Master Marketers of Tomorrow

Master Marketers of Tomorrow

הקורס לכל מי שיהיו בעתיד ה-Master Marketers של הארגון. קורס שיווק לאנשי ונשות שיווק.

מחזור שישי

קורס הדגל של איגוד השיווק, שתוכנן יחד עם אנשי השיווק המובילים בארץ.

כארגון המהווה בית לקהילת השיווק הישראלי, חלק מהאג'נדה של איגוד השיווק היא לסייע בהצמחת צמרת ענף השיווק העתידית. כך, אנחנו מציעים לכם מדי שנה להשתתף בקורס הדגל שלנו, שתוכנן בשיתוף אנשי השיווק המובילים בארץ. כדי להיות Master Marketers of Tomorrow  עליכם.ן להכיר סוגיות מורכבות המשתנות ללא הרף, ולדעת להתמודד איתן. הקורס, שתכניו מתעדכנים מדי שנה, מעניק ידע שיווקי ועסקי ומלמד איך לחשוב כמו מנהלי ומנהלות שיווק. הקורס מיועד למי שצופים שיהיה או תהיה בעתיד ה-Master Marketer בארגון.

ההרשמה לקורס השיווק המתקדם פתוחה לבעלי ובעלות ניסיון של שלוש שנים לפחות בתחום השיווק ושניתנה לו/לה המלצה ממנכ"ל / סמנכ"ל / מנהל/ת אגף השיווק בחברה.

הקורס כולל:  7 מפגשים שיתקיימו החל ב-12.2.24, בשעות 9:30 עד 12:30 בבצפר ובמקומות מפגש נוספים
ניהול מקצועי: מיכל וינדזברג, מנהלת התוכן והמכללה של איגוד השיווק הישראלי

לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל

לתוכנית הקורס

לחברי איגוד השיווק הישראלי: ₪4,300 (₪5,031 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪5,000 (₪5,850 כולל מע"מ) 

Master Marketers of Tomorrow

    רוצה פרטים נוספים? אנא מלא/י את הטופס

    שאלות נפוצות

    מנהלי השיווק של היום זקוקים לא רק להבנה של עולם השיווק אלא גם לידע על העולם העיסקי ולניסיון ניהולי. מנהל.ת שיווק צריכים להיות בעלי חשיבה מתקדמת והיכרות עם סוגיות מורכבות המשתנות ללא הרף. עבור מנהלי שיווק בדרגי ביניים ששואפים להיות מנהלי שיווק בכירים, איגוד השיווק הישראלי, המאגד את החברות המשווקות והמפרסמות במשק בכל התעשיות, השירותים והענפים ומהווה בית מקצועי של כל העוסקים בשיווק, מציע קורס מקצועי מקיף, בין 8 מפגשים, המיועד למנהלי השיווק של מחר. הקורס כולל הרצאות על חווית קנייה, קריאייטיב, מטאוורס, אימפקט מרקטינג, איקומרס, תוכן ועוד. ההרשמה לקורס Master Marketers of Tomorrow פתוחה לבעלי ניסיון של שנה לפחות  בתחום השיווק ושניתנה לו המלצה ממנכ"ל / סמנכ"ל / מנהל אגף השיווק בחברה.

    מלבד שיווק, מצפים היום מאנשי שיווק בכירים להבין באסטרטגיה, קריאייטיב, תוכן, אודיו מרקטינג, חוויית קנייה, אימפקט מרקטינג, איקומרס, שיווק במטאוורס ועוד

    מנהלי השיווק של העתיד יהיו מומחים לא רק בשיווק ובפרסום אלא בניהול, בעסקים, בדיגיטל, במערכות מורכבות, בחבזקוקים לא רק להבנה של עולם השיווק אלא גם לידע על העולם העיסקי ולניסיון ניהולי. מנהל.ת שיווק צריכים להיות בעליהחשיבה מתקדמת והיכרות עם סוגיות מורכבות המשתנות ללא הרף. עבור מנהלי שיווק בדרגי ביניים ששואפים להיות מנהלי שיווק בכירים, איגוד השיווק הישראלי, המאגד את החברות המשווקות והמפרסמות במשק בכל התעשיות, השירותים והענפים ומהווה בית מקצועי של כל העוסקים בשיווק, מציע קורס מקצועי מקיף, בין 8 מפגשים, המיועד למנהלי השיווק של מחר. הקורס כולל הרצאות על חווית קנייה, קריאייטיב, מטאוורס, אימפקט מרקטינג, איקומרס, תוכן ועוד. ההרשמה לקורס Master Marketers of Tomorrow פתוחה לבעלי ניסיון של שנה לפחות  בתחום השיווק ושניתנה לו המלצה ממנכ"ל / סמנכ"ל / מנהל אגף השיווק בחברה.

    הנושאים
    • מפגש 1 - העתיד כבר כאן
    • פתיחה – Master Marketers of Tomorrow
    • שיווק זה הכל (וגם הקול)
    • שינוי התודעה בעקבות הלחימה
    • ענף השיווק והפרסום, עדכון גרסה
    • מפגש 2 - איך להיות המאסטר של המחר
    • AI - החיפוש המתמיד של איש השיווק
    • ניהול השיווק בתנאי אי ודאות
    • הד.נ.א של איש ואשת שיווק מצליחים
    • מפגש 3 - אימפקט מרקטינג
    • יצירת ערך חברתי מוסף למותג
    • שיווק עם אימפקט
    • לעשות שינוי עם כתיבה שווה
    • מפגש 4 - מגלים עולמות חדשים
    • סדנת AI Powered Marketing
    • מפגש 5 - לספר סיפור
    • המוצר שלכם לא מעניין אף אחד
    • קריאייטיב לשיפור האנושות
    • למה בכל סיפור חייב להיות נמסיס
    • מפגש 6 - דיגיטל בפוקוס
    • טרנדים בשיווק דיגיטלי 2024
    • לקוחות, שיווק, דאטה ומה שביניהם
    • איך עושים חוויית לקוח דיגיטלית
    • מפגש 7 - מצפים לבאות
    • 2024 - את אמיתית?!
    • הדור שישנה את העולם, או לפחות את עולם השיווק
    • סיכום הקורס וחלוקת תעודות
    המרצים.ות
    סיגלית הורן גלפרין
    סיגלית הורן-גלפרין
    מנכ"ל איגוד השיווק
    נעם מנלה צילום: סמדר כפרי
    נעם מנלה
    תודעה דיגיטלית
    אתי עבאדי, מרצה בקורס שיווק
    אתי עבדי
    מנכ"ל משרד הפרסום מקאן תל אביב
    יגאל ברקת
    יגאל ברקת
    סמנכ"ל שיווק, בנק פועלים
    מיכל תמרי
    מיכל תמרי
    סמנכ"ל שיווק יוניליוור
    איל עמית, סמנכ
    איל עמית
    מרצה ויועץ לפיתוח מותגים
    שירלי קנטור, מקצה בקורס שיווק ומומחית לאחריות תאגידית
    שירלי קנטור
    יועצת אחריות תאגידית, שיווק חברתי ואימפקט
    גלי ברגר
    גלי ברגר
    יועצת לאסטרגיה שיווקית וסטוריטלרית
    ורד חורי
    ורד חורי
    מנכ"לית EWISE, מייסדת כתיבה מדברת ומקימת קבוצת כתיבה שווה - כתיבה לכל מגדר
    שרית אברבוך אליה
    שרית אברבוך אליה
    צמיחה עסקית וחדשנות דיגיטלית | חוקרת ומיישמת AI בסביבות עבודה
    רון בראל
    רון בר אל
    מייסד ומנכ״ל Turba, מומחה לנרטיב ארגוני וסיפורי עובדים כמנוע צמיחה
    ליבי טישלר צילום: נועה זני
    ליבי טישלר
    יועצת ויוצרת אסטרטגיות ומהלכי קריאיטיב
    שרון שלו לבצור, קורס שיווק
    שרון שלו לבצור
    שותפת אסטרטגיה, משרד הפרסום מנצ'
    קורס שיווק
    יניב סבן
    שותף ומייסד Saban Digital Marketing
    לירון פלס
    לירון פלס
    מנהלת יחידת CX Solutions&Data ויועצת בכירה בסבן דיגיטל
    אריאלה דניאלי צילום: ענת אור קזולה
    אריאלה דניאלי
    מרצה ויועצת לחדשנות שיווקית
    אילנה ברק
    אילנה ברק
    מנהלת מחלקת מוצרים דיגיטליים וחוויית לקוח, מפעל הפיס
    יניב ויצמן, שיווק לצעירים ונוער
    יניב ויצמן
    מנכ״ל ובעלים, teenk
    קורסים נוספים
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות