טיקטוק כבר מזמן לא רק פלטפורמה, היא משפיעה על החיים שלנו ומצליחה להפוך כל טרנד ויראלי ברשת לתופעה חברתית בחיים האמיתיים. בזירה כזו, שבה האותנטיות מנצחת והיצירתיות פורצת גבולות, מותגים שלא ידעו להשתמש בטיקטוק בחוכמה – נשארים מאחור.
הסדנה שלנו פועלת כבר יותר משלוש שנים, ומספקת לכם, מנהלי ומנהלות שיווק, את הכלים וההשראה לנצל את טיקטוק כחלק בלתי נפרד מערוצי הפרסום שלכם, גם בשוטף וגם בקמפיינים גדולים.
למנהלי ומנהלות שיווק ומותג שרוצים:
– להבין את השפה הייחודית של טיקטוק ולדבר אותה נכון.
– ללמוד ממותגים מובילים שהפכו את טיקטוק לערוץ שיווק מרכזי.
– לדעת לעבוד עם משפיענים ולזהות את השותפים הנכונים להצלחה בפלטפורמה.
1. איך "מדברים טיקטוק"?
– מהם העקרונות שהופכים תוכן ל"טיקטוקי"?
– איך שומרים על אותנטיות מבלי לאבד את המסר השיווקי?
– טיפים לשפה, צילום ועריכה שיתאימו לפלטפורמה.
2. לומדים ממותגים מצליחים
– קייס סטאדיז של קמפיינים שהצליחו בענק ומותגים ששולטים בשוטף.
– עבודה חכמה עם משפיענים בטיקטוק – איך בוחרים אותם, למה לשים לב, ואיך להבטיח שיתוף פעולה מנצח.
3. עבודה מעשית: חושבים טיקטוק בקמפיין
במהלך חלק זה של הסדנה, המשתתפים יתחלקו לקבוצות קטנות ויעבדו על פיתוח רעיון לקמפיין טיקטוק תוך שימוש במבנה מסודר ופרקטי.
הקבוצות יקבלו בריף קצר שמתאר משימה שיווקית (לדוגמה: השקת מוצר חדש, קידום שירות או יצירת מודעות למותג) ויתבקשו למלא *תוכנית קמפיין טיקטוק*, הכוללת:
– רעיון מרכזי: המסר העיקרי של הסרטון.
– תבנית הסרטון: מבנה קצר וברור (פתיחה, תוכן מרכזי, סיום).
– אלמנטים ויזואליים: מה יופיע בסרטון, כולל שחקנים, טקסטים ואביזרים.
– פעולה רצויה: מה הקהל אמור לעשות אחרי הצפייה (לייק, שיתוף, כניסה לאתר).
– משפיענים כן או לא: איפה עולה התוכן? מי מצולם? ועבודת ליהוק
קבוצות נבחרות יציגו את הקמפיין שלהן בפני כולם
למה דווקא עכשיו?
ב-2025, טיקטוק היא כבר לא רק פלטפורמה – היא הזירה שבה מתרחש השיח המשמעותי עם הקהל שלכם. הצטרפו אלינו לסדנה ותתחילו להוביל, לדבר ולנצח בטיקטוק.
ייזום וניהול: מיכל וינדזברג, מנהלת התוכן והמכללה של איגוד השיווק הישראלי
ניהול מקצועי: איתמר אביב, מומחה טיקטוק ומנכ"ל משרד הפרסום toks
הסדנה תתקיים ביום חמישי, 30 בינואר 2025, בשעות 9:30-13:00, בבצפר, נמל תל אביב
במסגרת סדנת הטיקטוק
תכירו את טיקטוק, את סוגי התוכן הפופולריים בפלטפורמה (טרנזישן, POV וכו׳), איך מאתרים טרנד ומה מייחד אותה לעומת רשתות חברתיות אחרות
תחשפו לסודות שהופכים ״פרסומת״ למוצלחת בטיקטוק
תקבלו טיפים לצילום מקצועי בעזרת הסמארטפון ועל דרכי הנגשת תוכן בפלטפורמה
תבצעו התנסות מעשית שאחריה יהיה בידכם הטיקטוק הראשון שלכם
תשמעו מאנשי שיווק שכבר נמצאים בטיקטוק על הקמפיין המנצח שלהם
לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות למיכל במייל
מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי:
₪450 (526 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪550 (643 כולל מע"מ)