מיכה קאופמן, מנכ"ל Fiverr, הוא איש השיווק של ספטמבר 2017

אוקטובר 2, 2017 מאת: איגוד השיווק הישראלי

בעקבות הקמפיין הבינלאומי של החברה והשקת Fiverr Pro, הממוקדת בשירותים מקצועיים ויוקרתיים בזירת המסחר הגלובלית

מיכה קאופמן | צילום יובל טואגועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה במיכה קאופמן, מנכ"ל ומייסד חברת Fiverr, לאיש השיווק של ספטמבר 2017, בעקבות הקמפיין הבינלאומי של החברה והשקת Fiverr Pro, הממוקדת בשירותים מקצועיים ויוקרתיים בזירת המסחר הגלובלית.

Fiverr היא זירת המסחר האלקטרונית הגדולה בעולם לשירותים דיגיטליים וקריאטיביים, בהם עיצוב גרפי, קופירייטינג, הקלטות קוליות, מוזיקה, עריכת סרטים ועוד. Fiverr מספקת ליזמים ופרילאנסרים פלטפורמה לביצוע משימות במהירות, גמישות ויעילות. לחברה שנוסדה בשנת 2010, משרדים ברחבי העולם: ניו יורק, מיאמי, סן-פרנסיסקו, ותל אביב. קהילת הפרילאנסרים הגלובלית ב-Fiverr  ייצרה עשרות מיליוני שירותים איכותיים ביותר מ-100 קטגוריות ב-190 מדינות בעולם.

מאז הקמתה לפני שבע שנים, הצליחה החברה לחולל שינוי אמיתי בשוק הפרילנסרים ולהפוך להיות זירת שוק מקוונת לשירותים דיגיטליים מקצועיים וקריאטיביים. מטרתו של מיכה קאופמן בהקמת Fiverr הייתה לייצר מהפכה בדרך שבה נרכשים ונמכרים שירותי פרילנסרים ולהצעידו מאוף לאון ליין, תוך הפשטת הממשק שבין הלקוח לפרילנסר.

בתחילת 2017 השיקה החברה קמפיין מיתוג בינלאומי תחת הכותרת In Doers We Trust. עבודות הצילום בקמפיין נעשו על ידי שניים מהצלמים הידועים והמוכרים בעולם פלאטון (Platon) וסנדרו (Sandro), המציגים בצילומי הסטילס חברי קהילה אמיתיים ב-Fiverr. סרטון הוידאו הופק ובוים על ידי אחד מבתי היוצר המובילים בתעשייה – The Directors Bureau.

כחלק מהמהלך הגלובלי של הרחבת היצע שירותיה, השיקה החברה לאחרונה את Fiverr Pro, יוזמה חדשה הממוקדת בשירותים מקצועיים ויוקרתיים בזירת המסחר הגלובלית. התוספת החדשה לפלטפורמה משלבת בין הפשטות והיעילות של זירת המסחר, המאפשרת הזמנה בלחיצת כפתור, לבין בחירה ידנית של פרילנסרים מקצועיים מהשורה הראשונה על מנת לענות על הצרכים המתרחבים של קהילת היזמים והעסקים הקטנים לשירותים מורכבים יותר.

החברה אף רכשה את Veed.Me, זירת מסחר לשירותי ווידאו ואנימציה באיכות גבוהה המציגה פרילנסרים מקצועיים בתחום. מטרת מכלול המהלכים האלה הייתה למתג את Fiverr  ולקדמה כזירת המסחר הגדולה בעולם לשירותים דיגיטליים ולהפכה לשם נרדף לפרילנסינג מקוון, הדוגל בערכי יזמות רזה, עשייה וחריצות. המהלך השיווקי זכה לתשומת לב ציבורית רבה ולסיקור ב Adweek, MediaPost, Washington Post, The Drum ועוד. החברה זוכה לצמיחה מוגברת בשנה האחרונה ולליווי תקשורתי צמוד בארץ ובעולם. כיום מתבצעות בזירה יותר ממיליון עסקאות בחודש ומתקיימת רכישה של שירות ("גיג") כל 4 שניות.

משיקולי ועדת השיווק: "הסיפור של מיכה קאופמן וחברת Fiverr הפך לסיפור הצלחה בינלאומי והקפיצה שהחברה עשתה בשנה האחרונה, יחד עם הכניסה לתחום חדש וקמפיין בינלאומי מדובר, מעניקים לקאופמן את תואר איש השיווק של החודש של איגוד השיווק הישראלי".

לכל אנשי השיווק של החודש

שינוי גודל גופנים
ניגודיות