הקורס לכל מי שיהיו בעתיד ה-Master Marketers של הארגון. קורס שיווק לאנשי ונשות שיווק
מחזור שביעי
קורס הדגל של איגוד השיווק, שתוכנן יחד עם אנשי ונשות השיווק המובילים בארץ.
כארגון המהווה בית לקהילת השיווק הישראלי, חלק מהאג'נדה של איגוד השיווק היא לסייע בהצמחת צמרת ענף השיווק העתידית. כך, אנחנו מציעים לכם מדי שנה להשתתף בקורס הדגל שלנו, שתוכנן בשיתוף אנשי השיווק המובילים בארץ. כדי להיות Master Marketers of Tomorrow עליכם.ן להכיר סוגיות מורכבות המשתנות ללא הרף, ולדעת להתמודד איתן. הקורס, שתכניו מתעדכנים מדי שנה, מעניק ידע שיווקי ועסקי ומלמד איך לחשוב כמו מנהלי ומנהלות שיווק. הקורס מיועד למי שצופים שיהיה או תהיה בעתיד ה-Master Marketer בארגון.
ההרשמה לקורס השיווק המתקדם פתוחה לבעלי ובעלות ניסיון של שלוש שנים לפחות בתחום השיווק. יש צורך בהמלצה ממנכ"ל / סמנכ"ל / מנהל/ת אגף השיווק בחברה.
הקורס כולל: 7 מפגשים שיתקיימו החל ב-4.2.25, בשעות 9:30 עד 12:30 בבצפר, האנגר 1, נמל ת"א
ניהול מקצועי: מיכל וינדזברג, מנהלת התוכן והמכללה של איגוד השיווק הישראלי
לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות למיכל במייל
לתוכנית הקורסתוכנית הקורס
מפגש 1 – שיווק בעידן החדש
סיגלית הורן גלפרין | מנכ"ל איגוד השיווק
פתיחה והיכרות
Master Marketers of Tomorrow
פרדריק בלסן | חוקר ומרצה לחדשנות, שינוי, דיגיטל, טרנדים וטרנספורמציה דיגיטלית
now what
עינת יוזנט רביד | מנכ״לית חטיבת הבריאות, קבוצת מוצרי מעברות
ה-Master marketer of Tomorrow בעיני המנכ"ל
מתי: יום שלישי, 4 בפברואר 2025
מפגש 2 – חדשנות דיגיטלית, דאטה ואנליזה
יניב סבן | מנכ"ל Saban Digital Marketing
טרנדים בשיווק דיגיטלי 2025
לירון פלס | מנהלת יחידת CX Solutions&Data ויועצת בכירה בסבן דיגיטל
לקוחות, שיווק, דאטה ומה שביניהם
תימור גורדון | יועץ עסקי לאיקומרס ודיגיטל, יוצר הפודקאסט קומרסיישן
כל מה ש-CMO צריך לדעת על איקומרס
מתי: יום שלישי, 11 בפברואר 2025
מפגש 3 – אסטרטגיה שיווקית בת קיימא
שירלי קנטור | אסטרטגיה עסקית – חברתית
יצירת ערך חברתי מוסף למותג
אדר גורן, CMO, חטיבת דאטה, דיגיטל ושיווק, ישראכרט
שיווק עם ערך
אריאלה דניאלי | יועצת לחדשנות ולאסטרטגיה דיגיטלית
סדנת "להכניס חדשנות לארגון"
מתי: יום שלישי, 18 בפברואר 2025
מפגש 4 – AI בשיווק – מעבר לבאז
שרית אברבוך אליה | מומחית בהנעת צמיחה עסקית באמצעות חדשנות דיגיטלית
כלים מעשיים לשילוב AI בתהליכי השיווק
אורי בז'רנו | Generative AI expert, elevaitor, Gitam BBDO
איך AI משנה את עולם ההפקה
מתי: יום שלישי, 25 בפברואר 2025
מפגש 5 – חוויית לקוח ומיתוג
ורד חורי | מנכ"לית ewise
להפתיע במסע הלקוחות – איך לשווק ולייצר ערך במקומות הלא טריוויאליים
נירית בן קיש | סמנכ"לית השיווק, One Zero
בניית מותג דיגיטלי בעולם דיגיטלי
מיטל שירן הראל | סמנכ"לית שיווק, בנק לאומי
סטוריטלינג ויצירת תוכן אותנטי
מתי: יום שלישי, 4 במארס 2025
מפגש 6 – מה צריכ.ה המאסטר מרקטר של המחר
דרור בלומנטל | סמנכ"ל שיווק ואי קומרס, buyme
מנהל השיווק של מחר – רואה חשבון ומשורר
מרב קליפר פרץ | סמנכ"לית שיווק, דיגיטל ודאטה בביטוח ישירלקוחות, שיווק, דאטה ומה שביניהם
שיווק מחובר לעסק
ליאת פסוק בוגין | מנהלת מערך השיווק, מכבי שרותי בריאות
הגודל לא קובע – מהלכים קטנים, אימפקט גדול
מתי: יום שלישי, 11 במארס 2025
מפגש 7 – שיווק לדור החדש
איל עמית | מרצה ויועץ לפיתוח מותגים
תכירו את Kidults
יניב ויצמן | בעלים חברת teenk ומרכז להניע נוער וצעירים
שיווק לדור Z ואלפא
ניב כהן ומיטל פטש כהן | מוזיקאים מייסדים ובעלים של חברת KNOB
מיתוג מוסיקלי – כוחו של סאונד בחיים, בפרסום ובעידן ה-AI
סיכום וחלוקת תעודות
מתי: יום שלישי, 18 במארס 2025
תנאי קבלה
כדי להשתתף בקורס Master Marketers of Tomorrow – קורס שיווק לאנשי שיווק – עליך להיות עם ניסיון שיווקי של שנה לפחות ולקבל המלצה ממנכ"ל / סמנכ"ל / מנהל.ת אגף שיווק בחברה
מספר המקומות מוגבל
לחברי איגוד השיווק הישראלי: ₪4,300 +מע"מ
לאחרים: ₪5,000 +מע"מ
מנהלי השיווק של היום זקוקים לא רק להבנה של עולם השיווק אלא גם לידע על העולם העיסקי ולניסיון ניהולי. מנהל.ת שיווק צריכים להיות בעלי חשיבה מתקדמת והיכרות עם סוגיות מורכבות המשתנות ללא הרף. עבור מנהלי שיווק בדרגי ביניים ששואפים להיות מנהלי שיווק בכירים, איגוד השיווק הישראלי, המאגד את החברות המשווקות והמפרסמות במשק בכל התעשיות, השירותים והענפים ומהווה בית מקצועי של כל העוסקים בשיווק, מציע קורס מקצועי מקיף, בין 8 מפגשים, המיועד למנהלי השיווק של מחר. הקורס כולל הרצאות על חווית קנייה, קריאייטיב, מטאוורס, אימפקט מרקטינג, איקומרס, תוכן ועוד. ההרשמה לקורס Master Marketers of Tomorrow פתוחה לבעלי ניסיון של שנה לפחות בתחום השיווק ושניתנה לו המלצה ממנכ"ל / סמנכ"ל / מנהל אגף השיווק בחברה.
מלבד שיווק, מצפים היום מאנשי שיווק בכירים להבין באסטרטגיה, קריאייטיב, תוכן, אודיו מרקטינג, חוויית קנייה, אימפקט מרקטינג, איקומרס, שיווק במטאוורס ועוד
מנהלי השיווק של העתיד יהיו מומחים לא רק בשיווק ובפרסום אלא בניהול, בעסקים, בדיגיטל, במערכות מורכבות, בחבזקוקים לא רק להבנה של עולם השיווק אלא גם לידע על העולם העיסקי ולניסיון ניהולי. מנהל.ת שיווק צריכים להיות בעליהחשיבה מתקדמת והיכרות עם סוגיות מורכבות המשתנות ללא הרף. עבור מנהלי שיווק בדרגי ביניים ששואפים להיות מנהלי שיווק בכירים, איגוד השיווק הישראלי, המאגד את החברות המשווקות והמפרסמות במשק בכל התעשיות, השירותים והענפים ומהווה בית מקצועי של כל העוסקים בשיווק, מציע קורס מקצועי מקיף, בין 8 מפגשים, המיועד למנהלי השיווק של מחר. הקורס כולל הרצאות על חווית קנייה, קריאייטיב, מטאוורס, אימפקט מרקטינג, איקומרס, תוכן ועוד. ההרשמה לקורס Master Marketers of Tomorrow פתוחה לבעלי ניסיון של שנה לפחות בתחום השיווק ושניתנה לו המלצה ממנכ"ל / סמנכ"ל / מנהל אגף השיווק בחברה.