הקורס לכל מי ששואף להיות ה-Master Marketer של הארגון שלו או שלה. קורס שיווק לאנשי שיווק.
מחזור חמישי
קורס הדגל של איגוד השיווק, שתוכנן יחד עם אנשי השיווק המובילים בארץ.
אנחנו יודעים שכדי להיות Master Marketer of Tomorrow צריך חשיבה מתקדמת והיכרות עם סוגיות מורכבות המשתנות ללא הרף, איתן מתמודדים אנשי השיווק.
בקורס נעניק ידע שיווקי ועסקי עדכני ונלמד דרכי חשיבה ניהולית לכל מי שיהיו בעתיד ה-Master Marketer בארגון שלהם.
ההרשמה לקורס השיווק המתקדם פתוחה לבעלי ניסיון של לפחות שנה בתחום השיווק ושניתנה לו המלצה ממנכ"ל / סמנכ"ל / מנהל/ת אגף השיווק בחברה.
הקורס כולל: 8 מפגשים שיתקיימו החל ב-16.11, בשעות 9:00 עד 12:30 בזום ובבצפר
ניהול מקצועי: סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ"ל, איגוד השיווק הישראלי
לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל
לתוכנית הקורסתוכנית הקורס
מפגש 1 – העתיד כבר כאן
סיגלית הורן גלפרין | משנה למנכ"ל איגוד השיווק
פתיחה
עינת יוזנט-רביד | מנכ"ל אלטמן בריאות
על המעבר מ-CMO ל-CGO
אתי עבאדי | מנכ"ל משרד הפרסום מקאן תל אביב UPLOAD
מותגים ופרסום במבט קדימה
מתי: יום רביעי, 16 בנובמבר 2022
איפה: הבצפר, נמל ת"א
מפגש 2 – איך להיות המאסטר של מחר
דגנית שורץ | מנהלת שיווק, פרסום ודיגיטל, רשת יוחננוף
איך יוצרים חוויית קנייה פרסונלית בעולם דיגיטלי
איל עמית | סמנכ"ל שיווק, דלתא ישראל
שיווק עם ערך
לאה ריינר | סמנכ"ל שיווק, גלידות נסטלה
שיווק קרוב
מתי: יום רביעי, 23 בנובמבר 2022
איפה: הבצפר, נמל תל אביב
מפגש 3 – לספר סיפור
שרון שלו לבצור | שותפת אסטרטגיה, משרד הפרסום מנצ'
You are As Big As Your Nemesis
רז קלמנוביץ' | מנהל מטה שיווק ואסטרטגיה, טמפו
כל בועה והסיפור שלה: פורצים גבולות דרך ניהול פורטפוליו
דנה קול | בעלים ומנכ"ל משרד הפרסום DIBOOR
אין קופסה, תרקדו
מתי: יום רביעי, 30 בנובמבר 2022
איפה: הבצפר, נמל תל אביב
מפגש 4 – מגלים עולמות חדשים
יניב ויצמן | מנכ"ל ובעלים teenk
דור האלפא
אריאל פלג | אסטרטגית חדשנות, מטאוורס
ברוכים הבאים למטאוורס
דרור גנות | מנכ"ל ADIO השותפה העסקית של Spotify בישראל
Spotify, פודקאסטים ואודיו מרקטינג
מתי: יום רביעי, 7 בדצמבר 2022
איפה: הבצפר, נמל תל אביב
מפגש 5 – שיווק עם אחריות
שירלי קנטור | יועצת אחריות תאגידית, אימפקט ושיווק חברתי
אימפקט מרקטינג: איך להגיע ללב של הצרכנים, לזכות באמון שלהם, ולעשות אימפקט חברתי וסביבתי דרך המותג
לירז סופרין | מנהל שיווק דנונה, שטראוס ישראל
מסע אל הקצוות: שיווק ואימפקט בקהלים מגוונים
דין זילברשטיין | מנהל מותג Oral-B ב-P&G ישראל
נועה אורי | מנהלת מותג, אחריות תאגידית וקיימות, P&G ישראל
האסטרטגיה של פרוקטר אנד גמבל – Force for Good & Force for Growth
מתי: יום רביעי, 14 בדצמבר 2022
איפה: הבצפר, נמל תל אביב
מפגש 6 – דיגיטל פוקוס
השיווק של היום ובוודאי השיווק של מחר הוא דיגיטלי. המפגש יוקדש כולו לטרנדים ולמגמות דיגיטליות חדשניות שיהיו חלק בלתי נפרד מהארסנל של איש השיווק בעתיד.
יניב סבן | שותף ומייסד Saban Digital Marketing
טרנדים בשיווק דיגיטלי 2023
לירון פלס | יועצת בכירה, Saban Digital Marketing
לקוחות, שיווק, דאטה ומה שביניהם
טל בר זאב | מנהל מועדון, קבוצת שופרסל
מועדון לקוחות, הדור הבא
טלי אליצור | סמנכ"ל שיווק שטראוס מים ישראל
שירות בדיגיטל זה בייסיק, בדיוק כמו מים
מתי: יום רביעי, 21 בדצמבר 2022
איפה: בזום
מפגש 7 – e-commerce
תימור גורדון | קומרס דירקטור ב-EY ויוצר קומרסיישן
המגמות והאתגרים של עולם הקומרס ב-2023
מיכל גאיטו אלבז | מייסדת Guilty
יזמות וניהול איקומרס עצמאי
מתי: יום שני, 26 בדצמבר 2022
איפה: בזום
מפגש 8 – מצפים לבאות
אריאלה דניאלי | יועצת לחדשנות ואסטרטגיה דיגיטלית
2023, נפלת על הראש?
אליאב אללוף | מומחה לייעוץ שיווקי וסטוריטלינג ומחבר שלושה ספרים
איך אנשי שיווק יכולים להיות פלסטלינה בעולם שמצפה מהם להיות ברגים?
מורן זר קצנשטיין | Senior Director of Marketing Communications, Playtika
אסטרטגיית תוכן – כלים מעשיים
תלמה בירו | מנכ"ל אגוד השיווק הישראלי
סיכום וחלוקת תעודות
מתי: יום רביעי, 28 בדצמבר 2022
איפה: בבצפר, נמל תל אביב
תנאי קבלה
על כל משתתף ב-Master Marketers of Tomorrow – קורס שיווק לאנשי שיווק – להיות בעל ניסיון שיווקי של שנה לפחות ולקבל המלצה ממנכ"ל / סמנכ"ל / מנהל אגף שיווק בחברה
מספר המקומות מוגבל
לחברי איגוד השיווק הישראלי: ₪4,900 (5,733 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪5,900 (6,903 כולל מע"מ)
מנהלי השיווק של היום זקוקים לא רק להבנה של עולם השיווק אלא גם לידע על העולם העיסקי ולניסיון ניהולי. מנהל.ת שיווק צריכים להיות בעלי חשיבה מתקדמת והיכרות עם סוגיות מורכבות המשתנות ללא הרף. עבור מנהלי שיווק בדרגי ביניים ששואפים להיות מנהלי שיווק בכירים, איגוד השיווק הישראלי, המאגד את החברות המשווקות והמפרסמות במשק בכל התעשיות, השירותים והענפים ומהווה בית מקצועי של כל העוסקים בשיווק, מציע קורס מקצועי מקיף, בין 8 מפגשים, המיועד למנהלי השיווק של מחר. הקורס כולל הרצאות על חווית קנייה, קריאייטיב, מטאוורס, אימפקט מרקטינג, איקומרס, תוכן ועוד. ההרשמה לקורס Master Marketers of Tomorrow פתוחה לבעלי ניסיון של שנה לפחות בתחום השיווק ושניתנה לו המלצה ממנכ"ל / סמנכ"ל / מנהל אגף השיווק בחברה.
מלבד שיווק, מצפים היום מאנשי שיווק בכירים להבין באסטרטגיה, קריאייטיב, תוכן, אודיו מרקטינג, חוויית קנייה, אימפקט מרקטינג, איקומרס, שיווק במטאוורס ועוד
מנהלי השיווק של העתיד יהיו מומחים לא רק בשיווק ובפרסום אלא בניהול, בעסקים, בדיגיטל, במערכות מורכבות, בחבזקוקים לא רק להבנה של עולם השיווק אלא גם לידע על העולם העיסקי ולניסיון ניהולי. מנהל.ת שיווק צריכים להיות בעליהחשיבה מתקדמת והיכרות עם סוגיות מורכבות המשתנות ללא הרף. עבור מנהלי שיווק בדרגי ביניים ששואפים להיות מנהלי שיווק בכירים, איגוד השיווק הישראלי, המאגד את החברות המשווקות והמפרסמות במשק בכל התעשיות, השירותים והענפים ומהווה בית מקצועי של כל העוסקים בשיווק, מציע קורס מקצועי מקיף, בין 8 מפגשים, המיועד למנהלי השיווק של מחר. הקורס כולל הרצאות על חווית קנייה, קריאייטיב, מטאוורס, אימפקט מרקטינג, איקומרס, תוכן ועוד. ההרשמה לקורס Master Marketers of Tomorrow פתוחה לבעלי ניסיון של שנה לפחות בתחום השיווק ושניתנה לו המלצה ממנכ"ל / סמנכ"ל / מנהל אגף השיווק בחברה.