אייל מליס פורש מתפקידו כיו”ר איגוד השיווק הישראלי

אייל מליס פורש מתפקידו כיו”ר איגוד השיווק הישראלי

תלמה בירו, מנכ”ל איגוד השיווק ואייל מליס, היו”ר הפורש

לאחר עשור בהנהלת איגוד השיווק הישראלי, מתוכן שבע שנים וחצי כיושב ראש האיגוד, הודיע מנכ”ל תנובה אייל מליס למנכ”ל איגוד השיווק הישראלי, תלמה בירו, על החלטתו לסיים את תפקידו.

מליס חתום על הצלחות רבות ומגוונות של האיגוד ועל ביסוסו כמותג המזוהה עם קהילת השיווק הרחבה והמקצועית בישראל, וכגוף המקדם את מקצוע השיווק כמקצוע מוביל בעולם העסקים הישראלי. במסגרת תפקידו כיו”ר האיגוד, היה מליס מעורב במיצוב כנס השיווק השנתי כאירוע המרכזי של תעשיית השיווק בישראל ובמינוף המכללה לשיווק של האיגוד ומיקוד הקורסים המועברים בה.

בתקופת כהונתו גדל משמעותית מספר חברי האיגוד וגדלה מעורבות החברים באיגוד. בצד תרומתו להשבחת תחרות האפי, מליס אף קידם במהלך הקדנציה שלו שתי תחרויות חדשות של האיגוד – “ההשקה המנצחת” – במסגרתה מציינת לשבח ועדת החדשנות של האיגוד את ההשקות המוצלחות במשק ומעניקה לחברה הזוכה את “פרס ההשקה המנצחת” וה”בוסטר” – במסגרתה בוחר צוות שופטים שכולל בכירים בתחום השיווק והדיגיטל את המהלך הדיגיטלי המצטיין, על פי קריטריונים שנבחרו. כל זאת במקביל לכהונתו כמשנה למנכ”ל ולאחר מכן כמנכ”ל חברת תנובה.

מליס הסביר כי תפקידו המאתגר ורב המשימות כמנכ”ל חברת תנובה, אינו מותיר בידיו זמן בעת הזאת, ואינו מאפשר לו, לצערו, את ההתגייסות לפעילות ציבורית וקידום סדר היום של איגוד השיווק, כפי שהוא מאמין שנדרש מיו”ר האיגוד.

לתפקיד היו”ר הזמני של איגוד השיווק (עד לקיום בחירות לתפקיד היו”ר הקבוע) ייכנס רונן בר שלום בכיר חברי הנהלת האיגוד, שמכהן כמנכ”ל כתר פלסטיק ישראל ומכהן כחבר בהנהלת האיגוד מזה כ-4 שנים.

תלמה בירו, מנכ”ל איגוד השיווק הישראלי: “הייתה לי זכות גדולה לעבוד עם אייל כיושב ראש האיגוד בשבע וחצי השנים האחרונות. הוא היה לי מורה ומדריך. תמיד קשוב ותמיד מנחה-דרך. לצד ענווה וצניעות שלא נראים כמותם במחוזותינו, ידע אייל לקבל את ההחלטות הנכונות בזמן הנכון ולהנהיג את הנהלת האיגוד ביד רמה ובנועם הליכות. בשם כל חברי איגוד השיווק ובשם הנהלת האיגוד אני מבקשת להודות לאייל, ומאחלת לנו שגם בהמשך יעמוד בראש האיגוד מנהל איכותי, ערכי, ובעל שיעור קומה כמו אייל מליס”.

אייל מליס: “אני מציין בסיפוק רב עשור של עשייה נמרצת באיגוד, הן כחבר הנהלה והן כיו”ר, ושמח להיווכח כי האיגוד ביסס את מעמדו כבית המקצועי של קהילת השיווק בישראל. אני מברך על הבחירה ברונן בר שלום, מנכ”ל כתר פלסטיק ישראל, כיו”ר הזמני של האיגוד, ומאחל לו בהצלחה רבה בתפקידו. אין בלי\בי ספק כי המלאכה הטובה תמשיך להיעשות על ידי תלמה ורונן.  אני מודה לחבריי בהנהלת האיגוד על האמון ועל התמיכה ומבקש להודות עמוקות לתלמה בירו האחת והיחידה ולצוות האיגוד המסור על התקופה המשותפת והעשייה הפורייה. אני מאחל לכולכם הצלחה וסיפוק ושתמשיכו להעלות על נס את מקומו של האיגוד בקביעת סדר היום של עולם השיווק בישראל”.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות