פרס ראשון בעולם השיווק שיוענק עבור מהלכים מבוססי דיגיטל, טכנולוגיה, דאטה או תוכן המיועדים מראש לדיגיטל, מציגים יכולות יחודיות בתחום, ואשר ומשפיעים על מדדים ברורים כגון עליה בטראפיק, הורדות, זמן שהיה, מספר צפיות, גיוס לידים וכו’. הזוכים נבחרים מדי חודשיים בידי צוות שופטים שיכלול בכירים בתחום השיווק בדיגיטל ועל פי שבעה קריטריונים אותם קבעה התחרות הנהלת האיגוד.
תחרות מהלכי השיווק המוצלחים והאפקטיביים. התחרות מתקיימת מדי שנה בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל