כבר 19 שנה שמותג Dove של יוניליוור מקדם שיח חברתי לניפוץ אידיאל היופי הנשי. השיווק החברתי היצירתי של דאב זוכה בפרסים, יוצר אימפקט חברתי וגם מביא תועלת עסקית. דאב לא לבד. מותגים רבים הולכים בשנים האחרונות בדרכי השיווק החברתי, כשהם מנסים לקדם אג'נדות שרלוונטיות לקהלי היעד שלהם.
גם אתם יכולים!
אנשי ונשות השיווק שיכירו את שיח האחריות התאגידית, הקַיָּימוּת והאימפקט יוכלו לנווט בבטחה בתוך המציאות החדשה, ולהוביל מהלכים מרגשים ורלוונטיים, שיצרו ערך גם למותג וגם לקהילה.
מה תקבלו בקורס?
התוכן יכלול רקע תיאורטי, כלים ליישום וקייס סטאדיז של קמפיינים מהעולם ומישראל. בקורס יתארחו מנהלי ומנהלות שיווק ממגוון חברות מובילות, שמיישמים את התפיסה הלכה למעשה, ושישתפו בתהליכים ובתובנות.
מנהלת מקצועית: שירלי קנטור, יועצת אסטרטגית לחברות בנושאי אחריות תאגידית, שיווק חברתי ואימפקט
הקורס יתקיים בבצפר, האנגר 1 נמל תל אביב
בתאריכים 8, 15, 22 במאי
בשעות 9:30-12:30 (המפגש הראשון יסתיים ב-13:00)
לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל
מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי: ₪900 (1,053 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪1,050 (1,228 כולל מע"מ)