מחקר Omnichannel – בקמעונאות, בשיווק ובשירות

מחקר Omnichannel – בקמעונאות, בשיווק ובשירות

אנו שמחים להודיע על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת שיבר ריסרץ’ במסגרתו תכין החברה מחקריים ייחודיים ובלעדיים עבור איגוד השיווק. מחקרים אלה נכתבים בבלעדיות עבור חברי איגוד השיווק, בעברית, ומתוך זיהוי של הבעיות המטרידות את אנשי ונשות השיווק והאסטרטגיה בישראל. זאת, לאור המגמות העולמיות ששיבר ריסרץ’ חוקרת מדי יום, מזה כמעט 2 עשורים. המחקרים ימכרו לחברי איגוד השיווק בהנחה של 60%.

שיבר ריסרץ׳ היא חברת מחקרי שוק הפועלת בניו יורק ובישראל, וחוקרת מגמות וחדשנות בשיווק, במוצרי צריכה, בשירות, בדיגיטל ובאי-קומרס. החברה מפרסמת הן מחקרי מדף בנושאים החמים בענף השיווק והדיגיטל והן מחקרים לפי הזמנה עבור חברות. מחקרים לדוגמא ניתן לראות באתר שיבר ריסרץ’.

אנו מזמינים אתכם ליהנות מההזדמנות המעולה הזו ולזכות במחקרים הרלוונטיים לכם בהנחה.

המאמר הראשון עוסק ב-Omnichannel  – והוא בוחן את מגמת חציית הערוצים בקמעונאות, בשירות ובשיווק מתוך הבנה שזהו עתיד השיווק בישראל.

המגמה של מעבר מריבוי ערוצים הפועלים במקביל, לריבוי ערוצים הפועלים כערוץ אחד מבחינת הצרכן, מהווה צעד מחויב המציאות כדי לעמוד בציפיות החדשות של הצרכנים, ובתחרות מצד שחקנים שהחלו מחנויות פיזיות בלבד, או מחנויות דיגיטליות בלבד.

המגמה נובעת מחדירת טכנולוגיה כמו מובייל, בלוקצ’יין ומדפים חכמים, משינוי התפקיד של החנות הפיזית כמקום לחויה וללימוד, מציפיות חדשות הנוגעות לנוחות ולמשלוחים הביתה, ומיכולות פרסונליזציה הנוגעות לדאטה ואנליטיקה.

המחקר עונה על השאלות: מהי אסטרטגיית Omnichannel? כיצד מסע הרכישה החדש מחייב אסטרטגיית Omnichannel? מהי הטכנולוגיה המאפשרת הרלוונטית לעולם זה? ומהי אסטרטגיית המתחרים המובילים בתחום בעולם?

הגרפים הנכללים במחקר:

  • ארה”ב: שיעור הצרכנים המשתמשים באינטרנט, 2015 – 2022
  • שיעור המנויים הסלולריים מתוך כלל האוכלוסיה, בחתך אזור, 2016 – 2015
  • שיעור והיקף ה-E-Commerce מתוך כלל המכירות הקמעונאיות בארה”ב, 2012 עד 2017
  • שיעור המובייל מתוך כלל המכירות הדיגיטליות בארה”ב, 2010 עד 2017
  • התנהגות הקניה הנפוצה ביותר בקמעונאים מרובי ערוצים, ארה”ב, 2017
  • בריטניה: היכן הסתיים מסע הרכישה שלך לאחר שהתחיל בנקודת המכירה / אונליין?
  • פעילות הקשורה לקניה אונליין, שיעור המשיבים המשתמשים באינטרנט, בארה”ב, מרץ 2018, בחתך גיל
  • סיבות לרכישה אונליין ובחנויות פיזיות ברכישה בפעם הראשונה, בקרב מבוגרים בארה”ב, דצמבר 2016
  • שיעור הקניות בחנות שהושפעו מדיגיטל / מובייל, בחתך קטגוריה
  • שיעור משתמשי האינטרנט בעולם, שמעולם לא רכשו מוצרים אונליין, בחתך קטגוריה, 2016
  • מתי את/ה מעדיפ/ה לרכוש אונליין?
  • שיעור המשיבים המשתמשים בכלים הבאים לצורך קניה באמאזון, בחתך קבוצת גיל
  • ארה”ב: ערך ההזמנות בקניה אונליין ברבעון הרביעי של 2017, במיליוני דולר ארה”ב, בחתך מכשיר
  • שיעור המגיבים שהשתמשו בטלפון הנייד לביצוע פעולות קניה, ארה”ב, 2017
  • חסמים בשימוש במובייל לקניה, ארה”ב, 2016
  • באילו קטגוריות מוצר / שירות קראת חוות דעת לפני הרכישה?
  • באיזו תדירות את/ה קורא/ת חוות דעת אונליין בטרם רכישת מוצר חדש?
  • מותגים בעלי אפליקציית מסחר מובייל, באינטגרציה לקניה בתוך החנות
  • תשלום במובייל – proximity payment בארה”ב, 2015-2021

מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי:
480 ₪ (561 ₪ כולל מע”מ)

לאחרים: 1,200 
 (1,404 כולל מע”מ)

לקניית המחקר כתבו לנו

שינוי גודל גופנים
ניגודיות