Master Marketers of Tomorrow

Master Marketers of Tomorrow

הקורס לכל מי שיהיו בעתיד ה-Master Marketers של הארגון. קורס שיווק לאנשי ונשות שיווק

מחזור שביעי

קורס הדגל של איגוד השיווק, שתוכנן יחד עם אנשי ונשות השיווק המובילים בארץ.

כארגון המהווה בית לקהילת השיווק הישראלי, חלק מהאג'נדה של איגוד השיווק היא לסייע בהצמחת צמרת ענף השיווק העתידית. כך, אנחנו מציעים לכם מדי שנה להשתתף בקורס הדגל שלנו, שתוכנן בשיתוף אנשי השיווק המובילים בארץ. כדי להיות Master Marketers of Tomorrow  עליכם.ן להכיר סוגיות מורכבות המשתנות ללא הרף, ולדעת להתמודד איתן. הקורס, שתכניו מתעדכנים מדי שנה, מעניק ידע שיווקי ועסקי ומלמד איך לחשוב כמו מנהלי ומנהלות שיווק. הקורס מיועד למי שצופים שיהיה או תהיה בעתיד ה-Master Marketer בארגון.

ההרשמה לקורס השיווק המתקדם פתוחה לבעלי ובעלות ניסיון של שלוש שנים לפחות בתחום השיווק. יש צורך בהמלצה ממנכ"ל / סמנכ"ל / מנהל/ת אגף השיווק בחברה.

הקורס כולל: 7 מפגשים שיתקיימו החל ב-4.2.25, בשעות 9:30 עד 12:30 בבצפר, האנגר 1, נמל ת"א
ניהול מקצועי: מיכל וינדזברג, מנהלת התוכן והמכללה של איגוד השיווק הישראלי

לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות למיכל במייל

לתוכנית הקורס

לחברי איגוד השיווק הישראלי: ₪4,300 +מע"מ
לאחרים: ₪5,000 +מע"מ

Master Marketers of Tomorrow

    רוצה פרטים נוספים? אנא מלא/י את הטופס

    שאלות נפוצות

    מנהלי השיווק של היום זקוקים לא רק להבנה של עולם השיווק אלא גם לידע על העולם העיסקי ולניסיון ניהולי. מנהל.ת שיווק צריכים להיות בעלי חשיבה מתקדמת והיכרות עם סוגיות מורכבות המשתנות ללא הרף. עבור מנהלי שיווק בדרגי ביניים ששואפים להיות מנהלי שיווק בכירים, איגוד השיווק הישראלי, המאגד את החברות המשווקות והמפרסמות במשק בכל התעשיות, השירותים והענפים ומהווה בית מקצועי של כל העוסקים בשיווק, מציע קורס מקצועי מקיף, בין 8 מפגשים, המיועד למנהלי השיווק של מחר. הקורס כולל הרצאות על חווית קנייה, קריאייטיב, מטאוורס, אימפקט מרקטינג, איקומרס, תוכן ועוד. ההרשמה לקורס Master Marketers of Tomorrow פתוחה לבעלי ניסיון של שנה לפחות  בתחום השיווק ושניתנה לו המלצה ממנכ"ל / סמנכ"ל / מנהל אגף השיווק בחברה.

    מלבד שיווק, מצפים היום מאנשי שיווק בכירים להבין באסטרטגיה, קריאייטיב, תוכן, אודיו מרקטינג, חוויית קנייה, אימפקט מרקטינג, איקומרס, שיווק במטאוורס ועוד

    מנהלי השיווק של העתיד יהיו מומחים לא רק בשיווק ובפרסום אלא בניהול, בעסקים, בדיגיטל, במערכות מורכבות, בחבזקוקים לא רק להבנה של עולם השיווק אלא גם לידע על העולם העיסקי ולניסיון ניהולי. מנהל.ת שיווק צריכים להיות בעליהחשיבה מתקדמת והיכרות עם סוגיות מורכבות המשתנות ללא הרף. עבור מנהלי שיווק בדרגי ביניים ששואפים להיות מנהלי שיווק בכירים, איגוד השיווק הישראלי, המאגד את החברות המשווקות והמפרסמות במשק בכל התעשיות, השירותים והענפים ומהווה בית מקצועי של כל העוסקים בשיווק, מציע קורס מקצועי מקיף, בין 8 מפגשים, המיועד למנהלי השיווק של מחר. הקורס כולל הרצאות על חווית קנייה, קריאייטיב, מטאוורס, אימפקט מרקטינג, איקומרס, תוכן ועוד. ההרשמה לקורס Master Marketers of Tomorrow פתוחה לבעלי ניסיון של שנה לפחות  בתחום השיווק ושניתנה לו המלצה ממנכ"ל / סמנכ"ל / מנהל אגף השיווק בחברה.

    הנושאים
    • מפגש 1 - שיווק בעידן החדש
    • פתיחה – Master Marketers of Tomorrow
    • now what
    • Master Marketer of Tomorrow בעיני המנכ"ל
    • מפגש 2 - חדשנות דיגיטלית, דאטה ואנליזה
    • טרנדים בשיווק דיגיטלי 2025
    • לקוחות, שיווק, דאטה ומה שביניהם
    • כל מה ש-CMO צריך לדעת על איקומרס
    • מפגש 3 - אסטרטגיה שיווקית בת קיימא
    • יצירת ערך חברתי מוסף למותג
    • שיווק עם ערך
    • איך להכניס חדשות לארגון
    • מפגש 4 - AI בשיווק - מעבר לבאז
    • כלים מעשיים לשילוב AI בתהליכי השיווק
    • איך AI משנה את עולם ההפקה
    • מפגש 5 - חוויית לקוח ומיתוג
    • להפתיע במסע הלקוחות - איך לשווק ולייצר ערך במקומות הלא טריוויאליים
    • בניית מותג דיגיטלי בעולם דיגיטלי
    • סטוריטלינג ויצירת תוכן אותנטי
    • מפגש 6 - מה צריכ.ה המאסטר מרקטר של המחר
    • מנהל השיווק של מחר - רואה חשבון ומשורר
    • שיווק מחובר לעסק
    • הגודל לא קובע - מהלכים קטנים, אימפקט גדול
    • מפגש 7 - שיווק לדור החדש
    • תכירו את Kidults
    • שיווק לדור Z ואלפא
    • מיתוג מוסיקלי - כוחו של סאונד בחיים, בפרסום ובעידן ה-AI
    • סיכום הקורס וחלוקת תעודות
    המרצים.ות
    סיגלית הורן גלפרין
    סיגלית הורן-גלפרין
    מנכ"ל איגוד השיווק
    פרדריק בלסן צילום גיא אביב
    פרדריק בלסן
    חוקר מרצה ויועץ חדשנות, AI, דיגיטל, טרנדים וטרנספורמציה
    עינת יוזנט, צילום: עופר חג'יוב
    עינת יוזנט-רביד
    מנכ״לית חטיבת הבריאות קבוצת מוצרי מעברות
    שרית אברבוך אליה
    שרית אברבוך אליה
    מומחית בהנעת צמיחה עסקית באמצעות חדשנות דיגיטלית
    אורי גורן
    אורי בז'רנו
    Generative AI expert, elevaitor, Gitam BBDO
    שירלי קנטור, מקצה בקורס שיווק ומומחית לאחריות תאגידית
    שירלי קנטור
    יועצת קיימות ואימפקט מרקטינג
    אריאלה דניאלי צילום: ענת אור קזולה
    אריאלה דניאלי
    מרצה ויועצת לחדשנות שיווקית
    אדר גורן
    אדר גורן
    CMO, חטיבת דאטה, דיגיטל ושיווק, ישראכרט
    קורס שיווק
    יניב סבן
    שותף ומייסד Saban Digital Marketing
    לירון פלס
    לירון פלס
    מנהלת יחידת CX Solutions&Data ויועצת בכירה בסבן דיגיטל
    קורס שיווק
    תימור גורדון
    יועץ עסקי לאיקומרס ודיגיטל, יוצר הפודקאסט קומרסיישן
    ורד חורי, מאסטר מרקטרס
    ורד חורי
    מנכ"לית ומייסדת Ewise, מומחית לאסטרטגיה שיווקית וסטוריטלינג
    נירית בן קיש
    נירית בן קיש
    סמנכ"לית השיווק, One Zero
    מיטל שירן הראל
    ראש מערך שיווק, בנק לאומי
    דרור בלומנטל
    סמנכ"ל שיווק ואי קומרס, buyme
    מרב קליפר פרץ צילום: אוהד רומנו
    מרב קליפר פרץ
    סמנכ"לית שיווק, דיגיטל ודאטה בביטוח ישיר
    ליאת פסוק בוגין, מאסטר מרקטרס
    ליאת פסוק בוגין
    מנהלת מערך השיווק, מכבי שרותי בריאות
    איל עמית, סמנכ
    איל עמית
    מרצה ויועץ לפיתוח מותגים
    יניב ויצמן, שיווק לצעירים ונוער
    יניב ויצמן
    בעלים חברת teenk ומרכז להניע נוער וצעירים
    מיטל פטש כהן
    מיטל פטש כהן
    KNOB music
    ניב כהן, כנס השיווק לצעירים ונוער
    ניב כהן
    KNOB music
    קורסים נוספים
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות