רועי אלבז, מנכ"ל פנגו+, הוא איש השיווק של נובמבר 2015

נובמבר 26, 2015 מאת: איגוד השיווק הישראלי

רועי אלבז, מנכ"ל פנגו+, הוא איש השיווק של חודש נובמבר 2015. אלבז נבחר בזכות המהלך השיווקי ארוך הטווח של התבססות בשוק החניה הסלולרית, שקיבל תפנית עקב המכרז של מרכז השלטון המקומי.

פנגו+, אפליקציית החניה, המספקת לנהג שירותים מקיפים בתחום הרכב, ניצבה באמצע מאי 2015 בפני משבר שאיים על חוסן המותג ושליטתו בנתח השוק. בעקבות המשבר החברה החליטה על מהלך שיווקי אגרסיבי שכלל חתימת הסכמים ישירים מול כל הרשויות המקומיות בישראל, ביצוע רישום מחדש ללקוחות שנמחקו מהמאגר ושימור לקוחות קיימים.

כתוצאה מפעילות השיווק האגרסיבית הצליחה החברה לא רק לשמר את קהל לקוחותיה, אלא אף להגדיל את נתח שוק המשתמשים, יתרה מזו אף להרחיב את השימוש במגוון המוצרים אותם היא מספקת.  בתוך כשלושה חודשים, הצליחה החברה לבצע רישום מחדש של הרוב המוחלט של הלקוחות שנמחקו  בעקבות החלטת בית המשפט. זהו נתון חסר תקדים בשוק המקומי.

כדי לבדל את פנגו+ מהמתחרים, החברה הרחיבה את מעגל השירותים והמוצרים שלה והוסיפה שירותים כגון חבילת חילוץ בתעריף מוזל, הצעות לביטוח רכב, הרחבת החניון המהיר לחניונים אסטרטגיים, שדרוג האפליקציה לטובת נוחות המשתמש, שירותי שטיפת מכוניות ועוד. המהלך הביא לגידול של מאות אלפי לקוחות חדשים.

מנימוקי ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך השיווקי יוצא הדופן שהצליח למצב את החברה כחברה המובילה בשוק החניה הסלולרית, שמצליחה לספק לנהג הישראלי את הפתרונות הטובים ביותר, במחיר הטוב ביותר ובאופן הקל והמהיר ביותר".
 

שינוי גודל גופנים
ניגודיות