סדנת שיווק משפיענים
מותגים רבים כבר התנסו בשנים האחרונות בעבודה עם משפיענים, אבל הם לא תמיד עושים זאת עם קמפיין שבנוי נכון. בסדנה נלמד איך להפוך את ההשקעה בערוץ השיווקי הזה לרווחית ומתגמלת – כזו שיודעת לייצר ROI צפוי ומוגדר.
נלמד איך לבנות אסטרטגיית משפיענים ארוכת טווח שמתעלה על טרנדים חולפים, נכיר ניואנסים קריטיים שיש לקחת בחשבון בעבודה עם יוצרי תוכן, כדי להבטיח שיתוף פעולה אפקטיבי. ונענה על שאלות חשובות כמו:
בסדנה תקבלו כלים מעשיים כדי להפוך שיווק משפיענים לחלק בלתי נפרד מהתוכנית השיווקית שלכם. בין אם תרצו להוציא אותה לפועל בעצמם, או להיות בבקרה על הספק שאחראי על התחום.
עם מה תצאו מהסדנה:
יזום וניהול: מיכל וינדזברג, מנהלת התוכן והמכללה של איגוד השיווק הישראלי
ניהול מקצועי: ניצן לנדמן, אשת שיווק ופרסום של העולם החדש. מנחת הפודקאסט ׳הפלייבוק למשפיענית׳ ומחברת יוצרי תוכן למפרסמים.
מרצה אורח: יהונתן בגס, סמנכ״ל מחקר, יפעת
הסדנה תתקיים ביום שני, 28 באפריל, בשעות 9:30-13:30 במוזיאון תל אביב לאמנות, שדרות שאול המלך 27, תל אביב
לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות לשנהב שפר במייל
מחיר לחברי.ות איגוד השיווק: ₪450+מע"מ
לאחרים: ₪550 + מע"מ