מיכל הלר דור מפרוקטר & גמבל ישראל, היא אשת השיווק של אפריל 2018

מאי 8, 2018 מאת: איגוד השיווק

מיכל הלר דור, פרוקטר & גמבל

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה במיכל הלר דור, מנהלת השיווק, המכירות והפיתוח עסקי של פרוקטר & גמבל ישראל, כאשת השיווק של חודש אפריל. הלר דור נבחרה בזכות מהלך "מברשת חשמלית לכל ילד" שזכה לתהודה רבה ולחשיפה אורגנית.

המהלך שינה את התפישה על הקטגוריה כולה ועל צחצוח שיניים בקרב ילדים בכלל, והצליח לייצר קטגוריה חדשה שהשפיעה בצורה משמעותית על השוק בישראל.

על פי דו"חות ה-OECD, מצב בריאות הפה בישראל אינו מזהיר. ישראל ממוקמת בדוחות הנוגעים להיגיינת הפה במקומות האחרונים בקרב המדינות המפותחות. פרוקטר & גמבל, באמצעות המותג הפופולרי Oral-B, לקחה על עצמה לשנות את המצב מיסודו, בהתמקדות על שוק הילדים. לאחר בדיקת השוק, ובדיקות שמצאו כי שימוש במברשת חשמלית משפר את בריאות הפה ומקנה הרגלי צחצוח נכונים, יצאו החברה בקמפיין "חשמלית לכל ילד", שמטרתו לשנות מהיסוד את מצב בריאות הפה של ילדי ישראל. הקמפיין, בשיתוף עם רשת סופר פארם, מציע להורים לילדים בני 3 ערכת מברשת שיניים חשמלית במחיר מסובסד. הערכה כוללת, כוללת מעבר למברשת עצמה, גם ספר ילדים המחנך לשמירה על בריאות הפה. הקמפיין הפרסומי למהלך הציג סוגי משפחות שונות, המתמודדות עם אותם אתגרים וOral-B באה לעזור עם אחד מהאתגרים המוכרים בכל בית.

קטגוריית מברשות השיניים החשמליות הינה קטגוריה צומחת, כשOral-B- הוא המוביל בשוק, ושולט על כ-70% ממנו. לפני כשנתיים הושקה מברשת שיניים חשמלית לילדים שהפכה להצלחה ושיפרה את המאזנים בקטגוריה כולה, כאשר הורים לילדים החלו להשתמש גם הם במברשת חשמלית לאחר ילדיהם. הקמפיין שהציג את כל סוגי המשפחות בישראל, זכה לחשיפה אורגנית בתקשורת וברשתות החברתיות, בעיקר גם בזכות השימוש במשפחה "גאה" של שני אבות, שהוכח כצעד מוצלח. 6 חודשים לאחר המהלך, הוא הצליח להביא לתוצאות מרשימות עם גידול של פי 4 מהתחזיות בקצב המכירות של מברשות שיניים חשמליות. ההשקה יצרה למעשה קטגוריה חדשה בתחום של מברשות שיניים לילדים וכיום ל-1 מכל 2 ילדים בני שלוש יש מברשת חשמלית .

משיקולי ועדת השיווק: "מיכל הלר דור ואנשי פרוקטר & גמבל זיהו בעיה חברתית והצליחו להפוך אותה להזדמנות עבורם. הקמפיין המדויק, שעשה רעש חיובי והוביל לחשיפה מוגברת לקמפיין, הוכיח כי חשיבה מחוץ לקופסא יכולה להוביל לתוצאות עסקיות מעולות שמשפיעות על קטגוריה שלמה".

להגשת מועמדות לאיש השיווק של החודש

לכל אנשי השיווק של החודש

שינוי גודל גופנים
ניגודיות