להגדיל אימפקט ברשת באמצעות עמוד החברה ועמודי ההנהלה הבכירה
עמוד מותג בלינקדאין הוא נכס דיגיטלי משמעותי מאוד עבור חברות ומתוגים. חברה עם עמוד לינקדאין מנוהל היטב תזכה לחשיפה נרחבת מול קהל יעד איכותי ורלוונטי – ישראלי ובינלאומי – ותוכל לבנות קהילה סביב המוצרים והשירותים שלה. חשיבותו של עמוד הלינקדאין שווה כמעט לזו של לאתר אינטרנט. חברה ללא נוכחות לינקדאין, משאירה את הזירה העסקית והשיווקית פנויה למתחרותיה.
הגיע הזמן להפיק יותר מפעילות הלינקדאין שלך: עמוד, פרופיל, תוכן, וכלי AI אם מעניין אותך ליצור אסטרטגיה שיווקית ולהתניע עמוד חברה רדום; לקדם עמוד שמתפקד היטב אך אפשר לקדם עוד יותר; להגדיל באופן משמעותי את נוכחות החברה שלך בלינקדאין; לייסד נבחרת משפיענים מתוך החברה ולבלוט בשטח אל מול המתחרים; להבין איך להשתמש בכלי AI בלינקדאין ומאיפה להתחיל?
יש לחברה שלכם עמוד לינקדאין? זה הזמן לגרום לו לעבוד!
הסדנה תתקיים ביום שלישי, 12 בנובמבר 2024 בשעות 9:30-12:30, בבצפר, נמל תל אביב
ייזום וניהול: מיכל וינדזברג, מנהלת התוכן והמכללה של איגוד השיווק הישראלי
ניהול מקצועי: נטע דורון, מומחית לינקדאין ושיווק B2B
מה תלמדו בסדנה?
שדרוג וניהול עמוד חברה קיים:
איך ליצור עמוד חברה מקצועי ומזמין | איך להתאים את עמוד החברה לצורכי הקהל והחברה
תוכן מומלץ ופיצ'רים חדשים:
סוגי תכנים מומלצים (מאמרים, פוסטים, תכנים ויזואליים) | קביעת לוח זמנים לפרסום תכנים | החידושים האחרונים באלגוריתם לינקדאין
ניתוח ביצועים:
אנליטיקס לינקדאין לניתוח ומעקב אחרי ביצועי התכנים | התאמת האסטרטגיה על פי הנתונים המתקבלים
רתימת שדרת ההנהלה לשיווק:
חשיבות ההנהלה בשיווק בלינקדאין | יתרונות בהשתתפות הנהלה בפרסומים והשתתפות בתכנים | אסטרטגיות רתימה | הצעות מעשיות לפוסטים ולתכנים שהבכירים יכולים לשתף או לכתוב במקור
הגדלת חשיפות ועוקבים:
אסטרטגיות להגדלת עוקבים וחשיפות | דרכים חינמיות להגדלת החשיפה האורגנית | שימוש נכון במילות מפתח | שיתופי פעולה עם משפיענים וגורמים חיצוניים | מעורבות קהל בעמוד – למה לצפות ואיך לייצר
אימפקט הארגון ברשת לינקדאין:
בניית מותג אישי לשדרת ההנהלה: חשיבות המותג האישי של כל חבר צוות | טיפים לשיפור הנוכחות הדיגיטלית| קביעת מטרות והגדרת יעדים לנוכחות בלינקדאין
בינה מלאכותית (AI) לשיווק בלינקדאין:
היכרות עם כלים ליצירת תוכן ואסטרטגיות בעזרת AI : דוגמאות פרקטיות לשימוש בפרומפטים ליצירת גאנטים ואסטרטגיות תוכן.
הסדנה תלווה בדוגמאות וקייס סטאדיז
דרישות קדם להשתתפות בסדנה: דרוש ידע קודם בלינקדאין, היכרות בסיסית עם הממשק וגישה לניהול עמוד מותג בלינקדאין. הסדנה אינה מיועדת למתחילים מהבסיס.
הסדנה תתרכז בתחום התוכן והניהול האורגני, היא לא תעסוק בהקמת ובניהול פרופיל אישי ולא בקידום ממומן בלינקדאין.
מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי:
₪350 (410 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪450 (526 כולל מע"מ)