הכירו את יניב דוקר, מנהל תחום טואלטיקה ובישום בקוסמופארם

הכירו את יניב דוקר, מנהל תחום טואלטיקה ובישום בקוסמופארם

  1. נאום המעלית שלך – מי אתה ב-50 מילים?
    מנהל תחום טואלטיקה ובישום בחברת קוסמופארם, חברה בת של סנו. בפועל זה אומר פיתוח קונספטים ומוצרים מאפס, מחקרי שוק, עבודה עם מעצבי מוצר, משרדי פרסום, דיגיטל וכל מה שצריך כדי להגיע לצרכן בדרך הנכונה והטובה ביותר. מאמין גדול בשיתופי פעולה ואירועים גדולים להעצמת המסרים של המותג.
    השנה עברתי את משבר גיל ה-40 או שאני עדיין עובר אותו ואני לא יודע.
    נשוי+3 באושר וביושר, ומשתדל לעבוד על העושר.
  2. איך הגעת לתחום השיווק ומה מניע אותך?
    לתחום השיווק הגעתי כי אני מאמין שבן אדם צריך לקום בבוקר ולעשות מה שהוא אוהב ומעניין אותו. ככה העבודה זורמת יותר טוב וגם התוצאות.
  3. איפה אתה מחפש השראה?
    אני מאמין שהשראה אפשר לקבל מכל מקום וכל דבר. חשוב שתהיה פתוח ורחב אופקים. אני באינסטגרם ובפייסבוק כמובן, כגולש וכמפרסם, וחוטא לעתים קרובות גם בפינטרסט. בחו”ל אשתי תמיד יודעת שאם פתאום אני נעלם לה ברחוב, זה כי ראיתי עוד סופר/דרגסטור או חנות מותג/קונספט. בקיצור, אין לזה סוף.
  4. מפרגן? על איזה מהלך שיווקי מהתקופה האחרונה היית מת להיות חתום?
    אוהב מאוד את המהלכים האחרונים של:
    קליק: שפה צעירה ומורדת בדיגיטל שהגיעה גם לטלוויזיה (בד”כ אנחנו עובדים בכיוון ההפוך).
    מילקי: לקחנו את כל הרעיונות שלכם ויצא מגעיל!
    יופלה: רגע של יופלה עם שעות שונות על האריזות – יצירת קונספט שיווקי מבריק, קולע לשימוש של הצרכן ושונה ממה שרואים בדרך כלל.
    אהבתי גם את מתיחת מותג מגנום לשוקולדים ואת תה ויסוצקי ירוק לתחום הסוכריות. לא קמפיין או מהלך שיווקי אך הרחבת קו יפה וחכמה.
    לגבי נספרסו – זה לא פרגון אלא כמעט דת. עושים עבודה ייחודית ויוצאת מן הכלל ומוציאים מכונות קפה חדשות כל הזמן וכך מעמיקים את החדירה והשימוש כל הזמן.
  5. מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול?
    כשאהיה גדול אני שואף לנהל מערך שיווק גדול.
שינוי גודל גופנים
ניגודיות