אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, הוא איש השיווק של אוקטובר 2017

נובמבר 1, 2017 מאת: איגוד השיווק הישראלי

בזכות המהלך של "שווה להיות בפלאפון", שהבליט ייחוד וערך מוסף ללקוחות החברה

אילן סיגל, פלאפון | צילום: יונתן בלוםועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, לאיש השיווק של חודש אוקטובר 2017, בזכות המהלך של "שווה להיות בפלאפון", שהבליט ייחוד וערך מוסף ללקוחות החברה.

שוק הסלולר, הפך בשנים האחרונות לזירה שנעה כמעט באופן בלעדי סביב מחיר. בפלאפון השכילו להבין כי שהצרכן הסלולרי מחפש ערכים מוספים, ובתחילת השנה השיקה החברה מהלך שיווקי אסטרטגי חדש תחת השם "שווה להיות בפלאפון", במסגרתו הוצעו עבור הצרכנים פתרונות המעניקים ערך מוסף, כחלק מתפיסת החדשנות של החברה.

המהלך כלל מספר עוגנים מרכזיים בהם השקת "פלאפון סייבר", "החבילה המושלמת" המאפשרת לגלוש באפליקציות המובילות מבלי לצרוך דאטה והשקת "רשת פלאפון 4X4" המאפשרת את הגלישה הסלולרית המהירה בישראל. פלאפון הצליחה לרשום לצידה נכסים חדשים בתחום הסייבר והטכנולוגיה, שמעניקים ערך לצרכנים ויוצרים בידול אל מול המתחרות. המהלכים התקשורתיים של החברה בתקופה זו הצליחו לייצר שיח ובאז ולהביא לתוצאות גבוהות מהמצופה.

כחלק מאסטרטגיית החדשנות, בחרה פלאפון בשחקן יהודה לוי כפרזנטור כמי שמגלם ערכים של חדשנות, עדכניות ונחשקות יחד עם נגישות ורעננות. לוי כיכב גם בקמפיין "החבילה המושלמת" שזכה להצלחה מרובה וגם לאחרונה בקמפיין המהירות שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות. הדיגיטל ככלל מבחינת סיגל "הוא לא רק פרסום, אלא דרך חיים".

שיקולי ועדת השיווק: "אילן סיגל ואנשי פלאפון הצליחו להחזיר את החברה למשחק, לייצר בידול וערך אמיתי ללקוחותיה בשוק שנע סביב מחיר. הצלחת המהלך והחדשנות שהייתה טמונה בו מזכים אותו בתואר איש השיווק של החודש של איגוד השיווק הישראלי".

לכל אנשי השיווק של החודש

שינוי גודל גופנים
ניגודיות