Master Marketers of Tomorrow

Master Marketers of Tomorrow

הקורס לכל מי ששואף להיות ה-Master Marketer של הארגון שלו או שלה. קורס שיווק לאנשי שיווק.

מחזור חמישי

קורס הדגל של איגוד השיווק, שתוכנן יחד עם אנשי השיווק המובילים בארץ.

אנחנו יודעים שכדי להיות Master Marketer of Tomorrow צריך חשיבה מתקדמת והיכרות עם סוגיות מורכבות המשתנות ללא הרף, איתן מתמודדים אנשי השיווק.

בקורס נעניק ידע שיווקי ועסקי עדכני ונלמד דרכי חשיבה ניהולית לכל מי שיהיו בעתיד ה-Master Marketer בארגון שלהם.

ההרשמה לקורס השיווק המתקדם פתוחה לבעלי ניסיון של לפחות שנה בתחום השיווק ושניתנה לו המלצה ממנכ"ל / סמנכ"ל / מנהל/ת אגף השיווק בחברה.

הקורס כולל:  8 מפגשים שיתקיימו החל ב-16.11, בשעות 9:00 עד 12:30 בזום ובבצפר
ניהול מקצועי: סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ"ל, איגוד השיווק הישראלי

לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל

לתוכנית הקורס

לחברי איגוד השיווק הישראלי: ₪4,900 (5,733 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪5,900 (6,903 כולל מע"מ) 

Master Marketers of Tomorrow

    רוצה פרטים נוספים? אנא מלא/י את הטופס

    שאלות נפוצות

    מנהלי השיווק של היום זקוקים לא רק להבנה של עולם השיווק אלא גם לידע על העולם העיסקי ולניסיון ניהולי. מנהל.ת שיווק צריכים להיות בעלי חשיבה מתקדמת והיכרות עם סוגיות מורכבות המשתנות ללא הרף. עבור מנהלי שיווק בדרגי ביניים ששואפים להיות מנהלי שיווק בכירים, איגוד השיווק הישראלי, המאגד את החברות המשווקות והמפרסמות במשק בכל התעשיות, השירותים והענפים ומהווה בית מקצועי של כל העוסקים בשיווק, מציע קורס מקצועי מקיף, בין 8 מפגשים, המיועד למנהלי השיווק של מחר. הקורס כולל הרצאות על חווית קנייה, קריאייטיב, מטאוורס, אימפקט מרקטינג, איקומרס, תוכן ועוד. ההרשמה לקורס Master Marketers of Tomorrow פתוחה לבעלי ניסיון של שנה לפחות  בתחום השיווק ושניתנה לו המלצה ממנכ"ל / סמנכ"ל / מנהל אגף השיווק בחברה.

    מלבד שיווק, מצפים היום מאנשי שיווק בכירים להבין באסטרטגיה, קריאייטיב, תוכן, אודיו מרקטינג, חוויית קנייה, אימפקט מרקטינג, איקומרס, שיווק במטאוורס ועוד

    מנהלי השיווק של העתיד יהיו מומחים לא רק בשיווק ובפרסום אלא בניהול, בעסקים, בדיגיטל, במערכות מורכבות, בחבזקוקים לא רק להבנה של עולם השיווק אלא גם לידע על העולם העיסקי ולניסיון ניהולי. מנהל.ת שיווק צריכים להיות בעליהחשיבה מתקדמת והיכרות עם סוגיות מורכבות המשתנות ללא הרף. עבור מנהלי שיווק בדרגי ביניים ששואפים להיות מנהלי שיווק בכירים, איגוד השיווק הישראלי, המאגד את החברות המשווקות והמפרסמות במשק בכל התעשיות, השירותים והענפים ומהווה בית מקצועי של כל העוסקים בשיווק, מציע קורס מקצועי מקיף, בין 8 מפגשים, המיועד למנהלי השיווק של מחר. הקורס כולל הרצאות על חווית קנייה, קריאייטיב, מטאוורס, אימפקט מרקטינג, איקומרס, תוכן ועוד. ההרשמה לקורס Master Marketers of Tomorrow פתוחה לבעלי ניסיון של שנה לפחות  בתחום השיווק ושניתנה לו המלצה ממנכ"ל / סמנכ"ל / מנהל אגף השיווק בחברה.

    הנושאים
    • מפגש 1 - העתיד כבר כאן
    • פתיחה – Master Marketers of Tomorrow
    • על המעבר מ-CMO ל-CGO - מי הם המנהלים.ות החדשים.ות בעולם השיווק
    • מותגים ופרסום במבט קדימה
    • מפגש 2 - איך להיות המאסטר של המחר
    • איך יוצרים חוויית קניה פרסונלית בעולם דיגיטלי
    • שיווק עם ערך
    • שיווק קרוב
    • מפגש 3 - לספר סיפור
    • You Are As Big As Your Nemesis
    • כל בועה והסיפור שלה: פורצים גבולות דרך ניהול פורטפוליו
    • אין קופסה, תרקדו
    • מפגש 4 - מגלים עולמות חדשים
    • דור האלפא
    • בכורים הבאים למטאוורס
    • Spotify, פודקאסטים ואודיו מרקטינג
    • מפגש 5 - שיווק עם אחריות
    • אימפקט מרקטינג: איך להגיע ללב של הצרכנים, לזכות באמון שלהם, ולעשות אימפקט חברתי וסביבתי דרך המותג
    • מסע אל הקצוות: שיווק ואימפקט בקהלים מגוונים
    • Force for Good & Force for Growth - האסטרטגיה של P&G
    • מפגש 6 - דיגיטל בפוקוס
    • טרנדים בשיווק דיגיטלי 2023
    • לקוחות, שיווק, דאטה ומה שביניהם
    • מועדוני לקוחות - הדור הבא
    • שירות בדיגיטל זה בייסיק, בדיוק כמו מים
    • מפגש 7 - e-commerce
    • המגמות והאתגרים של עולם הקומרס ב-2023
    • יזמות וניהול איקומרס עצמאי
    • איקומרס שיתופי
    • מפגש 8 - מצפים לבאות
    • 2023 נפלת על הראש?
    • איך אנשי שיווק יכולים להיות פלסטלינה בעולם שמצפה מהם להיות ברגים?
    • אסטרטגיית תוכן - כלים מעשיים
    • סיכום הקורס וחלוקת תעודות
    המרצים.ות
    סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ
    סיגלית הורן-גלפרין
    מנכ"ל איגוד השיווק
    עינת יוזנט, צילום: עופר חג'יוב
    עינת יוזנט-רביד
    מנכ"ל אלטמן בריאות
    אתי עבאדי, מרצה בקורס שיווק
    אתי עבאדי
    מנכ"ל משרד הפרסום מקאן תל אביב
    דגנית שורץ, קורס שיווק
    דגנית שורץ
    מנהלת שיווק, פרסום ודיגיטל, רשת יוחננוף
    איל עמית, סמנכ
    איל עמית
    סמנכ"ל שיווק, דלתא ישראל
    לאה ריינר צילום: רן יחזקאל
    לאה ריינר
    סמנכ"ל שיווק, גלידות נסטלה
    שרון שלו לבצור, קורס שיווק
    שרון שלו לבצור
    שותפת אסטרטגיה, משרד הפרסום מנצ'
    רז קלמנוביץ', קורס שיווק
    רז קלמנוביץ'
    מנהל מטה שיווק ואסטרטגיה, טמפו
    דנה קול, מנכ
    דנה קול
    בעלים ומנכ"ל DIBOOR
    יניב ויצמן, שיווק לצעירים ונוער
    יניב ויצמן
    מנכ״ל ובעלים, teenk
    אריאל פלג, קורס שיווק
    אריאל פלג
    אסטרטגיית חדשנות, מטאוורס
    דרור גנות, מרצה בקורס master marketser
    דרור גנות
    CEO ADIO
    שירלי קנטור, מקצה בקורס שיווק ומומחית לאחריות תאגידית
    שירלי קנטור
    יועצת אחריות תאגידית, שיווק חברתי ואימפקט
    קורס שיווק
    לירז סופרין
    מנהל שיווק דנונה, שטראוס ישראל
    קורס שיווק
    דין זילברשטיין
    מנהל מותג אורל-בי ישראל, P&G ישראל
    נועה אורי, קורס לאנשי שיווק
    נועה אורי
    מנהלת מותג, אחריות תאגידית וקיימות, P&G ישראל
    קורס שיווק
    יניב סבן
    שותף ומייסד Saban Digital Marketing
    לירון פלס, מומחית מיקרו קופי
    לירון פלס
    יועצת בכירה, Saban Digital Marketing
    טל בר זאב, קורס ניהול שיווק
    טל בר זאב
    מנהל מועדון הלקוחות, קבוצת שופרסל
    טלי אליצור
    סמנכ"ל שיווק, שטראוס מים ישראל
    קורס שיווק
    תימור גורדון
    קומרס דירקטור ב-EY ויוצר קומרסיישן
    מיכל גייטו אלבז, מרצה בקורס שיווק
    מיכל גייטו-אלבז
    מייסדת GUILTY
    יצחק סער, מרצה בקורס לשיווק
    יצחק סער
    מנכ"ל יאמי
    אריאלה דניאלי, קורס מאסטרס מרקטרס
    אריאלה דניאלי
    יועצת לחדשנות ואסטרטגיה דיגיטלית
    אליאב אללוף, קורס לאנשי שיווק
    אליאב אללוף
    מומחה לייעוץ שיווקי וסטוריטלינג
    מורן זר, תוכן וסטוריטלינג
    מורן זר קצנשטיין
    Senior Director of Marketing Communications, Playtika
    קורס שיווק , תלמה בירו
    תלמה בירו
    מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי
    קורסים נוספים
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות