חברתי ואימפקט

הקורס יתקיים בבצפר, האנגר 1 נמל תל אביב
בתאריכים  8, 15, 22 במאי        בשעות 9:30-12:30  (המפגש הראשון יסתיים ב-13:00)

לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל

מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי: ₪900 (1,053 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪1,050 (1,228 כולל מע"מ)

שיווק עם השפעה חברתית – Impact Marketing

    רוצה פרטים נוספים? אנא מלא/י את הטופס

    הנושאים
    • מפגש 1: המותג כסיפור חברתי
    • מותגים מקדמים אג'נדה חברתית, purpose ואימפקט - רקע, קייס סטאדיז, מתודולוגיה וכלים ליישום
    • מגדירים יופי מחדש, כל פעם מחדש, איך ה-Purpose של Dove התפתח לאורך השנים
    • מפגש 2: שיווק וקיימות
    • המרכיבים של "שיווק ירוק" בהיבטים של מוצרים, אריזות, מודלים וקמפיינים. איך לא ליפול למלכודת הגרינווש
    • איך משווקים דבורים ואופנה יחד? סוד הקסם של דיזנגוף סנטר
    • מפגש 3: שיווק אינקלוסיבי
    • איך ליישם את עקרון "גיוון והכללה" במוצרים ובקמפיינים כדי להגיע לסגמנטים חדשים ולאפשר חברה שוויונית יותר
    • שיווק אינקלוסיבי בשטראוס - מעצבים מציאות מגוונת לכל הטעמים
    המרצים.ות
    שירלי קנטור, מקצה בקורס שיווק ומומחית לאחריות תאגידית
    שירלי קנטור
    יועצת קיימות ואימפקט מרקטינג
    סיגלית הורן גלפרין
    סיגלית הורן-גלפרין
    מנכ"ל איגוד השיווק
    סמנכ
    נגה בנר סוארי
    סמנכ"ל שיווק, יוניליוור ישראל
    אורי זלינגר, מנהל שיווק טיפוח אישי, יוניליוור ישראל
    אורי זלינגר
    מנהל שיווק טיפוח אישי, יוניליוור ישראל
    דן פילץ, אימפקט מרקטינג
    דן פילץ
    מנכ"ל ובעלים משותף, דיזנגוף סנטר
    אלכס קפלן, שיווק עם אחריות חברתית
    אלכס קפלן
    מנהל שיווק דיזנגוף סנטר
    אלעד רביד, אסטרטגיית תוכן
    אלעד רביד
    סמנכ"ל שיווק וטרנספורמציה דיגיטלית, שטראוס ישראל
    לירונה ספיבק, impact marketing
    לירונה ספיבק
    מנהלת שיווק, חדשנות וקיימות, שטראוס פריטו ליי
    קורסים נוספים
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות