אבני דרך לבניית תוכנית עבודה שנתית

אבני דרך לבניית תוכנית עבודה שנתית

כתיבת תוכנית עבודה שנתית היא חלק חשוב משגרת הניהול של כל חברה. תהליך זה מובל על פי רוב על ידי מחלקת השיווק.

אחת לשנה אנו עומדים בפני האתגר בו אנו נדרשים לבחון ולנתח את השנה שחלפה – מה עבד? מה יש לשפר? מהן המשימות העיקריות לשנה הבאה, מהן ההזדמנויות העסקיות העתידיות?

תוכנית עבודה טובה היא יותר מאקסל מלא במשימות. תוכנית עבודה טובה יכולה להזניק את העסק.

תהליך העבודה על התוכנית השנתית, מייצר הזדמנות ללמידה, בחינה של ההצלחות והאתגרים העומדים בפנינו.
אז איך כותבים תוכנית שנתית ל-2024, כשהעולם משתנה כל הזמן וקשה לדעת מול מה עומדים?

בסדנה נחשוף את הסודות של כתיבת תוכנית עבודה טובה – כזו שהשלם שלה שווה יותר מסך חלקיה. הסדנה תוקדש לאבני הדרך של כתיבת תוכנית עבודה ולשאלות שיש לבחון בתהליך בנייתה. נדבר על מה תוכנית שנתית אפקטיבית חייבת לכלול, על המשתתפים בתהליך, על שלב הניתוח המקדים ותוצריו, על קביעת המשימות העיקריות, על קביעת יעדים ועל מדדים להצלחה.

המשתתפים בסדנה יוכלו לקבל ייעוץ אישי לגבי תוכניות העבודה שלהם.

ניהול מקצועי: מיכל גולדמן, מרצה ויועצת עסקית בתחום אסטרטגיה ושיווק, בעבר סמנכ״ל שיווק יוניליוור

הסדנה תתקיים ב-5 ביולי 2023      בשעות 9:30-13:00, בבצפר, נמל תל-אביב

לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל 

מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי:
₪450 (526 כולל מע"מ)

לאחרים: ₪550 (643 כולל מע"מ)

אבני דרך לבניית תוכנית עבודה שנתית

    רוצה פרטים נוספים? אנא מלא/י את הטופס

    שאלות נפוצות
    אחת לשנה אנו עומדים בפני האתגר בו אנו נדרשים לבחון ולנתח את השנה שחלפה. מה עבד לנו טוב? מה יש לשפר? מה המשימות העיקריות העומדות בפנינו? מה ההזדמנוית העסקיות העתידיות? תהליך העבודה על התוכנית השנתית, מייצר הזדמנות ללמידה, בחינה של ההצלחות והאתגרים העומדים בפנינו. תוכנית עבודה טובה היא יותר מאקסל מלא במשימות. תוכנית עבודה טובה יכולה להזניק את העסק.

    תוכנית עבודה טובה היא יותר מאקסל מלא במשימות. תוכנית עבודה טובה יכולה להזניק את העסק. תוכנית כזו מתבססת על בחינה של התוצאות העיסקיות של שנת העסקים הקודמת ועל המסקנות שעולות ממנה – מה עבד טוב? מה יש לשפר? כמו כן יש לבחון את המטרות העתידיות של הארגון – מה ההזדמנוית העסקיות העתידיות? מול מי אנחנו מתחרים ומהם האתגרים איתם אנחנו צפויים להתמודד.

    כתיבת תוכנית עבודה שנתית היא חלק חשוב משגרת הניהול של כל חברה. תהליך זה מובל על פי רוב על ידי מחלקת השיווק.
    הנושאים
    • מושגי יסוד, חשיבות, Stake Holders וכל מה שצריך לניהול התהליך
    • אבני דרך ניתוח מקדים – Issues & Opportunities, Audit, המשימות השנתיות – Jobs to be Done
    • תוכנית עבודה שנתית - ניתוח העסק, יעדים, אתגרים והזדמנויות מרכזיים, Enablers, הנחות עבודה לגבי השנה הקרובה, ניהול סיכונים, חדשנות, KPI ,P&L ואיך אורזים הכל לידי גאנט אחד מסודר
    המרצים.ות
    מיכל גולדמן, איך לבנות תוכנית עבודה
    מיכל גולדמן
    מרצה ויועצת עסקית בתחום אסטרטגיה ושיווק, בעבר סמנכ״ל שיווק יוניליוור
    קורסים נוספים
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות