סילבן אדמס ודניאל בנעים הם אנשי השיווק של מאי

יוני 12, 2018 מאת: איגוד השיווק
סילבן אדמס ודניאל בנעים צילום: גלעד עדין

סילבן אדמס ודניאל בנעים צילום: גלעד עדין

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בסילבן אדמס ובדניאל בנעים כאנשי השיווק של חודש מאי. אדמס ובנעים נבחרו בזכות יוזמת הבאתו של הג'ירו ד'איטליה לישראל והפקת האירוע שמשך לכאן תיירים וחשף מאות מיליוני צופי טלוויזיה ברחבי העולם לנופיה, אתריה, מורשתה ותרבותה העשירה של מדינת ישראל.

במהלך מאי התקיים בישראל  Giro d'Italia –  – אירוע הספורט הגדול ביותר שנערך אי פעם כאן ואחד ממרוצי האופניים הגדולים ביותר בעולם. באופן מסורתי המרוץ מתקיים כבר 100 שנים, אך השנה, לראשונה בהיסטוריה, יצא מגבולות אירופה והתקיים בישראל.

במסגרת המרוץ, 176 מהרוכבים הטובים בעולם ובהם גם קבוצת הרכיבה המקצוענית הראשונה של ישראל "Israel Cycling Academy", הגיעו לישראל ורכבו לאורכה ולרוחבה במשך שלושת ימי המרוץ הראשונים, בטרם עברו לאיטליה להמשך המרוץ.

מי שאמון על יוזמת הבאתו של הג'ירו ד'איטליה לישראל הוא נשיא הכבוד של  – Big Start Israel ג'ירו ד'איטליה, הפילנתרופ היהודי-קנדי סילבן אדמס – בעצמו רוכב אופניים בקטגוריית בוגרים שמחזיק בתואר אלוף העולם ברכיבה לבני 50 ומעלה. על הפקת המבצע הלוגיסטי המורכב הכרוך באירוח הג'ירו ד'איטליה בישראל, הופקד דניאל בנעים, המייסד והבעלים של קבוצת "קומטק" המתמחה בהפקת אירועים גדולים ורחבי היקף דוגמת אליפות אירופה בג'ודו שהתקיימה בישראל בסוף אפריל, היורובסקט שנערך בארץ בקיץ האחרון וכמובן הניסיון שלא עלה להביא למשחק ידידות את נבחרת ארגנטינה.

מדובר באירוע הספורט הגדול ביותר שהתקיים אי פעם בישראל, אשר משך לכאן כעשרת אלפים תיירים, בנוסף לספורטאים, צוותים מקצועיים ואנשי תקשורת לצד עוד מאות מיליוני צופי טלוויזיה ברחבי העולם, שנחשפו לא רק למרוץ, אלא גם לנופיה, אתריה, מורשתה ותרבותה העשירה של מדינת ישראל. ההכנסות מהגי'רו מוערכות בעשרות מיליוני שקלים.

אדמס ובנעים הצליחו בתקופה קצרה מאוד, של מספר חודשים, לחזק את ענף האופניים בישראל ולהנגישו לכלל הציבור הישראלי, אולם חשוב מכך – הצליחו במהלך שיווקי מבריק, למצב את המרוץ כאירוע שהוא הרבה מעבר לאירוע ספורטיבי ומיצובו כגאווה ישראלית וכאירוע תרבותי שרתם את כלל הציבור בישראל באופן שחצה מגזרים וחצה גילאים. ברמה הבינלאומית, אדמס ובנעים ראו בהצלחת קיומו של האירוע כעדות חיה ליכולותיה של מדינת ישראל לארח אירועים בסדר גודל כזה גם בעתיד, למיצובה כמדינת ספורט ולמארחת מספר אחת בעולם עבור תיירים.

בקיומו של המרוץ בישראל הזדמנות חסרת תקדים לחשיפתה של "ישראל הנורמלית" בזמן שתשומת הלב העולמית מופנית כולה למרוץ. אירוע ההזנקה וכן שלושת ימי הרכיבה בארץ הועברו בשידורים חיים על ידי גופי שידור וערוצים מכל העולם ובראשם ערוץ Eurosport,  וזכו לרייטינג של כמיליארד צופים ברחבי העולם. צופים אלה נחשפו ליופיה, תרבותה, ומורשתה של ישראל באמצעות צילומים חיים מהאוויר ומהקרקע באיכות שמעולם לא הייתה למדינת ישראל.

להגשת מועמדות לאיש השיווק של החודש

לכל אנשי השיווק של החודש

שינוי גודל גופנים
ניגודיות