פרופ' שוקי שמר מאסותא הוא איש השיווק של דצמבר 2016

דצמבר 27, 2016 מאת: איגוד השיווק הישראלי

איגוד השיווק הישראלי בחר בפרופ' שוקי שמר, יו"ר בית החולים אסותא, כאיש השיווק של דצמבר 2016 בזכות מהלך השקת "מרכז המומחים של אסותא" ששינה את הרגלי החיפוש של הישראלים אחר רופאים מומחים, והביא ליותר מ-100 אלף פניות בשנה כפתרון ראשוני למציאת רופא מומחה.

 

אדם הסובל מבעיה רפואית ונדרש לראות רופא מומחה, חש לעתים חסר אונים ואינו יודע מיהו הרופא המומחה המתאים ביותר לטיפול בו. במקרים רבים לא נותר לו אלא לבחור רופא בצורה אקראית או לנסות להסתייע בחברים ובמכרים ולחפש את עצתם או לחילופין בחכמת ההמונים באינטרנט. גם לאחר שהוא בוחר רופא הוא נאלץ להמתין במשך חודשים ארוכים לתור המיוחל, ולעתים מתברר שהמתין לחינם כיוון שהרופא אליו הגיע לא מתמחה בבעיה הרפואית הספציפית שלו.

לשם כך השיקו אנשי בית החולים אסותא את "מרכז המומחים של אסותא", הנסמך על תפיסת המומחיות הגבוהה של אסותא, שהתחזקה לאורך השנים באמצעות מיתוג "סטנדרט של בריאות". מרכז המומחים הוא מרכז מידע חדשני המסייע למטופלים לבחור את הרופא המומחה המתאים עבורם, תוך התחייבות לתור תוך 14 ימים.

כדי לקדם את המרכז נדרשו באסותא לפתרונות שיווקיים יצירתיים, שכן מוסד רפואי המרבה לפרסם, עלול להיתפס כלא אמין. לצד מרכז המומחים, השיקו באסותא גם את ה-DocAdvisor, המדרג את הרופאים המומחים באמצעות חוכמת ההמונים. בשנת 2016 נרשמו יותר מ-100 אלף פניות למרכז המומחים, נקבעו כ-15,000 פגישות ייעוץ ו-300 רופאים חדשים הצטרפו למרכז המומחים של אסותא.

שיקולי ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי הגדיר כהצלחה את מהלך השקת 'מרכז המומחים של אסותא' על ידי יו"ר בית החולים, פרופ' שוקי שמר, שנעשה תחת מגבלות שיווקיות לא אופייניות. בית החולים הצליח ליצור בידול והביא לשינוי תפיסה באיתור רופא מומחה".

לכל אנשי השיווק של החודש

שינוי גודל גופנים
ניגודיות