כתיבת תוכנית עבודה שנתית היא חלק חשוב משגרת הניהול של כל חברה. תהליך זה מובל על פי רוב על ידי מחלקת השיווק.
אחת לשנה אנו עומדים בפני האתגר בו אנו נדרשים לבחון ולנתח את השנה שחלפה – מה עבד? מה יש לשפר? מהן המשימות העיקריות לשנה הבאה, מהן ההזדמנויות העסקיות העתידיות?
תוכנית עבודה טובה היא יותר מאקסל מלא במשימות. תוכנית עבודה טובה יכולה להזניק את העסק.
תהליך העבודה על התוכנית השנתית, מייצר הזדמנות ללמידה, בחינה של ההצלחות והאתגרים העומדים בפנינו.
אז איך כותבים תוכנית שנתית ל-2024, כשהעולם משתנה כל הזמן וקשה לדעת מול מה עומדים?
בסדנה נחשוף את הסודות של כתיבת תוכנית עבודה טובה – כזו שהשלם שלה שווה יותר מסך חלקיה. הסדנה תוקדש לאבני הדרך של כתיבת תוכנית עבודה ולשאלות שיש לבחון בתהליך בנייתה. נדבר על מה תוכנית שנתית אפקטיבית חייבת לכלול, על המשתתפים בתהליך, על שלב הניתוח המקדים ותוצריו, על קביעת המשימות העיקריות, על קביעת יעדים ועל מדדים להצלחה.
המשתתפים בסדנה יוכלו לקבל ייעוץ אישי לגבי תוכניות העבודה שלהם.
ניהול מקצועי: מיכל גולדמן, מרצה ויועצת עסקית בתחום אסטרטגיה ושיווק, בעבר סמנכ״ל שיווק יוניליוור
הסדנה תתקיים ב-5 ביולי 2023
בשעות 9:30-13:00, בבצפר, נמל תל-אביב
לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל
מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי:
₪450 (526 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪550 (643 כולל מע"מ)
תוכנית עבודה טובה היא יותר מאקסל מלא במשימות. תוכנית עבודה טובה יכולה להזניק את העסק. תוכנית כזו מתבססת על בחינה של התוצאות העיסקיות של שנת העסקים הקודמת ועל המסקנות שעולות ממנה – מה עבד טוב? מה יש לשפר? כמו כן יש לבחון את המטרות העתידיות של הארגון – מה ההזדמנוית העסקיות העתידיות? מול מי אנחנו מתחרים ומהם האתגרים איתם אנחנו צפויים להתמודד.